Net anders dan die opgeknipte bob, hè. Die ben ik zo zat. Iedereen hetzelfde haarquote:
nou ja, gisteren al de tapasquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook wel eens kunnen genieten/zondigen natuurlijkGroot gelijk dus.
altijd hetzelfde is idd soms wat saai (zei DE die zelf nooit iets durft te laten knippenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Net anders dan die opgeknipte bob, hè. Die ben ik zo zat. Iedereen hetzelfde haarTerwijl het best een leuk kapsel is!
dan moet je het gewoon niet doen mutsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
als ik elke dag zo zou denken zou ik weer/nog 90kg wegen
Maar jij hebt ook echt lang haar! Ik kan het natuurlijk ook gewoon weer laten groeien.... *twijfel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
altijd hetzelfde is idd soms wat saai (zei DE die zelf nooit iets durft te laten knippen) ... en dit is echt heel leuk... dus ik zou het gewoon doen
Tis veel langer geweest..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook echt lang haar! Ik kan het natuurlijk ook gewoon weer laten groeien.... *twijfel.
*mompelt iets over het verschil tussen hoe vrouwen zichzelf bekijken en hoe anderen hen bekijken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan moet je het gewoon niet doen muts
Ik heb deze week echt heel goed en netjes gegeten al zeg ik het zelf![]()
Maar goed was ik maar zo mezelf door het eten.... dan kon ik er wat aan doen![]()
Zo trouwens een blauwe bessen smoothie maken
Hellow cutie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef DarkElf het volgende:
Dat was in 2002:
Ik vind het eigenlijk wel erg leuk, kniertenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef DarkElf het volgende:
ik wil er wel een paar naar je opsturen maar denk niet dat dat goed komt
Zondag weer richting brussel trouwensik rij wat af zo..
doen wij ook regelmatig hoor, tis nog een sport ook: zo lekker mogelijk boodschappen doen en eten voor zo weinig mogelijk geldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel erg leuk, kniertenVoor af en toe, that is. Deze week ongeveer 1/3 uitgegeven van wat we normaal besteden aan eten, da's toch wel stoer ofzo
Ja in mijn trouwboek, dus wanneer komen jullie eten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
Show trouwens eens ergens buiten fok! een echte trouwfoto, DE?
Vandeweek een fabulous kip-met-paprikaprutje gemaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doen wij ook regelmatig hoor, tis nog een sport ook: zo lekker mogelijk boodschappen doen en eten voor zo weinig mogelijk geld
Klinkt lekker..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vandeweek een fabulous kip-met-paprikaprutje gemaaktMaar de paprika's zijn dan ook wel erg goedkoop bij de delhaize. En de zwartebonensoep was ook very kniert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |