Ja, ik kom uit een klein dorpjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:50 schreef knep het volgende:
[..]
Da's ook een optie natuurlijk.
Is het zo dichtbij dan?
Er was drank.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:58 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe was de meet Q. ?
Speciaal daarvoor gekocht zekerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja, ik kom uit een klein dorpje
Het is hier 2 straten vandaan
Maar dat is bijna alles in het dorpje
Ik heb gister trouwens 4 shirtjes, een lippenstift die ik nu al niet meer mooi vind, armbandjes, en een ketting gekocht
En ik denk dat ik gewoon mn oude jurkje aan doe
Ik lig nog in bed en ben wakker. Draai me zo wel weer om denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:59 schreef knep het volgende:
[..]
@ Q. Hoe kun je nu weer zo vroeg op zijn![]()
.
Zeker bier vanavond!quote:
Bij mij zijn ze altijd weer verdwenen 's morgens.quote:
Citronella ftw!quote:
Lekker zuigen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt lekker bloed blijkbaar voor die krengen.
het was echt een bloedbad vannachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt lekker bloed blijkbaar voor die krengen.
Ook.quote:
+1 zelfkennis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:20 schreef CherryLips het volgende:
het zijn ook de vrouwtjes die steken he, vrouwtjes zijn altijd de bitches.
quote:
Kluts!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Grr... vanochtend werd ik wakker gebeld door een vriend van me, een andere vriend van me was niet op werk gekomen en ook niet thuis geweest. Niks voor hem, wij gelijk bang dat hij zich misschien een delirium gezopen had en nu in een steegje voor dood zou liggen, dus ik heb iedereen gebeld, om te vragen waar hij was.
Belt ie net doodleuk op: Ja, ik was bij een meisje en mn batterij was leeg en ik had me verslapen.
Met bier ga je sneller.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:34 schreef knep het volgende:
Geen bier vanavond, wil morgen fietsen. Morgenavond maak ik het goed
.
Krijgen we daar een verslagje van hoe je het goedmaakt enzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:34 schreef knep het volgende:
Geen bier vanavond, wil morgen fietsen. Morgenavond maak ik het goed
.
Ik ben ook niet boos, heb 'm alleen wel verteld dat ie een draai om zijn oren krijgt als ik 'm weer zie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kluts!![]()
![]()
Ach niet boos op zijn, he got lucky moet je maar denken
Grrr, mmmbob op de radio
Hangt er van af hoe vaak je stopt om te pissenquote:
Hmm alcoholprobleempje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook niet boos, heb 'm alleen wel verteld dat ie een draai om zijn oren krijgt als ik 'm weer zie.
Maar hij is een maand geleden al een keer naar de eerste hulp gebracht omdat ie ergens out was gegaan midden op straat, door te veel drank enzo. Dus vandaar de paniek.
Hehe, in theorie zou dat kunnen in de praktijk crash ik altijd directquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Krijgen we daar een verslagje van hoe je het goedmaakt enzo?
Kunnen we aan je typfouten inschatten of je het daadwerkelijk goed hebt gemaakt
Bekend fenomeen, heb er ook vaak last van gehad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:38 schreef knep het volgende:
[..]
Hehe, in theorie zou dat kunnen in de praktijk crash ik altijd direct.
Geen zin/niet meer in staat PC aan te zetten dus.
Neuh, niet echt. Hij kan alleen geen mate houden met drank en drugs, en dat gaat dus wel eens fout.quote:
Hehe, dus wel een probleempjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Hij kan alleen geen mate houden met drank en drugs, en dat gaat dus wel eens fout.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:23 schreef CherryLips het volgende:
wehe ik zit naar nederland in beweging te kijken en dat mens zegt steeds Twist! Twist! Twist!.
Hij is net zo oud als ik. Ken hem al 12 jaar, en is mijn beste vriend. Alleen hij is af en toe een iets te grote fan van consumptieve feestartikelen. Op zich is er niet echt een probleem, hij is gezond, gaat gewoon naar zijn werk, the usual dus. Maar als hij dan iets doet, dan is het gelijk veeeel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, dus wel een probleempjeIs hij nog heel jong?
wat dan en waaromquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:15 schreef Q. het volgende:
Oeh, ik heb het nog over PF gehad. Ik weet alleen niet meer met wie.
Tapas.
Oh. En gezien het feit dat ik weer alleen in mn eigen bed lig was deze avond dus niet conform de maximale verwachtingen.
Das waar, kick his assquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is net zo oud als ik. Ken hem al 12 jaar, en is mijn beste vriend. Alleen hij is af en toe een iets te grote fan van consumptieve feestartikelen. Op zich is er niet echt een probleem, hij is gezond, gaat gewoon naar zijn werk, the usual dus. Maar als hij dan iets doet, dan is het gelijk veeeel.
Meer dan hem erop aanspreken en op zijn flikker geven kan ik niet doen, ben z'n moeder niet.
Mijn pc staat toch bijna altijd aan. Heeft me de nodige bans opgeleverd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:38 schreef knep het volgende:
[..]
Hehe, in theorie zou dat kunnen in de praktijk crash ik altijd direct.
Geen zin/niet meer in staat PC aan te zetten dus.
Zo was ik ook niet zo heel lang geleden. Als ik dan dronk kwam ik alleen nog thuis als iemand me bracht. Ook de EHBO een aantal keer gezien, gebroken neus, hersenschuddingen etc. Niets om trots op te zijn trouwens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is net zo oud als ik. Ken hem al 12 jaar, en is mijn beste vriend. Alleen hij is af en toe een iets te grote fan van consumptieve feestartikelen. Op zich is er niet echt een probleem, hij is gezond, gaat gewoon naar zijn werk, the usual dus. Maar als hij dan iets doet, dan is het gelijk veeeel.
Meer dan hem erop aanspreken en op zijn flikker geven kan ik niet doen, ben z'n moeder niet.
Idd niet iets om trots op te zijn, maar kan gebeuren. Maar hij is laatst echt midden in de stad om 5 uur 's ochtends van het Marktplein geplukt door een ambulance, en dat is weer het andere uiterste. Maar goed, hij moet het allemaal zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:04 schreef Dickies het volgende:
[..]
Zo was ik ook niet zo heel lang geleden. Als ik dan dronk kwam ik alleen nog thuis als iemand me bracht. Ook de EHBO een aantal keer gezien, gebroken neus, hersenschuddingen etc. Niets om trots op te zijn trouwens.
Ben ook een keer opgehaald door de ambulance na een 'vechtpartij'. Vriend ook mee, voorin. En die gast hoorde ik maar zeggen 'oohh hoor die V8, vet man!'quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd niet iets om trots op te zijn, maar kan gebeuren. Maar hij is laatst echt midden in de stad om 5 uur 's ochtends van het Marktplein geplukt door een ambulance, en dat is weer het andere uiterste. Maar goed, hij moet het allemaal zelf weten natuurlijk.
Ooit een keer een zwaar gereformeerd collegaatje gehad, mocht niet drinken, niet uit, niks.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:08 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ben ook een keer opgehaald door de ambulance na een 'vechtpartij'. Vriend ook mee, voorin. En die gast hoorde ik maar zeggen 'oohh hoor die V8, vet man!'Ondanks het hele gezeik zijn dat achteraf best leuke dingen.
Je kunt in theorie je binnen een week naar een Korsakoff-clientje zuipenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ooit een keer een zwaar gereformeerd collegaatje gehad, mocht niet drinken, niet uit, niks.
Uiteindelijk onder het mom van een personeelsfeestje zijn ouders overgehaald dat hij mee mocht.
Met als resultaat dat die gast heel veel en alles door elkaar heen dronk, en op de terugweg ineens in elkaar zakte. Alcoholvergiftiging.![]()
Wat ik echt niet begrijp, ik heb mezelf ook wel eens een stuk in de kraag gezopen, maar een alchoholvergiftiging? Nee, dat is mij gelukkig nooit gebeurd.
Qquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:18 schreef Q. het volgende:
HH.
Van de trein was pech, volgende keer maar van tevoren kijken hoe laat hij gaat lijkt me handiger dan op de bonnefooi naar het station lopen.Wat is Amsterdam Centraal midden in de nacht toch saai.
.
WTF is <haar> heb ik de afgelopen dagen wat gemist?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:19 schreef Q. het volgende:
Oh, en ik was eerst bij de tapas-meet en daarna stappen met <haar>.
Tapas-meet van NMLK? Of wat? Leuke NMLK?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:19 schreef Q. het volgende:
Was het gezellig in Amsterdam?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:19 schreef Q. het volgende:
Volgens mij mis je niets aan <haar>.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
WTF is <haar> heb ik de afgelopen dagen wat gemist?
Van FOK!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tapas-meet van NMLK? Of wat? Leuke NMLK?
Die van het smsen, de film en de lunch en waar het niet meer opschiet en daar is hij mee wezen stappenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Volgens mij mis je niets aan <haar>.
Tuurlijk niet gezoend, wat denk je wel niet van mij? En die ja. Die ik gemiddeld elke twee dagen zie inmiddels. Nu twee weken niet, dat wordt afkicken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die van het smsen, de film en de lunch en waar het niet meer opschiet en daar is hij mee wezen stappenShit, heb alle voorpret moeten missen
Maar wel gezoend ofzo Qt?
Ze is van harte welkom om met ons mee te gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:23 schreef Kluts het volgende:
Hey sis!
Al iets bekend over LL met betrekking tot met wie je gaat?
heb je <haar>quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:19 schreef Q. het volgende:
Was geen succes! Wel gezellig. En het was ook geen date.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:24 schreef Kluts het volgende:
Wat leuk Q! Het was dus een succes?
Al een vervolgdate gepland?
Oh, ik was iets te overenthousiast dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Was geen succes! Wel gezellig. En het was ook geen date.. Kansloos gedoe eigenlijk.
Kijk jij nou maar uit dat je haar niet ook weer te leuk gaat vinden, terwijl je haar beste vriend aan het worden bent.quote:
Die fase ben ik zelfs al weer voorbij. Jaaaa, ik ga zo snel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar uit dat je haar niet ook weer te leuk gaat vinden, terwijl je haar beste vriend aan het worden bent.
Story of my life.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik was iets te overenthousiast dus.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was tof. Voorlopig wel weer vaak genoeg in amsterdam geweest vind ik.
Heb vroeger een maat afgevoerd zien worden nadat hij binnen 30 minuten een liter whisky naar binnen had gegooid. Maagpomp etc, en een paar jaar later was mijn whisky tolerantie van dusdanig nivo dat ik zelf een litertje in een uurtje weg kreegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je kunt in theorie je binnen een week naar een Korsakoff-clientje zuipen![]()
Goedemorgen allen
Q. Waar ben je geweest, weet je al waarom je de nachttrein ALWEER op 2 min hebt gemist en is je hoofdpijn al weg?
Ik geef het op, je bent niet meer te volgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Die fase ben ik zelfs al weer voorbij. Jaaaa, ik ga zo snel.Vind haar nog wel leuk maar niet meer Leuk.
Er zijn alweer nieuwe vrouwen in beeld uiteraard. Met mijn tempo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik geef het op, je bent niet meer te volgen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:42 schreef Kluts het volgende:
Je bent niet de enige, TD.
De enige zuiplap?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat een zuiplappen hier. Toeval?
Playerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn alweer nieuwe vrouwen in beeld uiteraard. Met mijn tempo.
Echt zuipen doe ik hooguit 3, 4 keer per jaar. Voor de rest is aangeschoten precies fijn genoegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat een zuiplappen hier. Toeval?
[dickies]quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef Kluts het volgende:
Woehoei! Ik ben zoveel afgevallen, dat ik weer in mijn superleuke zomerjurkje van 2 jaar geleden pas!
Dat wilde ik even kwijt.
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef Kluts het volgende:
Woehoei! Ik ben zoveel afgevallen, dat ik weer in mijn superleuke zomerjurkje van 2 jaar geleden pas!
Dat wilde ik even kwijt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt zuipen doe ik hooguit 3, 4 keer per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |