heb je <haar>quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:19 schreef Q. het volgende:
Oh, en ik was eerst bij de tapas-meet en daarna stappen met <haar>.
Was geen succes! Wel gezellig. En het was ook geen date.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:24 schreef Kluts het volgende:
Wat leuk Q! Het was dus een succes?
Al een vervolgdate gepland?
Oh, ik was iets te overenthousiast dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Was geen succes! Wel gezellig. En het was ook geen date.. Kansloos gedoe eigenlijk.
Kijk jij nou maar uit dat je haar niet ook weer te leuk gaat vinden, terwijl je haar beste vriend aan het worden bent.quote:
Die fase ben ik zelfs al weer voorbij. Jaaaa, ik ga zo snel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar uit dat je haar niet ook weer te leuk gaat vinden, terwijl je haar beste vriend aan het worden bent.
Story of my life.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik was iets te overenthousiast dus.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was tof. Voorlopig wel weer vaak genoeg in amsterdam geweest vind ik.
Heb vroeger een maat afgevoerd zien worden nadat hij binnen 30 minuten een liter whisky naar binnen had gegooid. Maagpomp etc, en een paar jaar later was mijn whisky tolerantie van dusdanig nivo dat ik zelf een litertje in een uurtje weg kreegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je kunt in theorie je binnen een week naar een Korsakoff-clientje zuipen![]()
Goedemorgen allen
Q. Waar ben je geweest, weet je al waarom je de nachttrein ALWEER op 2 min hebt gemist en is je hoofdpijn al weg?
Ik geef het op, je bent niet meer te volgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Die fase ben ik zelfs al weer voorbij. Jaaaa, ik ga zo snel.Vind haar nog wel leuk maar niet meer Leuk.
Er zijn alweer nieuwe vrouwen in beeld uiteraard. Met mijn tempo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik geef het op, je bent niet meer te volgen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:42 schreef Kluts het volgende:
Je bent niet de enige, TD.
De enige zuiplap?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat een zuiplappen hier. Toeval?
Playerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn alweer nieuwe vrouwen in beeld uiteraard. Met mijn tempo.
Echt zuipen doe ik hooguit 3, 4 keer per jaar. Voor de rest is aangeschoten precies fijn genoegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat een zuiplappen hier. Toeval?
[dickies]quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef Kluts het volgende:
Woehoei! Ik ben zoveel afgevallen, dat ik weer in mijn superleuke zomerjurkje van 2 jaar geleden pas!
Dat wilde ik even kwijt.
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef Kluts het volgende:
Woehoei! Ik ben zoveel afgevallen, dat ik weer in mijn superleuke zomerjurkje van 2 jaar geleden pas!
Dat wilde ik even kwijt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt zuipen doe ik hooguit 3, 4 keer per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |