abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60660118
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:37 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ben maar niet bang!
waarom zou ik?
pi_60660211
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:38 schreef Marble het volgende:

[..]

Jezus, heb jij het syndroom van Down of zo? Je kunt nog beter een discussie voeren met een kamerplant, die is nog sneller van begrip.
Lul ff niet zo dom! Waar schrijf ik dat ik naar Kuip ga?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:48:00 #53
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60660424
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:42 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Zucht. Wat een idioot.

M.b.t. betaald parkeren geef jij als argument dat niet iedereen in de Randstad woont. Dan zeg ik dus: waarom zou je (als in wie dan ook, niet jij specifiek) dan überhaupt helemaal naar de Kuip gaan? En als je geen andere optie hebt, valt dat beetje parkeergeld sowieso al in het niet aan wat je kwijt bent aan benzine of treinkaartjes of jetpacks of hoe je er ook wilt komen.

Je argument sloeg dus als een lul op een slagroomtaart.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_60660453
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:42 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Filmpje pakken vanavond, in EINDHOVEN????
pi_60660496
OMG ts dit topic wilde ik ook tijdje geleden maken.
Tijdje geleden gingen we naar Batman om half 9 dus wij hadden gereserveerd en gingen al vroeg kaartjes halen om ook nog ff te bieren bij de Chinees daar.
Ik teer mijn wagen zoals altijd daar achter en zie dat er bijna geen anderen staan, dus ik dacht zal wel komen omdat het zo vroeg is.

Kom ik na de film terug ligt er zo'n mooie prent van 50,- op. Ik was echt in staat om een paar ruiten bij dat politiebureau daar 20 meter vandaar te laten sneuvelen. Denken die idioten dat ik zo'n boete ga riskeren terwijl er 50 meter verderop een nieuwe parkeerspot is waar je sowieso gratis kan stan. Tering politie in mijn ogen kunnen ze echt niets meer goed doen.
pi_60660589
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:29 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

We wonen niet allemaal in de randstad.

-moppie- mompelt iets over een treinstation
pi_60660810
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:48 schreef Marble het volgende:

[..]

Zucht. Wat een idioot.

M.b.t. betaald parkeren geef jij als argument dat niet iedereen in de Randstad woont. Dan zeg ik dus: waarom zou je (als in wie dan ook, niet jij specifiek) dan überhaupt helemaal naar de Kuip gaan? En als je geen andere optie hebt, valt dat beetje parkeergeld sowieso al in het niet aan wat je kwijt bent aan benzine of treinkaartjes of jetpacks of hoe je er ook wilt komen.

Je argument sloeg dus als een lul op een slagroomtaart.
Ik heb heel het topic maar half gelezen, wel zag ik dat jij overdreven groen aan het reageren was dat je er uit sprong. Dus plaats ik een reactie en nu blijk je ook nog vervelend bent om mee te communiceren.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:59:41 #58
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60660838
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:58 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ik heb heel het topic maar half gelezen, wel zag ik dat jij overdreven groen aan het reageren was dat je er uit sprong.
Lees mijn eerste post in dit topique nog eens. Echt heel "groen" hoor! .
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:58 schreef ColtZ40 het volgende:
Dus plaats ik een reactie en nu blijk je ook nog vervelend bent om mee te communiceren.
Ja vervelend he, als je inhoudelijk compleet onder tafel wordt geluld?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_60660892
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:59 schreef Marble het volgende:

[..]

Ja vervelend he, als je inhoudelijk compleet onder tafel wordt geluld?
Best wel.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:11:15 #60
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_60671724
Kom er ook net vandaan, jezus wat een KUT parkeergelegenheid is het daar, en dan heeft er ook nog een gemeentelijke triangeljosti besloten om er bijna alleen maar CHIP en CreditCard (WTF!) automaten neer te zetten.

Chipknip heb ik niet, simpelweg is ook een uitgestorven iets net als de OV pas die het uit sterven momenteel nog niet eens waard is, een fokking creditcard voor een parkeerautomaat.....zijn ze helemaal debiel geworden in Rotterdam, maak er dan een NORMALE pin automaat van maar niet een CC, ik heb wel zon ding maar das voor internet aankopen i.o.d.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')