Cinemats zijn over 't algemeen bagger. Als je een beetje kwaliteit in huis wilt, dan stel je zelf een HT setje samen van losse componenten van fatsoenlijke merken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Je hebt cinemasets en cinemasets. Als je er eentje koopt van nog geen ¤500,- weet je dat je bagger in huis kan halen.
Vind ik niet, als je het niet erg vind om je knip open te trekken kan je best goed spul kopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Cinemats zijn over 't algemeen bagger. Als je een beetje kwaliteit in huis wilt, dan stel je zelf een HT setje samen van losse componenten van fatsoenlijke merken.
patserquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Je hebt cinemasets en cinemasets. Als je er eentje koopt van nog geen ¤500,- weet je dat je bagger in huis kan halen.
Ja dat zeg je iedere keer, maar zo'n defect krijg je keer op keer omdat het gewoon baggerkwaliteit is... de firmware van dat spul is pauper, de kwaliteit van de onderdelen is karig en dan nog maar te zwijgen over de verloederde kwaliteit van het geluid....quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:51 schreef rene90 het volgende:
Maar het gaat me niet zo zeer om de kwaliteit. Maar dat het gewoon defect is.
Jij snapt het :b:quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:07 schreef bravo het volgende:
Ik snap jullie beide wel. Jij klaagt dat een product (terecht) niet goed werkt.Llosse componenten kunnen dan wel beter zijn, dit kost ook veel geld. Vooral als je dan ook nog een merk als Harma/Kardon gaat noemen...
Valt mee hoor, ik was voor 600 euro klaar...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:07 schreef bravo het volgende:
Ik snap jullie beide wel. Jij klaagt dat een product (terecht) niet goed werkt.Llosse componenten kunnen dan wel beter zijn, dit kost ook veel geld. Vooral als je dan ook nog een merk als Harma/Kardon gaat noemen...
Ook voor 600 euro een DVD recorder erbij?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:40 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik was voor 600 euro klaar...
Ma ik snap ook wel wat je klacht is, maar dat komt wel voort uit het feit dat LG inferieure rommel aflevert en Sony / Philips en Samsung ook van die bagger maken als het gaat om kantklare surroundsysteempjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Incl. een normale DVD-speler, zonder recordfunctie, dat wel.. Ik moet zeggen dat ik het ook niet nodig heb, maar voor 50 euri meer had ik dat er ook wel bij kunnen krijgen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ook voor 600 euro een DVD recorder erbij?
Ach, we wachten af. Heb in WGR even en topic geopend om te kijken of daar nog iets nuttigs uit voortvloeit.
Als ik later op mijzelf woon ga ik ook wel voor wat meer kwaliteit, dan komt er ook wel een mooie beamer op een strakke witte muur. Maar nu zo op me kamertje, is dit voor mij het lekkerste.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:55 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Incl. een normale DVD-speler, zonder recordfunctie, dat wel.. Ik moet zeggen dat ik het ook niet nodig heb, maar voor 50 euri meer had ik dat er ook wel bij kunnen krijgen.
Iig succes met je juridische stappen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |