Ik lach ook om mensen die 2500 euro uitgeven aan een audio-installatie voor in hun autoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:45 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Wacht ff he, als jij een Lamborghini koop dan ga je daar ook goed gas in geven. Koop je een audio install voor 2500 euro in je auto dan wil je die ook wel eens vol gas laten horen (zelf horen)Het liefst heb ik ook dat mijn auto helemaal geluids dicht is zodat niemand er last van heeft maar ja ik kan dempen met bitumen wat ik wil maar dat blijf je toch houden. Dus om dat aso te noemen vind ik overdreven
Hoe weet jij nou of er geen fatsoenlijk geluid uit komt? Je hebt verschillende installs he..SQL sound quality dus en SPL sound pressure dus. Je moet niet gelijk denken dat iedereen die een subwoofer in zijn auto heeft gelijk aan SPL doetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik lach ook om mensen die 2500 euro uitgeven aan een audio-installatie voor in hun autoEn dan komt er nog geen fatsoenlijk geluid uit ook niet (ja, hard, dát dan weer wel).
Als jij willens en wetens mensen daarmee hindert is dat wél gewoon asociaal.
Joh niet eens weten dat de A en B de goedkopere Mercedessen zijn en dat die handremmen hebben maar wel mij uitleggen hoe die voetrem van een Mercedes werkt...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:38 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dit zullen dan wel de goedkoper Merdessen zijn. Bij de duurdere types heb je bij je voeten uiterst links een rem zitten die je in moet trappen (de handrem = voetrem dus, omdat je je voet gebruikt, bij een handrem gebruik je je hand. duidelijk? )
en die voethandrem maak je los door een hendel aan te trekken.
Meestal klinkt het voor geen rukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:10 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of er geen fatsoenlijk geluid uit komt? Je hebt verschillende installs he..SQL sound quality dus en SPL sound pressure dus. Je moet niet gelijk denken dat iedereen die een subwoofer in zijn auto heeft gelijk aan SPL doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |