Hijs ietje grijzer maar verder nog precies hetzelfdequote:Op maandag 11 augustus 2008 15:44 schreef iamredleader het volgende:
Nog ruim vijf kwartier hier
Yuri, ik moest net ineens denken aan Patrick Stewart in "Dune", hij is in 20 jaar geen spat veranderd

K kijk het net even terug maar volgens mij is ie precies hetzelfdequote:Op maandag 11 augustus 2008 16:50 schreef iamredleader het volgende:
Grijzer? Hij had toen al geen haar!

Ja valt tegen he? Wat wel opvallend is: zo duurt een topic drie dagen en dan kan de volgende er in een paar uur doorheen zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:30 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. terug van vakantie. Wat is het hier rustig geweest zeg.

internet! Een cd gedownload in ruim minder tijd dan het kost om naar de dichtstbijzijnde cd-winkel te fietsen
 internet! Een cd gedownload in ruim minder tijd dan het kost om naar de dichtstbijzijnde cd-winkel te fietsen  

En dan was ie ook nog een stuk gratiser zeker ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:internet! Een cd gedownload in ruim minder tijd dan het kost om naar de dichtstbijzijnde cd-winkel te fietsen

Zou kunnenquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan was ie ook nog een stuk gratiser zeker ?

zit nu bij Pitt
 zit nu bij Pitt  

http://www.ziggo.nl/klantenservice/storing-onderhoud/quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:13 schreef Etcetera het volgende:
ziggo

heb de hele dag nog geen internet gehadzit nu bij Pitt

en onze connectie bij ziggo (vriend van zus) is ziek thuis dus die kon niet kijken wat er loos is.
Niet helemaal de kant die ik op ga... maargoed voor backup en remote doeleinden is dat wel fraai.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:01 schreef MadMaster het volgende:
Ga binnenkort dit maar aanschaffen, dezelfde kant die WhiteGuy opgaat:
[ afbeelding ]
Meer info hier en hier...

Dat bedoel ik nou. Kijk, sommige acteurs veranderen gewoon niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
K kijk het net even terug maar volgens mij is ie precies hetzelfde

quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:30 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. terug van vakantie. Wat is het hier rustig geweest zeg.
 Whiteguy, hoe was je vakantie?
 Whiteguy, hoe was je vakantie?

quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:internet! Een cd gedownload in ruim minder tijd dan het kost om naar de dichtstbijzijnde cd-winkel te fietsen
 Da's nou het Internet voor je
 Da's nou het Internet voor je   

quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:13 schreef Etcetera het volgende:
ziggo

heb de hele dag nog geen internet gehadzit nu bij Pitt

en onze connectie bij ziggo (vriend van zus) is ziek thuis dus die kon niet kijken wat er loos is.
 Ziggo. Als m'n tv-ontvangst van Veronica niet al beroerd genoeg was, is het alleen maar slechter geworden. Terwijl ik Casema had, en er toch niks veranderd is?
  Ziggo. Als m'n tv-ontvangst van Veronica niet al beroerd genoeg was, is het alleen maar slechter geworden. Terwijl ik Casema had, en er toch niks veranderd is?

Leuk! Weinig echt boeiends meegemaakt (weinig uitgevoerd namelijk), maar me wel prima vermaakt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]Whiteguy, hoe was je vakantie?

Had jij vandaag al "Lowlands" geroepen hier?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik even roepen: LOWLANDS!!!

Das toch vreemd eigenlijk in 20 jaar niet veranderenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Kijk, sommige acteurs veranderen gewoon niet.

Inderdaad.. had wat mij betreft ook nog wel wat langer mogen duren dan 1 week.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:48 schreef iamredleader het volgende:
Kijk, dat zijn toch goede vakanties!ik zou me ook wel 2 weken kunnen vermaken met bijna niks doen!

Mwoah, op die leeftijdquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Das toch vreemd eigenlijk in 20 jaar niet veranderen

quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:50 schreef Whiteguy het volgende:
Inderdaad.. had wat mij betreft ook nog wel wat langer mogen duren dan 1 week.
Aan de andere kant begon dat dieet van bier en gyros onderhand wel zn negatieve effecten te vertonen
 heerlijk een uur op de wc
  heerlijk een uur op de wc   

quote:13:38
Man met penis vast in stalen bank
11-08-2008 | Door: DAG
Chinees wilde een bankje 'nemen'.
Het was al nacht in Hong Kong toen de politie een paniekerig telefoontje kreeg van de 41-jarige Xing. De man was eerder die avond op het lumineuze idee gekomen zichzelf te bevredigen met behulp van de stalen bankjes in het park. Daar zitten namelijk gaten in en in die gaten kan je dan weer je penis steken. Nou was het op papier het al geen briljant plan, in de praktijk bleek het ronduit desastreus. Xing’s gezwollen geslacht kwam namelijk muurvast te zitten.
Bloed
De door de politie ingeseinde doktoren konden echter ook niet direct verlossing brengen. Door bloed af te nemen probeerden ze de druk van Xing’s geslacht af te halen, maar helaas….zijn penis bleef zitten waar hij zat. Uiteindelijk namen ze Xing daarom maar met bankje en al mee naar het ziekenhuis.
Daar werd hij na vier uur uit zijn benarde positie bevrijd. Volgens de doktoren had het ook geen uur langer moeten duren of Xing was zijn geslacht kwijt geweest.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |