Die van mij wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
De wereld begint en eindigt niet bij Lowlands.
Schatje! Ik kan echt wel met mensen omgaan, zelfs met moeilijke, ben mijn moeder gewendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn zusje is een geval apart, die kan met iedereen ruzie maken. Maar het komt wel goed, wees niet bang. Ik bescherm je wel tegen haar.
Auw.quote:
Daar ging het ook niet om.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer het andere uiterste. Maar in je privéleven kan je vaak net zo goed toe met een goedkope Esprit als een duurdere Hugo Boss.
je voelt er minder van zodat je een beetje blijft bewegenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:15 schreef liefie_ het volgende:
cafeine ja?
dan moet ik straks maar eens wat redbull kopen of zo
Vrees niet meis, het wordt leuk en het komt goed en het wordt gezellig!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Schatje! Ik kan echt wel met mensen omgaan, zelfs met moeilijke, ben mijn moeder gewendMaar als ik minder goed in mijn vel zit, kan ik logischer wijs ook minder hebben. dus hoop dat incasseringsvermogen op niveau is tijdens LL. Anders kan ik mezelf ook wel vermaken hoor, zijn genoeg mensen daar
Ik krijg spontaan zin in bratwurst.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet om.![]()
En Hugo boss is voor dikke duitsers.
Zodat jij al mijn gezeik weer rechtstreeks kan doorbrieven natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan altijd mij nog bellen om even stoom af te blazen. Voor de lieve vrede daar natuurlijk.
Blauw mag best, zijn ze ook weleensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken, oh muggenziftster. Je lijkt die gozer met zijn kameleonogen wel toen ik ze per ongeluk voor blauw uitmaakte.
Ik vind dat mijn ogen blauw zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Blauw mag best, zijn ze ook weleens
Kan je indirect gewoon vanaf LL op FOK! posten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zodat jij al mijn gezeik weer rechtstreeks kan doorbrieven natuurlijk
De ultieme verslaving.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je indirect gewoon vanaf LL op FOK! posten.
De ultieme verslaving is gewoon niet naar LL gaan zodat je kan blijven posten. Zoals ik in mijn hoogtijdagen op FOK! wel eens had op zaterdagavond:quote:
Die van mij veranderen gewoon af en toe. Hangt er vanaf hoe het licht erop valt ofzo. Gewoon lekker vaag dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn ogen blauw zijn
maar ze zijn ook geen en groen en bruin en grijs
Je maakt een grapje toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
De ultieme verslaving is gewoon niet naar LL gaan zodat je kan blijven posten. Zoals ik in mijn hoogtijdagen op FOK! wel eens had op zaterdagavond:
- "Ga je mee stappen? "
- "Nee, ik moet FOK!ken"
Als ze het op voorraad hebben heb je het in een week thuis ongeveer, je kunt het pakketje via internet volgen, soms duurt het iets langer. Als het niet op voorraad is, en dat zie je als je bestelt, dan staat erbij wanneer het weer leverbaar is en kun je het alsnog uit je winkelwagentje kiepen als je geen zin hebt om er zo lang op te wachtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:18 schreef liefie_ het volgende:
CL jij bestelt wel eens bij H&M online he?
Want ik wil iets bestellen maar ik hoor slechte verhalen
hoe lang duurt het voor je zoiets hebt?
Okay, ik weet niets van Fok!verslavingen. Bedankt voor de correctie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
De ultieme verslaving is gewoon niet naar LL gaan zodat je kan blijven posten. Zoals ik in mijn hoogtijdagen op FOK! wel eens had op zaterdagavond:
- "Ga je mee stappen? "
- "Nee, ik moet FOK!ken"
Tsss. Lasterquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zodat jij al mijn gezeik weer rechtstreeks kan doorbrieven natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |