abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60660684
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:33 schreef cheqy het volgende:

[..]

Je hebt cinemasets en cinemasets. Als je er eentje koopt van nog geen ¤500,- weet je dat je bagger in huis kan halen.
Cinemats zijn over 't algemeen bagger. Als je een beetje kwaliteit in huis wilt, dan stel je zelf een HT setje samen van losse componenten van fatsoenlijke merken.
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
pi_60662766
Heb een kortingscode gekregen, geen idee van welk bedrag
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:36:47 #28
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_60668363
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:

[..]

Cinemats zijn over 't algemeen bagger. Als je een beetje kwaliteit in huis wilt, dan stel je zelf een HT setje samen van losse componenten van fatsoenlijke merken.
Vind ik niet, als je het niet erg vind om je knip open te trekken kan je best goed spul kopen.
Ik ben erg kritisch wat betreft geluid maar de cinemaset dat ik heb voldoet aan mijn eisen.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_60687180
Werd net even opgebeld door modern. Hele nette meneer gesproken over dat ik functieknoppen zou hebben op de afstandsbediening wat niet van toepassing is.
Heb even een fototje van de afstandsbediening gemaakt, en deze toegemaild. Maandag belt meneer even terug.

Hij gaf nu aan dat het ruilen voor een nieuw product uitgesloten was in deze kwestie nog even. Opzich nog redelijk logisch. Nu wordt er waarschijnlijk een afstandsbediening uit een nieuwe set gehaald en deze omgewisseld met de mijne. Als dit nog niet helpt ga ik dat wetboek gebruiken wat net iemand noemde. Dus als het zover komt mag wordt het een WGR topic .
Top 5 China producten
pi_60913040
En vandaag is datzelfde grafprobleem/mankement weer terug
Top 5 China producten
pi_60914620
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:33 schreef cheqy het volgende:

[..]

Je hebt cinemasets en cinemasets. Als je er eentje koopt van nog geen ¤500,- weet je dat je bagger in huis kan halen.
patser
pi_60915960
Homecinema sets

Koop gewoon losse componenten dude.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60916096
Het is in dit topic al een heel aantal keren gezegd, maar het is ook meer dan waar: de kwaliteit (zowel werking als output) van de meeste homecinema sets laat echt te wensen over.

Ik heb al sinds een tijd een mooie set van Harman/Kardon in huis met 3 losse componenten:

- Een receiver (je sluit hier al je audio/video apparaten op aan, in- en uitgangen genoeg)
- Een DVD-speler
- 6.1 Boxenset (superieur geluid bij zowel films als muziek)

Bovenstaande werkt echt perfect! Ik zou een dergelijk opgebouwde set dan ook echt aanbevelen boven een kant en klaar setje van Samsung, LG, Sony or whatsoever!!
pi_60916116
Maar het gaat me niet zo zeer om de kwaliteit. Maar dat het gewoon defect is.
Top 5 China producten
pi_60917303
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:51 schreef rene90 het volgende:
Maar het gaat me niet zo zeer om de kwaliteit. Maar dat het gewoon defect is.
Ja dat zeg je iedere keer, maar zo'n defect krijg je keer op keer omdat het gewoon baggerkwaliteit is... de firmware van dat spul is pauper, de kwaliteit van de onderdelen is karig en dan nog maar te zwijgen over de verloederde kwaliteit van het geluid....
pi_60918626
Maar het gaat erom dat in 12 maanden tijd 5 keer kapot is. Maja
Top 5 China producten
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:07:48 #37
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_60920032
Ik snap jullie beide wel. Jij klaagt dat een product (terecht) niet goed werkt.Losse componenten kunnen dan wel beter zijn, dit kost ook veel geld. Vooral als je dan ook nog een merk als Harman/Kardon gaat noemen...

[ Bericht 0% gewijzigd door bravo op 18-08-2008 21:46:35 ]
There's no point in living if you can't feel alive
pi_60920339
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:07 schreef bravo het volgende:
Ik snap jullie beide wel. Jij klaagt dat een product (terecht) niet goed werkt.Llosse componenten kunnen dan wel beter zijn, dit kost ook veel geld. Vooral als je dan ook nog een merk als Harma/Kardon gaat noemen...
Jij snapt het :b:

Ik zoek gewoon meer geluid van een normale TV, dus vandaar dat zo een home cinema setje voor mij ideaal is.
Top 5 China producten
pi_60920944
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:07 schreef bravo het volgende:
Ik snap jullie beide wel. Jij klaagt dat een product (terecht) niet goed werkt.Llosse componenten kunnen dan wel beter zijn, dit kost ook veel geld. Vooral als je dan ook nog een merk als Harma/Kardon gaat noemen...
Valt mee hoor, ik was voor 600 euro klaar...

Ma ik snap ook wel wat je klacht is, maar dat komt wel voort uit het feit dat LG inferieure rommel aflevert en Sony / Philips en Samsung ook van die bagger maken als het gaat om kantklare surroundsysteempjes
pi_60921043
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:40 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Valt mee hoor, ik was voor 600 euro klaar...

Ma ik snap ook wel wat je klacht is, maar dat komt wel voort uit het feit dat LG inferieure rommel aflevert en Sony / Philips en Samsung ook van die bagger maken als het gaat om kantklare surroundsysteempjes
Ook voor 600 euro een DVD recorder erbij?

Ach, we wachten af. Heb in WGR even en topic geopend om te kijken of daar nog iets nuttigs uit voortvloeit.
Top 5 China producten
  Moderator maandag 18 augustus 2008 @ 12:46:52 #41
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_60921116
TS kan er gewoon niet mee omgaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60921302
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:43 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ook voor 600 euro een DVD recorder erbij?

Ach, we wachten af. Heb in WGR even en topic geopend om te kijken of daar nog iets nuttigs uit voortvloeit.
Incl. een normale DVD-speler, zonder recordfunctie, dat wel.. Ik moet zeggen dat ik het ook niet nodig heb, maar voor 50 euri meer had ik dat er ook wel bij kunnen krijgen.

Iig succes met je juridische stappen!
pi_60921360
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:55 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Incl. een normale DVD-speler, zonder recordfunctie, dat wel.. Ik moet zeggen dat ik het ook niet nodig heb, maar voor 50 euri meer had ik dat er ook wel bij kunnen krijgen.

Iig succes met je juridische stappen!
Als ik later op mijzelf woon ga ik ook wel voor wat meer kwaliteit, dan komt er ook wel een mooie beamer op een strakke witte muur. Maar nu zo op me kamertje, is dit voor mij het lekkerste.

En juridische stappen valt wel mee, gewoon wat tips/wetsartikelen, waardoor ik misschien wat sterker sta.
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')