Juulie wisten hetquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
We zaten al te kijken hoelang jullie het vol zouden houden.
En dat vroeg naar bed gaan elke keerquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp nu de liefdesbetuigingen aan het adres van Tinuviel...
Wij wisten (vermoedden) het al toen ze het zelf nauwelijks wistenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Juulie wisten het![]()
Complot/samenswering
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef Tinuviel het volgende:
Ja Physics rules en Davinia HR kun je echt niet eens meer het nieuws vertellen. Komen ze al lekker aan met: Oh maar dat wisten wij allang.
Fijne avond. Bedankt voor de felicitaties.
Dan is het dus meestal 'Finding Nemo'...quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:03 schreef Soempie het volgende:
Gefeliciteerd.!
Nemo is duidelijk te zien op de echo. Meestal zie ik er niet zo veel in.![]()
Miscchien etcie of LBquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of heeft een van de andere Groningse SC'ers zin om me een dagje op sleeptouw te nemen?
Ik hoop er wel op, maar ik denk dat die kans vrij klein is. In het geval van Etsie nog kleiner dan bij LB. Toch jammerquote:
Ze zijn beiden niet zo van het meeten maar mischien als je een grote bak tomben&jerry mee neemtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op, maar ik denk dat die kans vrij klein is. In het geval van Etsie nog kleiner dan bij LB. Toch jammer
In Groningen kopen lijkt me handiger, dan smelt het minderquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze zijn beiden niet zo van het meeten maar mischien als je een grote bak tomben&jerry mee neemt
Hoezo, oude abbo nog niet verlopen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil m'n nieuwe telefoon om mee te spelen, maar dat kan nog wel een paar weken duren. Voor de geïnteresseerden: het is deze
Blijkbaar toch niet. Ik dacht dat ie 4 augustus zou verlopen (want eerste factuur is van 4 augustus tot 3 september) maar blijkbaar klopt dat toch niet. Ik kan ook nog gewoon bellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoezo, oude abbo nog niet verlopen?
We zien het wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet. Ik dacht dat ie 4 augustus zou verlopen (want eerste factuur is van 4 augustus tot 3 september) maar blijkbaar klopt dat toch niet. Ik kan ook nog gewoon bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |