[Kiddowpost] Of het is gewoon een prutser..quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
Onze deuren zijn echt inbraakveilig![]()
![]()
![]()
Gisteren in 1 keer politie bij ons in de straat. Dus ik nieuwsgierig en kijken. Bleek 4 huizen verder al de gehele dag brandalarm af te gaan. Dus politie komt poolshoogte nemen en bellen de bouwvereniging op om deur open te maken.
Die gast had er bijna 3 kwartier voor nodig om deur te openen
Zagen, boren, wrikken, breken.
Pas na ruim 3 kwartier gaf het slot mee
goeimorgen en de restquote:
nah, een rasechtequote:
hehe, precies 2 uur ertussen.quote:
Welkom terug? Ik lurk altijd mee hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, precies 2 uur ertussen.
Goede avond hetzusjevan![]()
welkom terug hier
Jaja..quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Als ik mijn hyves helemaal opnieuw gepimpt heb, dan verveel ik me écht. Ik ga maar 's slapen. Morgen werken enzo..
Da's nog een raar verhaal btw. Voor ik op vakantie ging, keek ik op het bord (rooster). Wij hebben 4 weken op één bord staan. Ik had 2 weken vrijgevraagd, en het weekend na die tweede week ook. Tot mijn verbazing stond er bij drie weken VAKANTIE bij mij. Ik denk: da's ook goed. Dus ik vandaag ff naar den Blokkert, ff gucken wanneer ik weer moest werken.. moet ik morgen
. Maarja ik heb 0,0 bewijs dat ik eerst wel 3 weken vrij ingeroosterd stond. Ik vind het zooo vreemd, daar vergis ik me toch niet in? Ik was er ZO verbaasd over, dat ik het echt wel goed bekeken heb..
Echt bagger. Nouja wel weer extra centjes maar het schopt wel mijn planning de war.. Hmprf. Nouja, truste Chillburg![]()
.
Ben jij tegenwoordig ook al vrouw?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Sorry hoor! Wist niet dat je kwaad werd.. zal niet meer reageren..
*checkt*quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig ook al vrouw?
Ja, ik ga een heel verhaal quotenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
*checkt*
Nope!![]()
![]()
Als je devolgende keer quote is het voor mijn kleine brein ook duidelijk Niekje
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, ik ga een heel verhaal quoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |