Thanks, het is idd prachtig, maar voor zover ik het begrijp dat het een B&B is of een huis waar je met minstens zes man in moet. Kun je toch net zo goed naar een hostel gaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:56 schreef Gellius het volgende:
Tsjek je PM.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:18 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik wilde er zo een...
Dus je man is werkeloos? Da's ook rot!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:22 schreef ShadyLane het volgende:
Alles behalve dat ik kook en de was doe. En dat ik nu nooit meer, als ik een zoon zou krijgen, het arme joch 'Thomas' zou noemen.
Komkom. Denk aan de watermeloenen. Je kan er in zwemmen, als ze groot genoeg zijn, of anders uitgeholde exemplaren als zwembandjes gebruiken. Ik word er zo spuugzat van dat negers al-tijd maar weer onderschat worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik zou er wat creatiever mee om gaan. Gooi er een neger in ofzo. Niet zo stijfjes. Negers kunnen dan wel niet zo goed zwemmen, maar in die hersenpan kan heel wat zeeleven zich nestelen.
Sebastiaan uit De Kleine Zeemeermin was ook een neger. Nou ja, hij was een krab, maar zijn stem was Jamaicaans dus een neger. En die hield het ook prima uit beneden de zeespiegel, dus prima idee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik zou er wat creatiever mee om gaan. Gooi er een neger in ofzo. Niet zo stijfjes. Negers kunnen dan wel niet zo goed zwemmen, maar in die hersenpan kan heel wat zeeleven zich nestelen.
Maar een neger heeft een beter track record wat evolutie betreft, dus die kan EERST in een Duitser evolueren, en DAN in een zeezoogdier. Multifunctioneel! Daar moet je bij een Duitser niet om komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:14 schreef LXIV het volgende:
Ben ik nu de enige voor wie het zonneklaar is dat een Duitser heel gemakkelijk tot een zeezoogdier kan evolueren, maar dat zoiets voor een neger welhaast onmogelijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |