echt visquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
Zowel mijn ex ex als mijn ex smaakten serieus naar vis. Doe *ik* dan iets fout?
ruiken die lekker dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb hier nog condooms in melkchocolade, mintchocolade en sinaasappelchocoladesmaak. Misschien helpt dat.
Nouja, als je goed bezig bent dan kom je met je neus behoorlijk daar binnen(in) de buurt ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
vis..........
oh ik ruik nu naar rubberbah
maar misschien komt de "vis lucht" echt van binnenuit en moet je echt je neus er in duwen
of zo
Ja en een gat in haar ozonvlies slaan zeker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
anders doe je voor dat je gaat slapen er een luchtverfrisser bij haar in!
Ja dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, als je goed bezig bent dan kom je met je neus behoorlijk daar binnen(in) de buurt ja.
Minder naar rubber iig. Ruiken zoet, naar chocolade.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ruiken die lekker dan?
Heb ik al gedaan maar ik ging net ruiken hoe ik NU rookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt ook ff je handen gaan wassen na de sex, PF. Niet zo lui he.
Wat, nog steeds je handen? Latex kan behoorlijk lang blijven hangen ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar ik ging net ruiken hoe ik NU rookEn ja.. hoe doe je dat anders
dude ligt allang te slapen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh straks lezen mensen dit morgen
die denken
dude
wtf!
goeie tip van het editen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb altijd hetzelfde probleem na middernacht. Ik heb ook een pact met mezelf dat ik gevoelige mailtjes en SMSjes NOOIT maar dan ook NOOIT dezelfde nacht nog verstuur maar gewoon tot morgenochtend wacht.
Nou ik zat natuurlijk op m'n rokquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, zijn die stenen van die muur niet ontzettend koud en prikken die niet in je benen?
welk gedeelte van zeep heb je niet gelezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil trouwens niet weten hoe je toetsenbord nu ruikt.![]()
![]()
Ach, PF, ik heb nog geen visgeur/smaak waargenomen, en ja, het is leuk om te doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het lijkt me echt goor om een meisje te beffen! Qua smaak/geur
maar ook wel leukDan zou ik wel er eerst grenadine ingooien of zo
Hehehe +1quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Tering, PF en Steer wat een gesprekken midden in de nacht!
[..]
Ach, PF, ik heb nog geen visgeur/smaak waargenomen, en ja, het is leuk om te doen.
oeh! kom je mij ook een glaasje brengen? En dan ook een hele grote mok koffie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hehehe +1![]()
btw Verse jus d orange ik ben er verslaafd aan![]()
ehh, ja!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh straks lezen mensen dit morgen
die denken
dude
wtf!
oh noes *kraskras*quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh! kom je mij ook een glaasje brengen? En dan ook een hele grote mok koffie?
Blegh, wakker. Moe!
argh, don't wanna picture that!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oh noes *kraskras*![]()
Ik heb last van een wielrennerskwaaltje, het is ieuw en het doet auw
Yepquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
morning DE, is de Mr. veilig thuisgekomen?
Je moet ook werken op kantoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:22 schreef Troel het volgende:
Dit topic is al bijna niet meer te openen op kantoor
beffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |