Oh je hebt het al verbeterd, ik snapte het al niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:40 schreef Messenga het volgende:
Ik moest vandaag eigenlijk van 9.30 tot 18.00 werken, dat werd 13.00-18.00, het rolluik wilde niet open
waarom stop je bij jacobi?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:36 schreef crossover het volgende:
Ik zoek een nieuw baantje ergens
In de horeca of een kledingwinkel, het liefst (merk)jeans. Geen Men at Work.
Iemand tips?
Ik stop bij de koekjes zodat ik niet elk weekend terug hoef te komen.quote:
geilquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik stop bij de koekjes zodat ik niet elk weekend terug hoef te komen.
13.00 uur.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:32 schreef Ace1 het volgende:
Hoelaat begint T parade morgen?
Hehe, het was een van de hitjes, samen met schatje mag ik je foto!quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:47 schreef existenz het volgende:
Was dat nummer van Monique Smit toevallig het nummer van de TIK week? De TIK organisatie stond gisteren in de kroeg en we hebben dat nummer wel 3 keer gehoord
Na zo'n TIK week kan ik ze helaas allemaal waarderenquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:00 schreef existenz het volgende:
Schatje is maar 1x voorbij gekomen geloof ik.... En Wow niet gehoord, maar het was weer een gezellige avond. Ik was al een tijdje niet geweest.
En op zich kan ik dat nummer van Monique Smit best waarderen![]()
Dat eindfeest bij vidar is gewelidg! Was pas om 12 uur terugquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:22 schreef ghizzer het volgende:
zo als je echt flink naar de kloten wil moet je echt een keer naar de TIK-week. eindfeest tot 10 uur in de ochtend. gelukkig was ik op die dag verstandig om wat eerder naar huis te gaan.Schatje mag ik je foto kwam inderdaad erg vaak voorbij. TIK-nummer was inderdaad van Kylie Minogue (TIK-dansje).
Heel vaak geweest, dit jaar zo verstandig geweest om na m'n werk maar naar huis te gaan ipv riching Vidar. Scheelde me weer 2 dagen brakheid.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:22 schreef ghizzer het volgende:
zo als je echt flink naar de kloten wil moet je echt een keer naar de TIK-week. eindfeest tot 10 uur in de ochtend.
Schatje mag ik je foto, geweldig nummerquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hehe, het was een van de hitjes, samen met schatje mag ik je foto!
Het Tik Nummer was Wow van Kylie Minogue.
Jij zat ook in de wolkbreuk? Lekker was dat, wat een ongelooflijk tyfusweer zeg. Daarna nog even bij de Jumbo ontbeten, was de moeite waard!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Schatje mag ik je foto, geweldig nummerStoelen in de lucht en gaan
Eindfeest bij Vidar was wel supervet ook tot heel laat/vroeg door gegaan. Alleen mn vest was gejat, kon ik in mn t-shirt door een wolkbreuk naar huis
Welk groepje? Zat zelf in Groen 13,waar jammergenoeg heel veel broertjes en zusjes afhaakten gedurende de week, bleef vaak alleen over met een van mn papa's.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:13 schreef Knekwurst het volgende:
Mooie feestjes inderdaad.
Zelf papa geweest, wat toch een stuk zwaarder was dan verwacht. Elke nacht als laatste doorgaan en elke ochtend weer als eerste erbij. Breekt je toch wel op na een week.
Heb het nog nooit zo koud gehad, ben bij thuiskomst eerst nog een half uur onder de warme douche gaan staan. En gister de hele dag geslapen. Ik was TIK-kindje en was geen één dag voor 6 uur thuisquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij zat ook in de wolkbreuk? Lekker was dat, wat een ongelooflijk tyfusweer zeg. Daarna nog even bij de Jumbo ontbeten, was de moeite waard!
Blauw 19. Ook bij ons wel wat afhakers maar uiteindelijk nog met een man of 9 overgebleven. Snapte nooit echt waarom sommigen eerder terug wilde of de tikweek niet af maakte. Je weet van tevoren toch wel dat het een week feest is met weinig slaap en veel drank. Als je dat kut vindt toe je toch niet mee lijkt me..quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Welk groepje? Zat zelf in Groen 13,waar jammergenoeg heel veel broertjes en zusjes afhaakten gedurende de week, bleef vaak alleen over met een van mn papa's.
Ik was na thuiskomst op de bank geploft en nog wat gepraat met wat andere TIK-gangers en daarna terug naar Hellevoet om vervolgens de zeedagen in Hellevoet te vieren (vannacht weer om half 3 thuis later kan het niet worden in Hellevoet en dat trok ik ook niet meer.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb het nog nooit zo koud gehad, ben bij thuiskomst eerst nog een half uur onder de warme douche gaan staan. En gister de hele dag geslapen. Ik was TIK-kindje en was geen één dag voor 6 uur thuis
Sommige hebben ook totaal geen idee wat het studentenleven en/of studeren inhoudt. De totale verbijstering/wereldvreemdheid is leuk om te zien .quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:31 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Blauw 19. Ook bij ons wel wat afhakers maar uiteindelijk nog met een man of 9 overgebleven. Snapte nooit echt waarom sommigen eerder terug wilde of de tikweek niet af maakte. Je weet van tevoren toch wel dat het een week feest is met weinig slaap en veel drank. Als je dat kut vindt toe je toch niet mee lijkt me..
Veel mensen schrijven zich in onder het mom van 'ik kijk wel' en 'ik wil toch graag mensen leren kennen'quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:31 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Blauw 19. Ook bij ons wel wat afhakers maar uiteindelijk nog met een man of 9 overgebleven. Snapte nooit echt waarom sommigen eerder terug wilde of de tikweek niet af maakte. Je weet van tevoren toch wel dat het een week feest is met weinig slaap en veel drank. Als je dat kut vindt toe je toch niet mee lijkt me..
Om vervolgens binnen 2 dagen af te hakenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
'ik wil toch graag mensen leren kennen'.
40 Meter bij me vandaan, waar ik ook altijd pin. Je zal de gelukkige maar zijn, pfffquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:42 schreef ghizzer het volgende:
zo, lees ik net dat er een man in de arm is geschoten bij het pinnen op westermarkt. niet zo relaxt. hopelijk hebben ze de daders snel te pakken (vrees van niet).
wow trouwens.. iets anders. welke opleiding ga jij doen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:48 schreef Breach het volgende:
[..]
40 Meter bij me vandaan, waar ik ook altijd pin. Je zal de gelukkige maar zijn, pfff
is ongeveer 10 min van mij vandaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:48 schreef Breach het volgende:
[..]
40 Meter bij me vandaan, waar ik ook altijd pin. Je zal de gelukkige maar zijn, pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |