Ik kan het niet als iemand kijkt...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
MAG IK DAN WEL KOMEN KIJKEN????GROETJESVELDMUIS
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:05 schreef boskameel het volgende:
Je moet een stofzuigerslang oid om de uitlaat doen, en het andere uiteinde in jullie afgesloten bus leggen. En dan maar rijden!
Das wel uber na veel bier iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
of doe een landenspelletje. Iedereen krijgt een land en moet zo snel mogelijk 5 auto's uit dat land spotten.
Ah als een soort spel zeg maar?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:35 schreef boskameel het volgende:
[..]
Kijken hoelang ze het uithouden.
Zuipen in de Locomotionquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:56 schreef 0RLY het volgende:
ze hebben daar ten minste fatsoenlijke absinth (80%), verder gaan we ook nog naar budapest, voor de vrouwelijke deel van de groep om te shoppen en in siofok schijnt genoeg op aan en in t water te doen zijn
Godverdomme dat deden wij in de bus van en naar schoolzwemmen. Dat was een ritje van minder dan 10 minuten, en dan was je het al zatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef retuow82 het volgende:
Wie heeft de pet van tante Jet....?
(1e kind) Peter heeft de pet van tante Jet!
(Peter) Wie ik?
(allen) Ja jij!
(Peter) Ik niet!
(allen) Wie dan....?
(Peter) Julia heeft de pet van tante Jet!
(Julia) Wie ik?
(allen) Ja jij!
(Julia) Ik niet!
(allen) Wie dan...?
(Julia) Michelle heeft de pet van tante Jet!
(Michelle) Wie ik?
(allen) Ja jij!
(Michelle) Ik niet!
(allen) Wie dan...?
En zo ga je heel de bus door! Succes verzekerd!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |