Omdat het een klacht is, denk ik?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:21 schreef Juup© het volgende:
En dit hoort in Klaagbaak thuis om...?
Iets met mensenrechten en zo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef Marble het volgende:
Wat maakt jou dat nou uit, er is nou niet bepaald een schreeuwend tekort aan Chinezen of zo.
En dat noemt zich Mod.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan er niet echt een klacht uithalen.
Lijkt me duidelijk toch.quote:Waar is de spontaniteit gebleven? Al het individualisme eruit gestampt en feilloze radartjes in de communistische machinerieën. En mensen vinden dat mooi.
Eerst lezen voordat je iets post.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Klacht: de OS in communistisch China![]()
Ga maar lekker daar tussen die debielen wonen danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo'n strak regime is goed, mensen vinden het mooi
Of de gemiddelde Simone Kleinsma-musical.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind het wel wat weghebben van Noord-Koreaanse parades.
Ik weet niet of het bij je opgekomen is dat er mensen zijn die sinds de toekenning aan China van de OS al zoiets heben van nee doe maar niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Mensen die nu ineens om de OS om China gaan huilen.
Hi-hi-hi-la-risch.
Van te voren konden ze het helaas niet bedenken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:36 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij je opgekomen is dat er mensen zijn die sinds de toekenning aan China van de OS al zoiets heben van nee doe maar niet.
Ook dat is nog te laat, want als je echt consequent had willen zijn had je al veel eerder al je bezittingen met "Made In China" (en nog talloze andere landen ook) de deur uit moeten doen en verder boycotten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:36 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij je opgekomen is dat er mensen zijn die sinds de toekenning aan China van de OS al zoiets heben van nee doe maar niet.
echt niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |