Japan lijkt me zeker geen buurland, dan zou je landen als Zuid-Korea en Filipijnen ook goed moeten keuren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:46 schreef Merovingian het volgende:
Laat maar, burma is natuurlijk myanmar. Maar japan hoort er ook bij als je taiwan ook goedkeurt...
quote:
Dichtbij? Engeland ligt dichter bij Nederland dan Taiwan bij China. Zoals gezegd, wil je Engeland ook een buurland noemen van Nederland?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:50 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Japan lijkt me zeker geen buurland, dan zou je landen als Zuid-Korea en Filipijnen ook goed moeten keuren.
Taiwan is over te twisten, maar ik zou zeggen dat het er zo dicht bij ligt, dat het wel als buurland gezien mag worden.
Definitie BUURLAND:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:50 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Japan lijkt me zeker geen buurland, dan zou je landen als Zuid-Korea en Filipijnen ook goed moeten keuren.
Taiwan is over te twisten, maar ik zou zeggen dat het er zo dicht bij ligt, dat het wel als buurland gezien mag worden.
Ok, dan zat ik foutquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
Definitie BUURLAND:
-omliggend land -aangrenzend land
Taiwan grenst niet aan China en is dus geen buurland van China
Geeft niks..was een leuk vraagjequote:
quote:
Federer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:10 schreef qonmann het volgende:
Wie draagt de Zwitserse vlag vandaag ?
Roger !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:11 schreef Burnett het volgende:
federer
dat was volgens mij een Hockeyerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:15 schreef Burnett het volgende:
En wie draagt de Nederlandse vlag?
tomtomaat +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |