Leest Lienelien dit topic, eigenlijk?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Op het moment dat je dat niet meer doet ben je echt een slet, Lienelien, je moet het altijd bijhouden. Dat is ook beter voor je memoires.
Je quote mij. Lul.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
WAAR BEMOEI JE JE MEE?
Mijn haargrens is still going strong.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef Marble het volgende:
Beter je jeugd dan je haar zegt men altijd he.
Wim T. Schippers vertelde dat ook, omdat hij op z'n 65e nog steeds niet grijs is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef k_man het volgende:
Ik verf mijn slapen tegenwoordig grijs, voor de senioriteit.
althans, dat vertel ik de mensen soms
Schelvispekelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ja, iedereen verliest zijn jeugd op een bepaald moment, dus tsja, ik nu.
Ik heb een vriend die het vaak bestelt in de kroeg (ook de enige persoon die ik ken onder de 50 die oude jenever drinkt). Het is ook een goede graadmeter voor de kwaliteit van de kroeg.quote:
Dus je herinnert je mij ook nog?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Op het moment dat je dat niet meer doet ben je echt een slet, Lienelien, je moet het altijd bijhouden. Dat is ook beter voor je memoires.
Daar hoort een fijn gematteerd sigaartje bij, vind ik. Maar ja, maar ja. Je mag in Eik en Linde vast ook niet meer roken.quote:En in de meeste kroegen wordt nog wel CB geschonken volgens mij. Het zijn wel altijd heel oude flessen want veel wordt het niet gedronken.
Ik zou zeggen: leest Berlin Alexanderplatz.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:57 schreef ShadyLane het volgende:
Jawel Z, Belfast is hip.
[ afbeelding ]
Misschien is dat wel standaard bij post-oorlogssteden, dat ze ineens enorm hip gaan doen, schijnt ook zo te zijn in Belgrado en Sarajevo. En een post-oorlogsstad is het, dat is me nu wel duidelijk geworden, dat het niet een kwestie was van af en toe een bommetje hier of daar, maar helemaal verweven was (en bij de oudere generatie: is) in alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |