dat met CIV4 is idd lastig te combinerenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:48 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, CIV4alweer een tijdje niet gespeeld, weinig tijd gehad. Studie, werk en huishouden
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
http://foknieuws.nl/96963
Een maat van me woont er in de buurt en schrok zich te pletter. Om 12:00 was 'ie draadloos op MSN met z'n laptopje om me een liveverlag te geven
Mooi die techniek
Jazeker. Gelukkig heb ik de wilskracht om m'n studie prioriteit te geven. Helaas krijgt fok! ook een hoop aandachtquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat met CIV4 is idd lastig te combineren![]()
"Een potje" world met 18 civs, kan makkelijk een week kosten. Van 07:00 'sochtends tot 23:00 'savonds, met alleen eet-drink-douche-plas-pauzesquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar dat kan qua tijd niet tippen aan een potje CIV
Was ze weg dan?quote:
wiequote:
Paul 'Muad'Dib' atreidesquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef iamredleader het volgende:
Yuri, ik kan die foto in je ava niet plaatsen - wie is het, en waar komt het vandaan?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:42 schreef MaJo het volgende:vanuit Hongarije
Nem, heb je mijn sms gehad?
Absoluutquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het een beetje uit te houden in het Oostblok?
Volgens mij is dat wel een toffe gast, zo kwam ie wel over, gister tijdens studio sportzomerquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:46 schreef Soempie het volgende:
WTF. Buurjongen van vroeger doet mee aan de OS.Ruben Houkes.
Het is hier winderig met veel regen met zo'n graadje of 20 overdag.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
AbsoluutHeb echt mijn hart verloren aan de balkan
Goede sfeer. mooie landen, mooi weer en het is lekker cheap
Gelijk een paar sloffen sigaretten gekocht (schade: 13 euro
)
Hoe is het in NL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |