Teletekstquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:54 schreef DaFrenk het volgende:
Kan je het ergens zien of waar weet je het van?
Oh ja natuurlijk, Singapore heeft dan ook maar twee wedstrijden gewonnen als Nederland wint.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:08 schreef TheArt het volgende:
2-2 in sets.
Als Nederland met 3-0 wint, gaan ze naar de halve finales. Bij winst van 3-1 of 3-2 worden ze 2e in de poule en kunnen ze nog brons halen.
Ik zie het, wordt heel erg lastig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:50 schreef DaFrenk het volgende:
2e set ook al verlorenmet 0-3 nota bene.
Die verliest op een openbare tafel in een park.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef Mr.West het volgende:
Kunnen ze Bettine niet even weer in het team zetten?
Samsonov...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:17 schreef TheVulture het volgende:
Het lijken wel de Open Chinese Kampioenschappen, elk land heeft een of meerdere genaturaliseerde Chinezen... eigenlijk bespottelijk dat zo'n sport dan op de Spelen gehandhaafd blijft, mondiaal stelt het dus geen zak voor op deze manier... degene met de beste Chinees wint
Bij de heren is het inderdaad nog wat onvoorspelbaarder maar bij de dames dus niet...quote:
Timo Boll!quote:
Belachelijk inderdaad. Schrappen die hap...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:17 schreef TheVulture het volgende:
Het lijken wel de Open Chinese Kampioenschappen, elk land heeft een of meerdere genaturaliseerde Chinezen... eigenlijk bespottelijk dat zo'n sport dan op de Spelen gehandhaafd blijft, mondiaal stelt het dus geen zak voor op deze manier... degene met de beste Chinees wint
Jep zijn 6de spelen hoorde ik. Net een paar rally's gezien, dat was ergquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Saive is echt al 40 ofzo. Geweldige rally's wel regelmatig.
Ik vind het schandalig dat het IOC sporten als honkbal en softbal schrapt en dit wel tolereert... dit is gewoon een onderdeel waarop alleen Chinezen presteren, al dan niet genaturaliseerdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:19 schreef Denewar het volgende:
als ik de achtste finales zo less![]()
Zhang Yining (CHN) - Ai Fukuhara (JAP)
Li Jie (NED) - Feng Tianwei (SIN)
Lin Ling (HKG) - Li Jia Wei (SIN)
Kim Kyung-Ah (ZKO) - Wang Chen (USA)
Xue Wu (DOM) - Gao Jun (USA)
Li Qiangbing (OOS) - Tie Yana (HKG)
Li Jiao (NED) - Guo Yue (CHN)
Wang Nan (CHN) - Park Mi-Young (ZKO)
DE AZIATISCHE KAMPIOENSCHAPPEN.
Wel goed van die meiden!
Heb er geen verstand van, maar ze moeten tegen een Singaporese (?) en Chinese en dat zijn dus wel de beste van de wereld, aangezien landen maximaal 3 sporters mogen uitzenden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hebben Li en Li een beetje kans in de achtste finales?
Niet veel dus. Helaas.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hebben Li en Li een beetje kans in de achtste finales?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |