Weet ik. Maar ik gebruik die zooi zelden, dus ik liep ook maar 'toevallig' tegen die SMS-authenticatie aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:57 schreef Devlinsect het volgende:
DIGI ID moet je hebben om diverse dingen aan te vragen.
Oke, had ik kunnen weten dus.quote:Kranten moet je lezen zodat je weet dat het woord sofinummer niet meer bestaat en is burgerservicenummer
Neu, ik red me prima verder hoor.quote:TS gaat het lastig krijgen in dit digitale tijdperk
Scheelt weer ambtenaren = hoge kosten en kun je het geld ergens anders aan spanderenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:06 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik gebruik die zooi zelden, dus ik liep ook maar 'toevallig' tegen die SMS-authenticatie aan.
[..]
Oke, had ik kunnen weten dus.
[..]
Neu, ik red me prima verder hoor.
Het is alleen zo lam dat alles maar digitaal moet zijn, je kunt soms niet bellen maar je moet perse mailen en soms zijn sites gewoon niet goed opgezet, alsof het in haast in elkaar is geflanst.
Slechte aanname ook ja. "Want iedereen heeft toch een mobiel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:03 schreef MouzurX het volgende:
Dat met die sms authentificatie slaat echt nergens op nee.... ik had eerst gewoon zon account zonder sms authentificatie gemaakt, want tsja het komt toch wel ergens voor dat iemand geen mobiel heeft en dan zou die geen account kunnen maken, maar dan kan je met dat account dus helemaal niks en moet je toch die sms authentificatie doen![]()
Like wtf?
wtf weet je wel wat voor ongelooflijk kutwerk dat is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:09 schreef doppelgänger het volgende:
terechte klacht
Nederlanders voelen zich te goed om op de helpdesk of callcenter te werken, en Polen spreken de taal niet..enige alternatief -> digitaliseren die hap
een stuk onpersoonlijker, maar wel zo efficient
Kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Scheelt weer ambtenaren = hoge kosten en kun je het geld ergens anders aan spanderen
. En op de site van IBG heb je weer DigID nodig. Dus waarom kun je DigID niet gebruiken op Studielink?quote:nauw samenwerkt met de IB-Groep
Hmm, ik zal eens kijken of ik dat ook kan regelen. Zodra ik weer kan inloggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef alors het volgende:
Handig he? Bij mij was mijn account zo handig digitaal ingesteld dat ik alles nog handig per brief mocht doen. Echt handig!!
Je kunt trouwens wel bellen met studielink. Maar dat nummer staat heel goed verborgen op hun site. Ondanks dat hebben ze nog wel gewoon 30 minuten wachttijd hoor
Ik zal es kijken, hij staat vast nog wel in mijn telefoon... 088 424 7600 Dat moet em zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |