Ja, dat dusquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:02 schreef Greys het volgende:
En bedankt!![]()
Ik had haast patat besteld om het te vieren, ware het niet dat Heer G vindt dat mijn figuur toch wel aardig in de buurt komt
Maar ik hecht meer waarde aan jouw oordeel
![]()
Sodeju, dat is snel! Had je dan niet beter gewoon even kunnen douchen?quote:
Ja ze ruiken echt raar, ik wist alleen niet dat dat nog goed zou komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:23 schreef SHE het volgende:
Porcini's
Oh
De verrukkelijkheid. Is dat goed te krijgen bij jullie? Ik moet er altijd voor naar de Hanos
Ik vind het zo leuk dat die dingen stinken als ze droog zijn en dan ineens veranderen in smaakbommetjes.
Wordt m'n haar weer nat en zulks.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sodeju, dat is snel! Had je dan niet beter gewoon even kunnen douchen?.
eekhoorntjesbroodquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Goed, ik ben kennelijk de enige hier die nog nooit van porcini's heeft gehoord....
Vanaf Amsterdam een uur en 3 kwartier, vanaf R'dam anderhalfuur denk ik ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
Co... Hoe lang was het ook alweer rijden naar je Belgische stulpje? Anderhalf uur ofzo he, meen ik me te herinneren van vorige keer?
Fuck Mamma Mia
is lekker hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, does ring a bell.
Maar ik eet alleen maar champignons.
Omdat ik daar vanavond naar toe ga (zie de clipjes hierbovenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Vanaf Amsterdam een uur en 3 kwartier, vanaf R'dam anderhalfuur denk ik ja.
Waarom fuck mm?
Ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
is lekker hoor
ik zou zo naar italie willen emigreren
Julie walters tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Strakjes lekker naar Mamma Mia, kijk die voorstukjes dan, zó lullig dat het weer leuk is![]()
En dat onderste clipje met Julie Winters, wat een enige vrouw is dat toch!
Het mislukt waarschijnlijk ook nog omdat het gas op is, dus doe geen moeitequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik daar vanavond naar toe ga (zie de clipjes hierboven)
Maar als ik jouw menu zo lees moet ik mijn plannen misschien gaan wijzigen![]()
Grapje heur![]()
Ikzeitog: kapotmoe en hersenen down the drainquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik daar vanavond naar toe ga (zie de clipjes hierboven)
Maar als ik jouw menu zo lees moet ik mijn plannen misschien gaan wijzigen![]()
Grapje heur![]()
Doe eens niet zo haute co-sine!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:25 schreef conleche het volgende:
Zo ik ben weer uit bad.
Als alles lukt eet ik: garnalencocktail vooraf. Ik doe 'm meestal met sinaasappel, maar ik zag Gordon Ramsey van de week in de weer met appel, dus dat ga ik proberen. Daarna kalkoenrollade met paddestoelen witte wijn saus. Als groenten: gevulde champignons en gevulde aubergine en plakken courgette (geblancheerd in de magnetron en staat nu te marineren in basilicumolijfolie, knof en peper/zout) Daarna groene sla met kaasplankje en toe vanille-ijs met frambozen, blauwe bessen en aardbei.
Ik ken kapot moe wel van mijn surinaamse ex-schoonmoeder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Als Conleche een tv-show begint kan ze onze Nederlandse taal verrijken met een heleboel neologismen:
soafransoos.
kapotmoe..
Als je het al in de oven hebt staan kun je net zo goed even afwachten wat er gebeurtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:56 schreef Aventura het volgende:
Ik heb een gehakt-aubergine-tomatensauscombinatie in de oven staan. Olie, laagje dunne plakjes aubergine, laagje (geruld) gehakt, laagje tomatenblokjes etc. etc. Kijk ik nog 's op mijn recept...ben ik dus iets belangrijks vergeten: namelijk om de aubergine voor te grillen. Ik heb het gewoon rauw in de schaal gelegdWat denken jullie, wordt dit een vierkante mislukking of laat ik het wat langer in de oven staan?
Een EMMER porcini? Die dingen zijn schurftduurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ze ruiken echt raar, ik wist alleen niet dat dat nog goed zou komen
Mr PF zag namelijk een emmer porcini staan, rook er aan en zei: BAAAAH WAT VIES DIT GA IK NOOOOIT ETEN. Whoops.
Dat is een beetje mijn lichaamsvorm. Mijn heupen en benen zijn alleen dikker en dat is ook precies waarom ik nu aan de lijn ben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:55 schreef -marz- het volgende:
Die vrouw (frau) die PF postte in het vorige topic
[ afbeelding ]
Haar buik en borsten lijken echt ontzettend op de mijne![]()
alleen mijn schouders zijn breder en gespierder waardoor ik er niet zo half slap bij sta als dat mens.
Ik heb geen emmerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een EMMER porcini? Die dingen zijn schurftduur
SHE, dit was nog een batch uit de delicatessenwinkel die net over de kop is
Niet een 10 L emmerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een EMMER porcini? Die dingen zijn schurftduur
SHE, dit was nog een batch uit de delicatessenwinkel die net over de kop is
Temptingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb geen emmer
Maar als je nodig hebt, ik lunch met Elf maandag, kan haar wel iets meegeven voor je?
Da;s natuurlijk onzin. Modellen zijn tegenwoordig juist ronder dan vroeger.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn lichaamsvorm. Mijn heupen en benen zijn alleen dikker en dat is ook precies waarom ik nu aan de lijn ben.
Ik vind het een mooi vrouwenlijf. Ik zou haar niet mollig noemen, eerder 'normaal'. Maar met hoe modellen er tegenwoordig uitzien, vinden veel mensen dit al 'dik'.
Nou, ik zie toch heel iets anders als ik de Cosmopolitan (quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Da;s natuurlijk onzin. Modellen zijn tegenwoordig juist ronder dan vroeger.
Dat was bepaald geen Rubens-vrouw. Dit is Rubens:quote:Maar jij postte laatst een rubens vrouw als ideaal; en als je daar vanuit gaat dan is alles graatmager natuurlijk.
De Rubens-vrouw is echt dik, zoals je boven ziet.quote:Ik kan je met zekerheid zeggen dat de norm niet bij de rubensvrouw ligt; al eeuwen niet meer![]()
Tja, andere definitie van het woord blijkbaar.quote:Tussen mollig en dik zit een heleboel kilo's. Dik wil ik haar niet noemen, maar mollig is ze zeker.
De 'moussaka' was heerlijk. De aubergineplakjes waren gewoon goed gaar. Ik weet nu dat dat voorgrillen/bakkenws. in dat recept stond om het vocht eruit te laten trekken - want het ovenschaaltje was wel een beetje nattig op de bodem. Maarrr, afgegoten en lekker gegetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:56 schreef Aventura het volgende:
Ik heb een gehakt-aubergine-tomatensauscombinatie in de oven staan. Olie, laagje dunne plakjes aubergine, laagje (geruld) gehakt, laagje tomatenblokjes etc. etc. Kijk ik nog 's op mijn recept...ben ik dus iets belangrijks vergeten: namelijk om de aubergine voor te grillen. Ik heb het gewoon rauw in de schaal gelegdWat denken jullie, wordt dit een vierkante mislukking of laat ik het wat langer in de oven staan?
Ik nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom lijkt iedereen op dat model
Het voordeel van het mijne is dat je daar eerder bent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ach ieder z'n eigen ideaalbeeld
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik zie toch heel iets anders als ik de Cosmopolitan () o.i.d. inkijk.
[..]
Dat was bepaald geen Rubens-vrouw. Dit is Rubens:
[ afbeelding ]
Dit waren mijn vrouwen:
[ afbeelding ]
En dat valt bij mij onder de noemer 'normaal' c.q. 'slank'. De modellen die ik doorgaans in wijvenblaadjes zie, vallen bij mij onder 'mager' / 'erg dun'.
[..]
De Rubens-vrouw is echt dik, zoals je boven ziet.
[..]
Tja, andere definitie van het woord blijkbaar.
Celulitis is kut. Maar een rond buikje (zoals die vrouwen in 'mijn' schilderij vind ik prachtig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef SHE het volgende:
Ik zie alleen maar cellulitis en dikke buiken![]()
Die echte Rubens-vrouwen zijn ook echt dik. En lelijk dik imo. Je hebt ook mooi dik. Zo ken ik een Antilliaans meisje dat echt wel 'dik' te noemen valt, maar alles is zo mooi in verhouding enzo dat ze gewoon harstikke mooi is.quote:Grappig dat wij het zo anders zien. Maar ik heb ook niets met Rubens, dat vind ik echt dik.
Beyoncé vind ik inderdaad een mooi lijf hebben. Yasmine Bleeth moest ik opzoeken, maar die vind ik aan de erg dunne kant.quote:Ik ben meer van de yasmine bleeth mollig; dat vind ik mooi.
Of de beyonce. Dikke reet, maar nergens vet waar het lelijk is ( zoals armen en buik )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |