abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60697004
Huursubsidie (23) -> Eigen appartement huren
pi_60708798
Volgens mij hoef je daar niet perse 23 voor te zijn, ik had het vanaf mn 21e al.
  zondag 10 augustus 2008 @ 16:35:48 #78
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60708953
Koop een droger en vaatwasser
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60709369
Ik zou het sowieso niet kunnen verdragen om samen te wonen in zo'n studentenhuis. Lijkt mij echt verschrikkelijk.
pi_60710415
gewoon iedereen zijn eigen zooi laten opruimen en achter je eigen kont opruimen,
verder gewoon volgens afspraak soms schoonmaken,

wij hebben helaas een luie neger die zich niet aan de afspraken houd en een dikke teringzooi maakt,
verder ligt hij alleen maar op de bank, als ik weer ga beginnen en hij is nog zo maak ik hem gewoon af,

het hoeft niet zo moeilijk te zijn allemaal
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_60710432
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij hoef je daar niet perse 23 voor te zijn, ik had het vanaf mn 21e al.
Uhm, was dat niet max 300 euro nog wat?
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:05:17 #82
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60710934
Voor veel te veel geld in een veel te klein kamertje zitten, met een beetje pech ranzige huisgenoten. Ik blijf wel een paar jaar extra thuiswonen, spaar het geld wat ik anders aan een kamer had uitgegeven en over een jaar of 2 koop ik m'n eerste huis.

Scheelt dat ik ook geen studie heb gedaan 300 kilometer van m'n eigen woonplaats. Nu heb ik een goed betaalde baan en ga pas het huis uit als ik iets kan kopen. Ipv eerst 2 jaar geld weg te gooien door in een huurhuis te gaan zitten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:20:35 #83
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_60711253
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:25 schreef Synthesist het volgende:
Mensen die op kamers wonen menen vaak dat thuiswonenden niet voor zichzelf kunnen zorgen. Ze zijn er trots op dat ze elke maand de eindjes aan elkaar kunnen knopen. Als je het mij vraagt leveren ze gewoon in op de levensstandaard die ze hadden. Ik ben gewoon een verwend nest die vrijwel alleen A-merken eet, ook hoef ik geen verzekering te betalen. Ik heb het gewoon veel te goed thuis.

Als je ruzie met je ouders hebt is het anders, dan kan het heel relaxed zijn om zo rust te hebben. Maar om alleen maar gezellig "bier te kunnen drinken met je huisgenoten"...
Jij hebt er dus duidelijk geen bal van begrepen. Op kamers gaan is een uitstekende voorbereiding op het echte leven. Ja ik ben er inderdaad trots op dat ik toen de eindjes aan elkaar kon knopen met relatief weinig geld. Of denk je dat je de rest van je leven alleen maar A merken eet en de verzekering door pappie en mammie laat betalen?

Dat je een verwend nest bent wist ik al bij je eerste post.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:21:42 #84
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_60711277
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:05 schreef fathank het volgende:
Voor veel te veel geld in een veel te klein kamertje zitten, met een beetje pech ranzige huisgenoten. Ik blijf wel een paar jaar extra thuiswonen, spaar het geld wat ik anders aan een kamer had uitgegeven en over een jaar of 2 koop ik m'n eerste huis.

Scheelt dat ik ook geen studie heb gedaan 300 kilometer van m'n eigen woonplaats. Nu heb ik een goed betaalde baan en ga pas het huis uit als ik iets kan kopen. Ipv eerst 2 jaar geld weg te gooien door in een huurhuis te gaan zitten.
Ik studeerde 40 km van mijn woonplaats en woonde in een huis 10 km van mijn ouders af. Toch heb ik voldoende centen kunnen sparen.

En waarom die obsessie met een koophuis? Wat is er mis met huren....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_60713323
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:25 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Ik heb mbo4 gedaan, en dat traject kost gewoon 4 jaar extra, helaas.
[..]

Ik heb vrienden die op kamers wonen. De situatie van veel betalen voor een klein kamertje, en dan alsnog in de waan zijn dat je vrijheid hebt vind ik wel raar, je bent immers met een aantal anderen in huis waar je rekening mee moet houden. Dat gaat niet op bij containerwoningen natuurlijk.
Tenzij je als een kluizenaar in een zelfgebouwd hutje op de hei wilt leven, zul je altijd rekening moeten houden met mensen. Weliswaar schijten je buren niet in jouw wc, maar totale vrijheid heb je nooit.

En 'ik ben wel eens bij vrienden geweest' als referentiemateriaal nemen. Je weet pas hoe relaxed het is om op kamers te wonen als je opeens zelf grotendeels verantwoordelijk bent voor alles. Als je zélf je tyfuszooi op moet ruimen, moet afwassen, boodschappen moet doen, überhaupt niet moet vergeten om te eten en weet ik veel wat. En hoewel die dingen allemaal kut zijn, doe je het ondertussen gewoon wél.

En no offence, maar thuis is thuis. Daar leef je niet volop. Hier kan iedereen altijd langskomen, een jointje doen of iets laten horen wat ze gemaakt hebben. Thuis echt niet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_60713364
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:21 schreef Synthesist het volgende:
Heb vaak dat meiden vragen of ik op mezelf woon. Blijkbaar moet dat als je 21 bent.
Die meiden willen niet dat er een pot thee en een schaal koekjes klaar voor ze staat als ze bij jou langskomen. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_60713671
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:56 schreef Nosh het volgende:

[..]

Die meiden willen niet dat er een pot thee en een schaal koekjes klaar voor ze staat als ze bij jou langskomen. .
Ik vind het dan ook erg onaantrekkelijk als jongens na hun middelbare school nog thuis wonen.
pi_60713706
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Ik vind het dan ook erg onaantrekkelijk als jongens na hun middelbare school nog thuis wonen.
Zodra je een vriendin krijgt besef je pas hoe erg het je beperkt in je doen en laten.

Niemand wil iedere scharrel eerst voor moeten stellen aan zijn ouders. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_60714158
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar volgens mij is de gemiddelde leeftijd dat jongens uit huis gaan iets van 25 jaar geloof ik. Bijzonder
pi_60714208
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:24 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar volgens mij is de gemiddelde leeftijd dat jongens uit huis gaan iets van 25 jaar geloof ik. Bijzonder
Klopt natuurlijk geen kak van.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:26:17 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60714215
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:24 schreef floris.exe het volgende:
Zo oud?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60714266
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:20 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Jij hebt er dus duidelijk geen bal van begrepen. Op kamers gaan is een uitstekende voorbereiding op het echte leven. Ja ik ben er inderdaad trots op dat ik toen de eindjes aan elkaar kon knopen met relatief weinig geld. Of denk je dat je de rest van je leven alleen maar A merken eet en de verzekering door pappie en mammie laat betalen?

Dat je een verwend nest bent wist ik al bij je eerste post.....
Ik moet het toch tegenspreken die stelling dat mensen die vroeg uit huis gaan meer zijn voorbereid op het echte leven. Dat is pure onzin. Je kunt met geld omgaan of je kunt niet met geld omgaan. Dat zit in je of niet. Ik ken mensen die vroeg uit huis zijn gegaan en er nu nog steeds niets van bakken. En ik ken mensen die op hun 28ste uit huis zijn gegaan en totaal geen problemen ondervinden.

Waar het om gaat is dat je moet doen wat je leuk vindt. Al het andere is onzin.
pi_60714300
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk geen kak van.
Heb je ook cijfers? Want ik hecht altijd nog meer waarde aan wat ik heb gehoord op de radio naar aanleiding van een onderzoek, dan wat jij zegt of misschien liever wilt horen . Ik zal het eens opzoeken.
pi_60714350
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:29 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Heb je ook cijfers? Want ik hecht altijd nog meer waarde aan wat ik heb gehoord op de radio naar aanleiding van een onderzoek, dan wat jij zegt of misschien liever wilt horen . Ik zal het eens opzoeken.
Ik wacht op jouw cijfers. Van de mensen die ik ken zijn de meeste voor hun 23ste wel op kamers, zelfs als ze in hun ''studeerstad'' bij hun ouders kunnen wonen. Ik ken natuurlijk niet veel MBO'ers maar die zullen het gemiddelde wel omhoog halen.

En ik zou niet weten waarom ik het liever wil horen, maakt me geen kak uit.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:31:47 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60714358
Geeft toch een ander beeld, fuif:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)004/2004-1485-wm.htm
pi_60714387
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:31 schreef Copycat het volgende:
Misschien cijfers van Italie? Daar zal het wel rond de 30 liggen !
pi_60714431
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:28 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat je moet doen wat je leuk vindt. Al het andere is onzin.
Geef je toch daar mooi even het antwoord wat dit hele topic overbodig maakt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_60714443
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:31 schreef Copycat het volgende:
Oke thanks, je hebt gelijk. Het CBS is betrouwbaarder dan een uitspraak op Q Music . Ik trek mijn bewering in. Zo te zien ligt het gemiddelde rond de 22/23.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:34:53 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60714454
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:32 schreef De_Ananas het volgende:
Misschien cijfers van Italie? Daar zal het wel rond de 30 liggen !
Minimaal inderdaad.
Als je tenminste nog niet getrouwd bent.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:35:51 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60714482
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:34 schreef floris.exe het volgende:

Oke thanks, je hebt gelijk.
Zo.
Die spaar ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')