quote:Op zondag 22 maart 2009 22:12 schreef Garbageman het volgende:
Een olympus 35 RD
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:12 schreef Garbageman het volgende:
....Elicar V-HQ Medical macro 90 mm 1:2.5 Er zit een ringflits op het objectief gebouwd
gauw even wat foto's gemaaktquote:Op zondag 22 maart 2009 22:12 schreef Garbageman het volgende:
Ik heb weer wat leuke spulletjes van de rommelmarkt
Een zwarte olympus OM1 (lijkt in orde) met Elicar V-HQ Medical macro 90 mm 1:2.5 Er zit een ringflits op het objectief gebouwd, (de buis en lichtmeetoog) helaas het ik de controller zélf niet.
Een zwarte Pentax S1a met paraattas en 1:2 50mm objectief. (nauwelijks gebruikssporen!)
Een olympus 35 RD (sluiter vet, effe schoonmaken)
Een Gossen Lunasix lichtmeter, en nog een Braun 370BVC "variocomputer" Flitser![]()
En dat na 10 minuten op de rommelmarkt!
Kwijltijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:21 schreef Sixty4 het volgende:
Deze week weer wat leuke spullen binnen gekregen.![]()
Canon FD 55mm f1.2
[ afbeelding ]
Komkom, zo oud is ie ook nog nietquote:
Je moet ook zo min mogelijk bewegen in de buurt van een vergroter, daar komt alleen maar stof vanquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:08 schreef kvdv het volgende:
Vandaag een complete zw/kleuren doka gekregen van m'n vader... met 5 jaargangen Leica tijdschriften oid. Een Kaiser system V, shitload aan ontwikkelbakken, tankjes, klemmen, filters, fotopapier, flesje rodinal, stopbad, papierontwikkelaar etc, verschillende vergrotingsobjectiefjes, timer, thermostaatding, glansapparaat, contactprinter...
Ik kan me nu dus zegmaar niet meer bewegen in mijn kamertje...
Kos-tu-lukquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef kvdv het volgende:
Ontdek zojuist nog 11 bw MF negatieven tussen dat dokaspul...
deze is GE-NI-AAL:
[ afbeelding ]
geweldige pose. 's werelds kleinste boompje en toch alle gezichten daarachter weten te verstoppen.
En die hond![]()
priceless...
Ik neem aan dat het zo'n adaptertje met glas betreft. Geeft dat echt zoveel verlies in kwaliteit als sommigen bewerenquote:Op zondag 12 april 2009 10:11 schreef Sixty4 het volgende:
Canon FD 85mm f/1.8
[ afbeelding ]
Op m'n 5D met EOS>FD adapter.... bizarre bokeh.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |