Heb je Wicardootje al zo ver dat ie gaat bellen ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef PeterNB het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap *om zich heen kijk*
Ik kan er niet echt om lachenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh!Ik weet het niet, Hidi. Ik stel voor dat je even lacht, gewoon omdat.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kun je als behang kopen, wel zo makkelijk oen.
ja ....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kun je als behang kopen, wel zo makkelijk oen.
Nou, vooruit danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
De buuv heeft nog bijna de hele dag, beetje vertrouwen!
Ach, via een ander IP wel, mjaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh......dat is raar. Dus je kunt hem ook niet zien?
Oh ja die zal ik nog eens mailen nuquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Heb je Wicardootje al zo ver dat ie gaat bellen ?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh ja die zal ik nog eens mailen nu
Nee, duhh dat lijkt mij ook niet!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat is een aanbod dat niemand kan weigeren, let maar op!
Laat maarquote:
nah, zal ook welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kon je niet spuiten met een sjabloontje?
Zijn hyves is wegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja moet je doen die is leuk
Heb 12 jaar geschilderd, maar had er zo'n tyfushekel aan, dat ik mijn eigen huis liet doen door mijn ex-werkgever, zoiets van lekker puh!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, duhh dat lijkt mij ook niet!
Zo'n aanbod krijg je echt maar 1x in je leven en zelfs dat is niet zeker!
Ik ben echt zó aardig
Waarom denk je dat ik naar die Maya steden en tempels ben geweest.quote:
Dan ben je niet de enige. Dat wil zeggen, je begint ergens aan vol goede moed en dan komt van het één het ander en voor je het weet ben je een week verder.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
soms eh heb ik zomaar een idee en blijkt het later niet zo slim te zijn
vraag je het via Eric of Huubquote:
Reken daar maar niet te vast opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar die Maya steden en tempels ben geweest.
Ze slaan mij over.
heb je het nu over schilderen of over relasiesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige. Dat wil zeggen, je begint ergens aan vol goede moed en dan komt van het één het ander en voor je het weet ben je een week verder.....
Ik sta er ook niet om te springen, gelukkig kan mn vader heel goed schilderen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb 12 jaar geschilderd, maar had er zo'n tyfushekel aan, dat ik mijn eigen huis liet doen door mijn ex-werkgever, zoiets van lekker puh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |