Slaap lekker en veel oooh en aaah morgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog geen druppel gehad. Wel Bar le Duc.Morgen nieuwe poging. Dan gaan we vieren dat we het droomhuis hebben. Wedden dat die nee zegt en dan gaat er zo'n veto-geval in werking.
Maar ik ga ook naar bed.![]()
Heb ik gister op balkon nog zitten luisteren. Ik moest vroeg op dinsdag. Maar tis echt super grappig. Al durf ik zelf niet meer te bellenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ik moet even kijken of ik het red morgenavond.
Afgelopen maandag was echt top.
Die filmpjes zijn mindblowing he?quote:
De shows worden gewoon steeds beter.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik gister op balkon nog zitten luisteren. Ik moest vroeg op dinsdag. Maar tis echt super grappig. Al durf ik zelf niet meer te bellen
Ah, gezelligquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet hoor... Smash-it en Sporti naar bed, Noekje blauw, paginavul-tijger nmns afgehaakt, tipsch is z'n drugs aan het inpakken...
En ik ga bitterballen bakken en Californication bekijken (hij is binnen Caro).
Kende je ze al? is maar een paar duizend keer bekeken. Ik heb DGK tubes geplaatst die meer dan 75.000 keer zijn bekeken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn mindblowing he?
Korreltje zout hier en daar, maar soms zit er wel een kern van waarheid in.
Ik heb best veel van die filmpjes bekeken, vaak komen dezelfde beweringen terug.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:31 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Kende je ze al? is maar een paar duizend keer bekeken. Ik heb DGK tubes geplaatst die meer dan 75.000 keer zijn bekeken.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Stelletje Dagboekmongolen jullie hebben geen leven![]()
de hele avond hier een beetje op Fok rondhangen...
![]()
o ja ik ben er zelf ook weer bij dus dan ben ik ook een dagboekmongool ofzo.....
wie zijn er allemaal nog, want teruglezen is wel een beetje veel dan is het zo 4 uur..........
Wat vind jij de beste docu's in dat genre tot nu toe?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:37 schreef Duh_Dude het volgende:
Zoek in Google en je vindt helemaal niets over die documentaire!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Stelletje Dagboekmongolen jullie hebben geen leven![]()
de hele avond hier een beetje op Fok rondhangen...
![]()
o ja ik ben er zelf ook weer bij dus dan ben ik ook een dagboekmongool ofzo.....
wie zijn er allemaal nog, want teruglezen is wel een beetje veel dan is het zo 4 uur..........
o ga effe posten danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben blij dat ik mijn kunstwerk dan niet eerder heb gepost. Heb op je gewacht.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
't duurdt nog effe denk ik .......
wat ben je stilquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:37 schreef Duh_Dude het volgende:
Zoek in Google en je vindt helemaal niets over die documentaire!
Een nieuwe vorm he.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat heb je met je avator uitgespookt bolle ?
ja,ja, een bolle vormquote:
Ik kijk nooit dat soort spul, "liep" hier toevallig tegenaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat vind jij de beste docu's in dat genre tot nu toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |