Zo keek die goser bij jou in bed laatst toen je aangaf niet gediend te zijn van anale penetratie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu wil ik het toch eens weten ...
Waar komt dit fragment eigenlijk uit? Het komt me zo bekend voor, maar kan het niet thuisbrengen.
Da's heul niet waarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:43 schreef pisnicht het volgende:
Zo keek die goser bij jou in bed laatst toen je aangaf niet gediend te zijn van anale penetratie.
quote:
Volgens mij komt het uit Life Goes On. En als dat klopt, dan is dit een jongen die Corky genoemd wordt in de seriequote:
Nee, dat is Corky niet. Dit is Corky:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij komt het uit Life Goes On. En als dat klopt, dan is dit een jongen die Corky genoemd wordt in de serie
quote:
Ik heb het gevondenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is Corky niet. Dit is Corky:
[ afbeelding ]
Held!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het gevondenHet komt van 21 Jump Street
Je moet naar het midden skippen, en dan zie je het stukje
Waarschijnlijk is TS zo'n petje die middenin de auto zit, waarbij hij de versnellingen beroert met zijn kringspier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Had je wel een zeer goede rijstijl?
Nou... uhhh... okéquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Held!
Hij wordt gebitchslapped door Johnny Depp. Ik wil ook gebitchslapped worden door Johnny Depp!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |