Gister brons gehaaldquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:49 schreef Soempie het volgende:
PEKING (ANP) - Judoka Ruben Houkes (-60 kg) heeft op het olympisch toernooi van Peking zaterdag de halve finale bereikt. De 29-jarige Haarlemmer won ook zijn derde partij, van Sanchez Guedez uit Venezuela.
damn.![]()
Is die halve finale al geweest? weet iemand dat?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:49 schreef Soempie het volgende:
PEKING (ANP) - Judoka Ruben Houkes (-60 kg) heeft op het olympisch toernooi van Peking zaterdag de halve finale bereikt. De 29-jarige Haarlemmer won ook zijn derde partij, van Sanchez Guedez uit Venezuela.
damn.![]()
Is die halve finale al geweest? weet iemand dat?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een toffe gast, zo kwam ie wel over, gister tijdens studio sportzomer
Ik volg de OS niet hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De goede man heeft gisteren een bronzen medaille gewonnen en was gisteren op bijna alle TV-zenders te aanschouwen... Zijn Olympisch toernooi is nu voorbij...
Maar als je Ruben kent, dan kijk je toch wel even?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik volg de OS niet hoor.Alleen vandaag zwemmen gekeken of ik een vriendin van een vriend zag, maar niet gespot. Weet niet eens of ze wel moest zwemmen vandaag, maar stond toevallig op in de sportschool.
Ik zag een foto van hem in een topic op Fok! De foto met daarbij dat het een lekker ding is en ik: 'hee, die ken ik.'quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als je Ruben kent, dan kijk je toch wel even?
Kennelijk niet dus...
Nu moet je weer 4 jaar wachten, als 'ie niet stopt met z'n judo carièrre...quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zag een foto van hem in een topic op Fok! De foto met daarbij dat het een lekker ding is en ik: 'hee, die ken ik.'![]()
Ik wist niet meer dat hij meedeed. Ik wist het wel, maar ik had er niet meer aan gedacht.
Ik bekijk het wel op youtube.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu moet je weer 4 jaar wachten, als 'ie niet stopt met z'n judo carièrre...
Nee, niet gehadquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:42 schreef MaJo het volgende:vanuit Hongarije
Nem, heb je mijn sms gehad?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:24 schreef Etcetera het volgende:
doet de site van nos niets archiveren ofzo?
Nu welquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik hier het Brussels bierweekend nog gepromoot?
Er was een melding van een koe in de sloot, brandweer gaat kijken en blijkbaar de politie ook. Die eindigde in de sloot.quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:28 schreef iamredleader het volgende:
Cobra, wat is dat?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:04 schreef iamredleader het volgende:
Dus de brandweerman heeft in de tweede foto een politieagent bij de kraag vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |