quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Zet je m zondag weer op het vliegtuig, DE? Je hebt t er maar druk mee; elke keer als hij thuiskomt een feestmaal maken...
Nou ik heb idd fabulous haar dus ik snap het wel hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, weer een fetish van mij uitgelekt.
Welke shampoo en conditioner gebruik jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou ik heb idd fabulous haar dus ik snap het wel hoor![]()
Nu gebruik ik shampoo van Louis widmer, ik was mijn haar ook regelmatig zo: Haarverzorging op een andere manier dan wassen alleen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke shampoo en conditioner gebruik je
Dat topic ben ik wel eens eerder tegengekomen van jou.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nu gebruik ik shampoo van Louis widmer, ik was mijn haar ook regelmatig zo: Haarverzorging op een andere manier dan wassen alleen.
Dat is echt super voor je haar... (en je hoofdhuid als je jeuk krijgt van shampoo)
Voor condition only gebruik ik de eerste keer cheapass spul van het kruidvat (gele fles ofzo) of andrelon cremespoeling... de tweede ronde deed ik altijd met wilde roos van Swarzkopf maar kan met elke andere "rijke" cremespoeling..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind die Widmer echt top! Heel fijn geprijsd ook
Welke conditioner gebruik je daarvoor, DE?
Nou en zo verzorg je je haar dus goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat topic ben ik wel eens eerder tegengekomen van jou.![]()
![]()
Okee, maar ik heb wel iets korter haar dan jij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou en zo verzorg je je haar dus goed
Zelfs dan schijnt het lekker te zijn, alleen loop je het risico dat je haar er te zacht van wordtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, maar ik heb wel iets korter haar dan jij.
Nu heb ik nog een goed bos haar maar met tien jaar zal dat wel anders zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:38 schreef DarkElf het volgende:
nou een vergiet staat je ook goed hoor )
en niets mis met een lekker geschoren mannenhoofd! Beter dan een kalend mannenhoofd, maar goed, das mijn mening
iew matjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu heb ik nog een goed bos haar maar met tien jaar zal dat wel anders zijn.
Al moet ik nu wel weer naar de kapper toe, ik begin een matje te krijgen
geen inhammen nog of een zich naar het noorden verplaatsende voorhoofdslijn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb lekker dik en lang krullend haar
zweetklieren platbotoxenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Damn, die Chinese huppelkuttende meisjes moeten goeie deo hebben zeg.
Zwaar mee eens. Dat is vreselijk het schijnt in te zijn trouwens. Neem zoietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |