Wattes?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:48 schreef CherryLips het volgende:
ik heb welde e-mail van arual gevonden?
Vrouw van Pheno.quote:
Duh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er zijn nog legio andere manieren dickies
Ja, inruilen is ook geen optie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Schat, daar is zeker niets mis mee. Je moet nog heeeeel lang met jezelf zijn, dan kun je maar beter gelukkig zijn, toch?
Akee. Dacht al zoietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:49 schreef TwistedDarling het volgende:
@HH: Black Sun Empire is Drum 'n Bass.
Alles wat nu komt en valt, zal niet komen en vallen op LLquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Alweer onweer. Zo kannie wel weer hoor.
Mjah. Ik kan me voorstellen dat als hij zich even terugtrekt om het nieuws te verwerken dat hij ook niet zit te wachten op mailbombardementen bij zijn vrouw. Maar goed, ik projecteer hier waarschijnlijk te veelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:48 schreef CherryLips het volgende:
ik heb wel de e-mail van arual gevonden?
Hij woont toch in Wychen ofzo? Zo groot is dat niet. We kunnen dit weekend een Wychen-meet houden en Pheno opspeurenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vroeg het mij net ook af. Ik mis Pheno.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:51 schreef CherryLips het volgende:
ohw, ik heb de dag na LL een deadline en ik kan er woensdag pas mee beginnen, nee handig. Kut.
Dan verkoopt hij toch gewoon de boot Twingo?quote:
Das zeker kutquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:51 schreef CherryLips het volgende:
ohw, ik heb de dag na LL een deadline en ik kan er woensdag pas mee beginnen, nee handig. Kut.
nee precies, ik heb ook niet gePM'd ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah. Ik kan me voorstellen dat als hij zich even terugtrekt om het nieuws te verwerken dat hij ook niet zit te wachten op mailbombardementen bij zijn vrouw. Maar goed, ik projecteer hier waarschijnlijk te veel.
http://www.ad.nl/rotterda(...)n_met_28_dieren.htmlquote:SPIJKENISSE - Een Spijkenisser familie met achttien honden, tien katten én een baby wordt over een week uit huis gezet.
Ga ik al doen. Sterker nog, dat moet om het financiele plaatje rond te krijgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan verkoopt hij toch gewoon de boot Twingo?
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah. Ik kan me voorstellen dat als hij zich even terugtrekt om het nieuws te verwerken dat hij ook niet zit te wachten op mailbombardementen bij zijn vrouw. Maar goed, ik projecteer hier waarschijnlijk te veel.
Das zonde, dood zijn op LLquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt een nachtje doorhalen en dood zijn op LL.
Dat is ook een beetje mijn gedachte. Hij last niet voor niets een radiostilte in, ik kan me dus best voorstellen dat hij dan even geen vragen beantwoord. Als hij iets wil vertellen, doet hij of _A_ dat vanzelf wel. Aan de andere kant kan het hem misschien wat extra steun geven als hij merkt dat veel mensen meeleven en bezorgd zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat blijft de afweging, ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef DaMart het volgende:
Aan de andere kant kan het hem misschien wat extra steun geven als hij merkt dat veel mensen meeleven en bezorgd zijn.
Ze hadden gebeld of het kon, nou ja, ok dacht ik, (het is voor dinsdag, niet voor maandag btw), maar toen kreeg ik de opdrachtmail waarin stond dat ik de tijdcodes van de aflevering pas woensdag krijgquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Das zonde, dood zijn op LLIk ben dan ook minder loyaal naar mijn werkgever
Hij was vast weer aan het daten met één der R&P SC-vrouwen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dilemma's zijn altijd kut! Wat heb jij gister gedaan. Heb je hier helemaal niet gezien...
Lekker geregeld allemaal. Maar jij vindt vast een manierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden gebeld of het kon, nou ja, ok dacht ik, (het is voor dinsdag, niet voor maandag btw), maar toen kreeg ik de opdrachtmail waarin stond dat ik de tijdcodes van de aflevering pas woensdag krijg. Maar maandag krijg ik al het beeld en het script, dus dan vertaal ik dat gewoon alvast, is het als het goed is grotendeels copy-pasten als ik het een beetje goed doe.
Dat is vanavondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij was vast weer aan het daten met één der R&P SC-vrouwen.
vorig jaar was het precies hetzelfde, toen heb ik het ook geredquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Lekker geregeld allemaal. Maar jij vindt vast een manier
Jij bent de eerste van dit topic die mij IRL heeft gezien, die mijn Hyves had en die mij ook nog zover krijgt om 4 dagen met zich mee te laten gaan. In mijn ogen heb jij je hier het beste geprofileerd, want ik ben graag anoniemquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een player is het toch ook hè?Hij is echt mijn grote voorbeeld.
Ik ben gewoon een goede stalker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij bent de eerste van dit topic die mij IRL heeft gezien, die mijn Hyves had en die mij ook nog zover krijgt om 4 dagen met zich mee te laten gaan. In mijn ogen heb jij je hier het beste geprofileerd, want ik ben graag anoniem
Jammer dat het nu dat weer zo is, maar ervaring leert dus dat het wel goed komt, gelukkig! Hoef je je er niet druk om te maken tijdens LLquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vorig jaar was het precies hetzelfde, toen heb ik het ook gered.
Dan kan je lang zoeken in Wijchen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij woont toch in Wychen ofzo? Zo groot is dat niet. We kunnen dit weekend een Wychen-meet houden en Pheno opspeuren
Het was een compliment, nu buig jij het weer om naar iets negatiefsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een goede stalker.. Dat heb ik allemaal van nixxx geleerd. Toen hij nog professioneel stalker was.
.
Oh ja, niet doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het was een compliment, nu buig jij het weer om naar iets negatiefs
Geen zoekactie in Wijchen dus.quote:
Dat is wel het beste denk ik ja. Laat ik maar eens koffie gaan zetten, ik heb moeite met het open houden van mijn ogen. Gelukkig is het vandaag toch een lekkere hang-dag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geen zoekactie in Wijchen dus.Bij nader inzien besloten (door opm van Lit) Pheno met rust te laten.
Dan doe ik ondertussen de oefeningen die ik van fysio Mark moet doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is wel het beste denk ik ja. Laat ik maar eens koffie gaan zetten, ik heb moeite met het open houden van mijn ogen. Gelukkig is het vandaag toch een lekkere hang-dag..
Utrechtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:58 schreef heksehiel het volgende:
Wat heb jij gister gedaan. Heb je hier helemaal niet gezien...
Was het optreden niet tof trouwens?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Utrecht. Echo
. Au3
.
Om maar in herhaling te vallen.
Utrecht begrijp ik. Echo niet. Au3 is neem ik aan een vrouw.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Utrecht. Echo
. Au3
.
Om maar in herhaling te vallen.
Heel erg vlak en automatische piloot. Een paar nummers die wel okay uit de verf kwamen en de Doors cover People are strange was... vreemd. Ik zal wel een vreemdeling zijn zeker, ik voelde me verdwaald genoegquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Echo_&_the_Bunnymenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Utrecht begrijp ik. Echo niet. Au3 is neem ik aan een vrouw.
Edit: na Q's post begrijp ik dat Echo muziek is. Ik had het kunnen weten natuurlijk![]()
Au3 is weliswaar geen R&P SC vrouw, maar wel een voormalig Fok!vrouw. En iemand die immer een goede invloed heeft op mijn toch wel wisselvallige humeurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Utrecht begrijp ik. Echo niet. Au3 is neem ik aan een vrouw.
Wisselvallig humeurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Au3 is weliswaar geen R&P SC vrouw, maar wel een voormalig Fok!vrouw. En iemand die immer een goede invloed heeft op mijn toch wel wisselvallige humeur.
Heb jij een wisselvallig humeur? Dat kan niet, je bent een R&P'er!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Au3 is weliswaar geen R&P SC vrouw, maar wel een voormalig Fok!vrouw. En iemand die immer een goede invloed heeft op mijn toch wel wisselvallige humeur.
Daar moet je constant depri zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij een wisselvallig humeur? Dat kan niet, je bent een R&P'er!
HH is alles.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
Dus <haar> is gewoon HH Q. ?
Ik doe mijn best, maar de rest verneukt het steeds weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar moet je constant depri zijn
Goed. Levendig ende optimistisch. En stervensdruk met Summer Darkness.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe is het met Au3?
Verwarrend is goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom zegt Q. dan niet gewoon HH ipv <haar>. Verwarrend altijd.
Ik sta daarboven, Q. Soms.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij een wisselvallig humeur? Dat kan niet, je bent een R&P'er!
Kut, dan ben ik geen goede R&P'er.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar moet je constant depri zijn
Hoe is het tussen Au3 en Sjoewe? Nog steeds goed?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goed. Levendig ende optimistisch. En stervensdruk met Summer Darkness.
Zit je ondergoed nog lekker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:35 schreef CherryLips het volgende:
shit, ik wilde een smoothie maken maar ben vergeten de banaan in te vriezen.
Wat ben je toch zorgzaam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof daar niets van tot ik het zelf gevoeld heb..
Ik duw hem wel even naar beneden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Alleen komt het labeltje steeds omhoog
.
Ik vind het wel wat hebben.quote:
Zit die jongen niet te pesten met zijn Twingoquote:
Kan ik ook hendig sjieke grappen maken als 'hallooo poesje!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:53 schreef CherryLips het volgende:
hello kitty is leuker.
ik heb ze laatst ook van My Melody gekocht, maar die staan niet op de website.
Die zijn leuk, ook al draag ik echt nooit boxer-achtige dingen!quote:
Hipsters zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die zijn leuk, ook al draag ik echt nooit boxer-achtige dingen!
Waar heb je die gekocht?
Dat wil Danny niet. Verder geen commentaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
Mijn god kunnen ze geen ignore functie maken voor debielen.![]()
HET BIJVERDIEN IDEEEN TOPIC
Mwah, vind strings gewoon beter zitten.quote:
strings ftw!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, vind strings gewoon beter zitten.
Maar volgens mij raken ze uit ofzo, zie steeds meer hipsters en dergelijke.
Stomme Dannyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wil Danny niet. Verder geen commentaar.
Mee eens, hoewel hipsters ook erg sexy kunnen zijnquote:
Hoe ze zitten weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mee eens, hoewel hipsters ook erg sexy kunnen zijn
Ik heb een theorie...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
H&Mquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die zijn leuk, ook al draag ik echt nooit boxer-achtige dingen!
Waar heb je die gekocht?
Uitstekende vrijdagmiddag post!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |