Mag ik even lachen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:53 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ging vanochtend naar de dokter met de verwachting dat ik dan later deze week ergens in het ziekenhuis bloed zou mogen laten prikken. Maar ze hadden er een eigen prikpost, en dus kon het meteen, en nu hoop ik dat er geen sporen meer te vinden zijn van die wodka's van zaterdagnacht. Probeer dan nog maar eens serieus genomen te worden met je "dokter, ik voel me niet zo fit"
Ik heb wel eens een plasje moeten doen, voor medische redenen, en dat was de dag na een enorm bacchanaal, ik kreeg de dag daar na een belletje dat ik opnieuw moest komen plassen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:53 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ging vanochtend naar de dokter met de verwachting dat ik dan later deze week ergens in het ziekenhuis bloed zou mogen laten prikken. Maar ze hadden er een eigen prikpost, en dus kon het meteen, en nu hoop ik dat er geen sporen meer te vinden zijn van die wodka's van zaterdagnacht. Probeer dan nog maar eens serieus genomen te worden met je "dokter, ik voel me niet zo fit"
Het staat een paar pagina's terug. Of klik: TTK: die topicquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:39 schreef Lyr het volgende:
Mag ik vragen wat er mis is of was met de poes, Z?
Hou je er rekening mee dat ik een teveel aan lammetjes heb en deze met plezier tegen een zacht prijsje overdoe aan een liefhebber? Ook in onderdelen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:39 schreef Gellius het volgende:
Goed dat je even langswaait Sigme; ik bedenk me dat ik mijn lam en rund nog moet regelen bij het Drens Landschap. De vriezer is bijna leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |