Zullen we dan ook maar even alle voorspelbare opmerkingen erbij maken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus... spaar dan nog even door en ga naar de hoeren ofzo. Ik kan tegenwoordig al niet eens meer op een bankje gaan zitten zonder dat iemand er al met zn leuter in heeft gehangen
Je zal maar in het wachtbegied van een ziekenhuis zitten er dr komt een vent met bankje en al langsquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus... spaar dan nog even door en ga naar de hoeren ofzo. Ik kan tegenwoordig al niet eens meer op een bankje gaan zitten zonder dat iemand er al met zn leuter in heeft gehangen
Vertel jij mij eens waar in het ziekenhuis het wachtbegied zich bevindt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Je zal maar in het wachtbegied van een ziekenhuis zitten er dr komt een vent met bankje en al langs![]()
Naast het wachtgebied tochquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vertel jij mij eens waar in het ziekenhuis het wachtbegied zich bevindt?
Nee dan hoor je al klaar te zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:02 schreef iamredleader het volgende:
Goed, ik ga wat huishoudelijke taken uitvoeren, meissie komt zo thuis, en dan is het altijd fijn als manlief druk bezig is nietwaar?
Dat die hulpdiensten niet op het idee zijn gekomen om een zakje met ijs tegen z'n leuter te houden, dat scheelt waarschijnlijk ook een boelquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dies heul groter dan de mijnequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
Morgen op mijn werk mijn potentiele nieuwe montior maar eens bekijken. Mits de moeite waard kan ik meteen meenemen en wegstrepen tegen een paar overuren
Mag denk ik eerst wel even mn bureau opmeten.
Voor de etcie's onder ons:
Fujitsu S3260W, 26", 1920x1200, hdmi, dvi, *klik* (pdf alert)
Die hadden het te druk met lachen, foto's maken, en bedenken hoe ze hem er zo lang mogelijk in konden houden en langs zo veel mogelijk verschillende afdelingen/dienstverleners konden krijgen waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat die hulpdiensten niet op het idee zijn gekomen om een zakje met ijs tegen z'n leuter te houden, dat scheelt waarschijnlijk ook een boel
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dies heul groter dan de mijne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal dan wel meer moeten compenseren
Troost je: ze is superblij dat ik lekker aan het zilverpoetsen was netquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee dan hoor je al klaar te zijn
Goeienavond trouwens
Oeh het dure zilverquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Troost je: ze is superblij dat ik lekker aan het zilverpoetsen was net
Ik denk dat dat niet helpt. Zie het als een fietsventiel. Je kunt er wel lucht inpompen maar het komt er niet uit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat die hulpdiensten niet op het idee zijn gekomen om een zakje met ijs tegen z'n leuter te houden, dat scheelt waarschijnlijk ook een boel
Hm dat zou inderdaad kunnen... zelfde principe als waarom je vinger rood wordt als je hem afknijptquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet helpt. Zie het als een fietsventiel. Je kunt er wel lucht inpompen maar het komt er niet uit.
Denk dat z'n pik zodanig gezwollen was dat het bloed niet meer terug KAN stromen. En dan helpt een zakje ijs ook niet echt.
De morraal van het verhaal houd altijd je mobiel en ziekenfondspasje bij je als je met bankjes in het park neuktquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hm dat zou inderdaad kunnen... zelfde principe als waarom je vinger rood wordt als je hem afknijpt
En dan dacht ik dat ik af en toe nutteloze dingen deed...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hm dat zou inderdaad kunnen... zelfde principe als waarom je vinger rood wordt als je hem afknijpt
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef MadMaster het volgende:
En dan dacht ik dat ik af en toe nutteloze dingen deed...
Maar een 10 voor ijver en vlijt voor IARL...
Dat hebben ze bij ons ook als ze uit de vaatwasser komen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
thanks! En de vorken hebben weer mooie, glimmende punten
Voortaan op een goed donkere plek bewaren. Minder poetsen!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
thanks! En de vorken hebben weer mooie, glimmende punten
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ook niet gebruiken. Zilver is om weg te stoppen en 1x per jaar te patsen, niet om te gebruikenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voortaan op een goed donkere plek bewaren. Minder poetsen!
Nee, maar ik zal niet klagenquote:
Met mijn is alles goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal niet klagen
Met jou dan?
Ha! Ik ben een physicist, niet een physicianquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ga snel de laatste vraag oplossen, ik kom er niet uit.
Hoi schatteboutquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:40 schreef Tinuviel het volgende:
Hoi hoi.
Bij deze komt de aanstaande moeder ook even zwaaien.
Al druk mee bezigquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
wtf?
Gefeliciteerd!
Kan gelijk die kinderkamer ingericht worden
We zaten al te kijken hoelang jullie het vol zouden houden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:41 schreef iamredleader het volgende:het heeft me vreselijk veel moeite gekost om het zo lang niet hier uit te brullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |