abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61046049
JEZUS wat een zatte bedoeling gister
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:40:29 #162
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_61047806
Ik moest vandaag eigenlijk van 9.30 tot 18.00 werken, dat werd 13.00-18.00, het rolluik wilde niet open

[ Bericht 3% gewijzigd door Messenga op 22-08-2008 20:00:18 ]
pi_61048856
Haha lekker Messenga .
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:25:44 #164
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61048955
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:40 schreef Messenga het volgende:
Ik moest vandaag eigenlijk van 9.30 tot 18.00 werken, dat werd 13.00-18.00, het rolluik wilde niet open
Oh je hebt het al verbeterd, ik snapte het al niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_61059978
Ok, google doet het niet.. .com en .nl niet. Ik moest echt hard nadenken of ik nog een andere zoekmachine wist . Altavista was het enige wat ik kon bedenken .
En volgens mij ligt het aan mijn pc / internetverbinding maar toch apart dat alleen google het niet doet
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:14:27 #166
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61061346
Altavista is zo 1999... (niet dat ik er meteen 10 andere uit m'n mouw schut....)

BTW, wel humor als je zoekmachine in Google intikt.... Google staat er dan pas als 5de.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61062269
yahoo, google, msn, askjeeves, altavista, ilse
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61066301
Ik zoek een nieuw baantje ergens
In de horeca of een kledingwinkel, het liefst (merk)jeans. Geen Men at Work.
Iemand tips?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_61070768
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:36 schreef crossover het volgende:
Ik zoek een nieuw baantje ergens
In de horeca of een kledingwinkel, het liefst (merk)jeans. Geen Men at Work.
Iemand tips?
waarom stop je bij jacobi?
pi_61070860
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:03 schreef Knekwurst het volgende:

[..]

waarom stop je bij jacobi?
Ik stop bij de koekjes zodat ik niet elk weekend terug hoef te komen.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_61072073
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:07 schreef crossover het volgende:

[..]

Ik stop bij de koekjes zodat ik niet elk weekend terug hoef te komen.
geil

ik wil ook wel een baantje voor zaterdagavond en zondag overdag ofzo

denk
pi_61078082
Hoelaat begint T parade morgen?
pi_61082547
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 01:32 schreef Ace1 het volgende:
Hoelaat begint T parade morgen?
13.00 uur.

De site vind ik nogal onoverzichtelijk www.t-parade.nl

Zo dadelijk ook maar eens gaan, ontbijten doe ik daar wel ergens.
pi_61082655
Was dat nummer van Monique Smit toevallig het nummer van de TIK week? De TIK organisatie stond gisteren in de kroeg en we hebben dat nummer wel 3 keer gehoord
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61082788
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:47 schreef existenz het volgende:
Was dat nummer van Monique Smit toevallig het nummer van de TIK week? De TIK organisatie stond gisteren in de kroeg en we hebben dat nummer wel 3 keer gehoord
Hehe, het was een van de hitjes, samen met schatje mag ik je foto!
Het Tik Nummer was Wow van Kylie Minogue.
pi_61082887
Schatje is maar 1x voorbij gekomen geloof ik.... En Wow niet gehoord, maar het was weer een gezellige avond. Ik was al een tijdje niet geweest.

En op zich kan ik dat nummer van Monique Smit best waarderen
pi_61083289
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:00 schreef existenz het volgende:
Schatje is maar 1x voorbij gekomen geloof ik.... En Wow niet gehoord, maar het was weer een gezellige avond. Ik was al een tijdje niet geweest.

En op zich kan ik dat nummer van Monique Smit best waarderen
Na zo'n TIK week kan ik ze helaas allemaal waarderen .
pi_61083358
zo als je echt flink naar de kloten wil moet je echt een keer naar de TIK-week. eindfeest tot 10 uur in de ochtend. gelukkig was ik op die dag verstandig om wat eerder naar huis te gaan. Schatje mag ik je foto kwam inderdaad erg vaak voorbij. TIK-nummer was inderdaad van Kylie Minogue (TIK-dansje).
pi_61083623
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:22 schreef ghizzer het volgende:
zo als je echt flink naar de kloten wil moet je echt een keer naar de TIK-week. eindfeest tot 10 uur in de ochtend. gelukkig was ik op die dag verstandig om wat eerder naar huis te gaan. Schatje mag ik je foto kwam inderdaad erg vaak voorbij. TIK-nummer was inderdaad van Kylie Minogue (TIK-dansje).
Dat eindfeest bij vidar is gewelidg! Was pas om 12 uur terug .
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:35:35 #180
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61083658
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:22 schreef ghizzer het volgende:
zo als je echt flink naar de kloten wil moet je echt een keer naar de TIK-week. eindfeest tot 10 uur in de ochtend.
Heel vaak geweest, dit jaar zo verstandig geweest om na m'n werk maar naar huis te gaan ipv riching Vidar. Scheelde me weer 2 dagen brakheid.
pi_61088402
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:55 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hehe, het was een van de hitjes, samen met schatje mag ik je foto!
Het Tik Nummer was Wow van Kylie Minogue.
Schatje mag ik je foto, geweldig nummer Stoelen in de lucht en gaan

Eindfeest bij Vidar was wel supervet ook tot heel laat/vroeg door gegaan. Alleen mn vest was gejat, kon ik in mn t-shirt door een wolkbreuk naar huis
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_61088521
Mooie feestjes inderdaad.

Zelf papa geweest, wat toch een stuk zwaarder was dan verwacht. Elke nacht als laatste doorgaan en elke ochtend weer als eerste erbij. Breekt je toch wel op na een week.
pi_61088678
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:07 schreef Breach het volgende:

[..]

Schatje mag ik je foto, geweldig nummer Stoelen in de lucht en gaan

Eindfeest bij Vidar was wel supervet ook tot heel laat/vroeg door gegaan. Alleen mn vest was gejat, kon ik in mn t-shirt door een wolkbreuk naar huis
Jij zat ook in de wolkbreuk? Lekker was dat, wat een ongelooflijk tyfusweer zeg. Daarna nog even bij de Jumbo ontbeten, was de moeite waard!
pi_61088711
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:13 schreef Knekwurst het volgende:
Mooie feestjes inderdaad.

Zelf papa geweest, wat toch een stuk zwaarder was dan verwacht. Elke nacht als laatste doorgaan en elke ochtend weer als eerste erbij. Breekt je toch wel op na een week.
Welk groepje? Zat zelf in Groen 13,waar jammergenoeg heel veel broertjes en zusjes afhaakten gedurende de week, bleef vaak alleen over met een van mn papa's.
pi_61088877
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:21 schreef VoreG het volgende:

[..]

Jij zat ook in de wolkbreuk? Lekker was dat, wat een ongelooflijk tyfusweer zeg. Daarna nog even bij de Jumbo ontbeten, was de moeite waard!
Heb het nog nooit zo koud gehad, ben bij thuiskomst eerst nog een half uur onder de warme douche gaan staan. En gister de hele dag geslapen. Ik was TIK-kindje en was geen één dag voor 6 uur thuis
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_61088896
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:22 schreef VoreG het volgende:

[..]

Welk groepje? Zat zelf in Groen 13,waar jammergenoeg heel veel broertjes en zusjes afhaakten gedurende de week, bleef vaak alleen over met een van mn papa's.
Blauw 19. Ook bij ons wel wat afhakers maar uiteindelijk nog met een man of 9 overgebleven. Snapte nooit echt waarom sommigen eerder terug wilde of de tikweek niet af maakte. Je weet van tevoren toch wel dat het een week feest is met weinig slaap en veel drank. Als je dat kut vindt toe je toch niet mee lijkt me..
pi_61089024
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:30 schreef Breach het volgende:

[..]

Heb het nog nooit zo koud gehad, ben bij thuiskomst eerst nog een half uur onder de warme douche gaan staan. En gister de hele dag geslapen. Ik was TIK-kindje en was geen één dag voor 6 uur thuis
Ik was na thuiskomst op de bank geploft en nog wat gepraat met wat andere TIK-gangers en daarna terug naar Hellevoet om vervolgens de zeedagen in Hellevoet te vieren (vannacht weer om half 3 thuis later kan het niet worden in Hellevoet en dat trok ik ook niet meer.

Bij Vidar konden mijn beiden papa's er niet bij zijn (de ene vanwege ESN en de ander vanwege een belangrijke wedstrijd), maar verder geen enkel broertje/zusje. Dus toen ben ik maar geadopteerd door de huisgenoten van m'n tik-papa, die waren zelf ook papa namelijk.
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:31 schreef Knekwurst het volgende:

[..]

Blauw 19. Ook bij ons wel wat afhakers maar uiteindelijk nog met een man of 9 overgebleven. Snapte nooit echt waarom sommigen eerder terug wilde of de tikweek niet af maakte. Je weet van tevoren toch wel dat het een week feest is met weinig slaap en veel drank. Als je dat kut vindt toe je toch niet mee lijkt me..
Sommige hebben ook totaal geen idee wat het studentenleven en/of studeren inhoudt. De totale verbijstering/wereldvreemdheid is leuk om te zien .
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:40:43 #188
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61089097
Tja, heb 4x Tik week gedaan (1x kindje, 3 x papa) en je had altijd afvallers, eerste dag al een paar, was ik altijd blij mee want die waren toch niet entousiast en daar hoefde je dan verder niet meer naar om te kijken. Verder vielen er altijd wel mensen af die het gewoon niet bij konden benen, ik heb veel eerstejaars mee gemaakt die van toeten noch blazen wisten en na 2/3 dagen niet meer wisten of ze van achteren leefde. Die stuurde ik liever een avondje vroeg naar huis zodat ze de volgende dag weer mee konden doen ipv helemaal naar de klote te laten gaan (dat deed ik wel de laatste avond )
pi_61089704
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:31 schreef Knekwurst het volgende:

[..]

Veel mensen schrijven zich in onder het mom van 'ik kijk wel' en 'ik wil toch graag mensen leren kennen' .
pi_61089763
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:11 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

'ik wil toch graag mensen leren kennen' .
Om vervolgens binnen 2 dagen af te haken
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:18:08 #191
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_61089826
Ik hebook nog ff getikt, dinsdagavond.
pi_61098464
Guus meeuwis was tof!
pi_61102365
Guus meeuwis was echt super man.
Stond echt op nog geen 20 meter van het podium midden voor (duidelijk herken baar rode shirt met crew erop en geel blauwe sjaal om)

Plein stond echt, bom en bom vol. Sfeer was ook echt super. Wat nog meest aparte was:

om 19:40 heel het plein vol met surinamers, antilianen, turken noem maar op. Dat bandje kapt met spelen, en binnen nog geen 5 minuten stroomde het plein bom vol met Nederlanders.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_61121548
Ik vond guus wel grappig.

Maar het optreden daarna in de 013 van die cubaanes band was wel heel goed.

Heel vreemde gewaarwording om mensen te zien stijldansen salsadansen in 013.
pi_61122823
zo, lees ik net dat er een man in de arm is geschoten bij het pinnen op westermarkt. niet zo relaxt. hopelijk hebben ze de daders snel te pakken (vrees van niet).
pi_61123082
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:42 schreef ghizzer het volgende:
zo, lees ik net dat er een man in de arm is geschoten bij het pinnen op westermarkt. niet zo relaxt. hopelijk hebben ze de daders snel te pakken (vrees van niet).
40 Meter bij me vandaan, waar ik ook altijd pin. Je zal de gelukkige maar zijn, pfff
pi_61123759
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:48 schreef Breach het volgende:

[..]

40 Meter bij me vandaan, waar ik ook altijd pin. Je zal de gelukkige maar zijn, pfff
wow trouwens.. iets anders. welke opleiding ga jij doen?
pi_61142514
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:48 schreef Breach het volgende:

[..]

is ongeveer 10 min van mij vandaan.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:00:31 #199
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_61143009
Ik heb de TIK-week helaas moeten missen wegens mijn vakantie, hoorde van een aantal bekenden van mij dat het wel erg gezellig was en dat je er gelijk veel mensen leert kennen.

Dat haal ik rond het begin van mijn studie wel in denk ik, moet wel even naar een kamer gaan kijken ben voordat ik op vakantie ging daar niet al te actief mee bezig geweest.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_61183728
Dan zal ik maar degene zijn die als eerste na een lange stilte-periode weer durft te reageren..
Ben al 1,5 uur aan het werk om dit tijdstip
Maar vanmiddag om half 1 zwaait deze jongen af en kan ie van de kookkunsten van Tuxxx gaan genieten
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')