Das niet zo moeilijk hoor. Je bent vaak redelijk snel weer vruchtbaar en de meeste mensen die ik in mijn omgeving ken (en waarvan ik het weet) zijn zodra het vloeien was afgelopen (ong. 4-6 weken) weer vrolijk begonnen met seksquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell: mijn moeder was 4 mnd na haar eerste bevalling alweer zwanger. Heb me altijd afgevraagd hoe dat lukt, zo snel
Ik gelof niet dat jij weet wat een totaalruptuur isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, kusje erop tijdens het beffen.![]()
quote:Hoi!
Ik ben op 24 juni bevallen van een zoon en had toen dus een totaal ruptuur.
Nu bijna 5 maanden verder, heb ik nog steeds last tijdens/met de ontlasting. Mijn kringspier doet zeg maar niet altijd wat hoort e/o wat ik wil. (als ik moet niezen loop ik altijd even weg omdat ik dan zowel van boven als van onderen "blaas").
Komt dit iemand bekend voor, of heeft iemand hier misschien ervaring mee?
Ook hoorde ik laatst dat je na een totaal ruptuur vaak bij een volgende bevalling toch een keizersnede krijgt. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik gelof niet dat jij weet wat een totaalruptuur is
Dan zal het wel waar zijn!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat dacht ik ook..
Het ging toch over sex? Na de bevallingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:00 schreef Faithy het volgende:
maar kan het niet weer over seks gaan
ranzige gepraat
dat dusquote:
Je moet natuurlijk ook wel eens kunnen genieten/zondigen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat dus
vanavond doen we lekker toastjes met brie en filet americain heb ik besloten tijdens het boodschappen doen
en daarbij een lekker glas wijn. Fuck mn dieetzooi op 't moment![]()
en hopen dat mn kip in de koelkast nog goed is, anders moet ik wat anders gaan bedenken dan kipshoarma
ik ben in het t-shirt waar ik in slaap als er gasten zijn aan het schoonmaken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
Welke opera's?
Ik ben ook zeiknat geregend onderweg naar mijn werk, NynIk zit nu met kledderige spijkerbroek en trui op m'n werk
Goed plan, ik moet ok echt hoognodig naar de kapper! Ik wil zo'n bob als Katie Holmes twee jaar geleden had. Die eeuwige bob met kort van achter, lang van voren geloof ik wel. Die had ik al toen nog niet heel Nederland m hadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben gister naar de kapper geweest en ik ben elke keer weer teleurgesteld dat het niet langer is!
Hoe ziet jouw haar er uit?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed plan, ik moet ok echt hoognodig naar de kapper! Ik wil zo'n bob als Katie Holmes twee jaar geleden had. Die eeuwige bob met kort van achter, lang van voren geloof ik wel. Die had ik al toen nog niet heel Nederland m had
Nu? Alsof ik hoognodig naar de kapper moetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw haar er uit?
Das echt een leuk kapsel vind ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil zoiets: een losse, volumineuze bob die je ook steil kunt stylen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |