Lul ff niet zo dom! Waar schrijf ik dat ik naar Kuip ga?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Jezus, heb jij het syndroom van Down of zo? Je kunt nog beter een discussie voeren met een kamerplant, die is nog sneller van begrip.
Zucht. Wat een idioot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lul ff niet zo dom! Waar schrijf ik dat ik naar Kuip ga?
Filmpje pakken vanavond, in EINDHOVEN????quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lul ff niet zo dom! Waar schrijf ik dat ik naar Kuip ga?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in de randstad.
Ik heb heel het topic maar half gelezen, wel zag ik dat jij overdreven groen aan het reageren was dat je er uit sprong. Dus plaats ik een reactie en nu blijk je ook nog vervelend bent om mee te communiceren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Zucht. Wat een idioot.
M.b.t. betaald parkeren geef jij als argument dat niet iedereen in de Randstad woont. Dan zeg ik dus: waarom zou je (als in wie dan ook, niet jij specifiek) dan überhaupt helemaal naar de Kuip gaan? En als je geen andere optie hebt, valt dat beetje parkeergeld sowieso al in het niet aan wat je kwijt bent aan benzine of treinkaartjes of jetpacks of hoe je er ook wilt komen.
Je argument sloeg dus als een lul op een slagroomtaart.
Lees mijn eerste post in dit topique nog eens. Echt heel "groen" hoor!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb heel het topic maar half gelezen, wel zag ik dat jij overdreven groen aan het reageren was dat je er uit sprong.
Ja vervelend he, als je inhoudelijk compleet onder tafel wordt geluld?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:58 schreef ColtZ40 het volgende:
Dus plaats ik een reactie en nu blijk je ook nog vervelend bent om mee te communiceren.
Best wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:59 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja vervelend he, als je inhoudelijk compleet onder tafel wordt geluld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |