Wie zegt dat ik ook niet zo weg ga?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Behalve dat je mij hiermee naar beneden haalt en de rest die er wel is, haal je ook jezelf naar beneden. Doe es nie
Hmm, doe maar rustig aan dan, ook vanavond met het neuken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:36 schreef Dickies het volgende:
[..]
Minder pijnlijk. Moet oppassen met neus snuiten e.d. Toen ik dacht dat ik geen last meer had begon ik fanatiek te snuiten. Dat was niet zo prettig.
Rode zee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hmm, doe maar rustig aan dan, ook vanavond met het neuken.
En, ga je nog weg vandaag?quote:
In dat geval ben ik er niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Behalve dat je mij hiermee naar beneden haalt en de rest die er wel is, haal je ook jezelf naar beneden.
Ik ga zo slapen denk ik. Ben me toch verrot.quote:
En wat ga je daar mee verbeteren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen denk ik. Ben me toch verrot.En ik wil me nog inschrijven bij de sportschool in het kader van Het Grote Q. Verbeter Programma.
Van sporten krijg je ook weer energie!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen denk ik. Ben me toch verrot.En ik wil me nog inschrijven bij de sportschool in het kader van Het Grote Q. Verbeter Programma.
+ antwoord:quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent ook te oud om nog tot zo laat uit stappen te gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Iemand heeft 'm gemaild. Geen reacties op PM tot nu toe.quote:
Alles!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wat ga je daar mee verbeteren?
Is er niemand hier die met hem PM't of op andere wijze contact met hem kan leggen? Iedereen wacht vol spanning af volgens mijquote:
Ik ook, maar dat mag iig zaterdag dus niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:41 schreef CherryLips het volgende:
ik ben bang dat ik op LL om 1 uur al knock out lig.
Ik had vooral teveel gezopen. En te weinig geslapen. Het klinkt leuk, denk dat dat wel moet lukken. Ik moet eens mijn tent gaan controleren denk ik, of die nog heel is. En schimmelvrij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je bent ook te oud om nog tot zo laat uit stappen te gaan.
Ga je zaterdagnacht op LL om 3.00 u mee naar Black Sun Empire, ook al is dat totaal niet jouw ding?
Zo zo dat dat allemaal kan bij een sportschoolquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles!Mijn negatieve zelfbeeld, mijn afhankelijkheid van anderen voor mijn geluk, mijn postuur. Onder andere.
Het komt voor. Soms.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:39 schreef heksehiel het volgende:
Alsof jij onder de indruk zou zijn van Q
Q is ambitieusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles!Mijn negatieve zelfbeeld, mijn afhankelijkheid van anderen voor mijn geluk, mijn postuur. Onder andere.
Ik heb hem gePMt, wel meer mensen volgens mij. Geen reactie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is er niemand hier die met hem PM't of op andere wijze contact met hem kan leggen? Iedereen wacht vol spanning af volgens mij
Daarom! Denk dat ik vandaag weer eens ga zwemmen, laatste keer dat dat kan, stomme zomeropeningstijden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van sporten krijg je ook weer energie!
Goed initiatief!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is wel het plusabonnement natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo zo dat dat allemaal kan bij een sportschool
Wanneer dan? Ik hoop dat ik dat nog veel vaker zal kunnen doen de komende tijd.quote:
Ik wil de wekker wel voor je zettenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat mag iig zaterdag dus niet.
Je hebt geen idee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo zo dat dat allemaal kan bij een sportschool
Ja inderdaad. Maak me ook wel een beetje zorgen nu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is er niemand hier die met hem PM't of op andere wijze contact met hem kan leggen? Iedereen wacht vol spanning af volgens mij
Ik vertrouw er gewoon op dat mijn nieuwe tent niet kapot is en schimmelvrij is. Heb wel gechecked of alle onderdelen er zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had vooral teveel gezopen. En te weinig geslapen. Het klinkt leuk, denk dat dat wel moet lukken. Ik moet eens mijn tent gaan controleren denk ik, of die nog heel is. En schimmelvrij.
Er zijn nog legio andere manieren dickiesquote:
Daar is niets mis mee toch? Ik merk dat er in mijn huidige zelf ernstige tekortkomingen zitten en die wil ik aanpakken.quote:
Als ik besluit om uberhaupt eerst te gaan slapen ipv gewoon door te gaan dan heb je bij deze alvast toestemming daarvoor. Mits je meegaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil de wekker wel voor je zettenSchop ik je de tent uit, alleen op verozek uiteraard!
Geil!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:41 schreef CherryLips het volgende:
ik heb m'n nieuwe hello kitty-ondergoed aan en hoewel niemand het kan zien, voel ik me toch blijer.
Je bent van harte welkom om hier naar toe te komen en het aan mij te showen hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:41 schreef CherryLips het volgende:
ik heb m'n nieuwe hello kitty-ondergoed aan en hoewel niemand het kan zien, voel ik me toch blijer.
Schat, daar is zeker niets mis mee. Je moet nog heeeeel lang met jezelf zijn, dan kun je maar beter gelukkig zijn, toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee toch? Ik merk dat er in mijn huidige zelf ernstige tekortkomingen zitten en die wil ik aanpakken.
Wat Is Black Sun Empire dan? Ach boeie, wat het ook is, ik ga meequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als ik besluit om uverhaupt eerst te gaan slapen ipv gewoon door te gaan dan heb je bij deze alvast toestemming daarvoor. Mits je meegaat natuurlijk.
Heeft Q daar geld voor?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel het plusabonnement natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |