Leuk om te lezen!quote:Op maandag 29 september 2008 10:32 schreef DreamAway het volgende:
[..]
![]()
volgende maand weer nieuwe kansen op een biertje!
btw, heb mn interview met The Blizzard eindelijk maar eens online gezet. Had em 2 maanden terug al gedaan, maar tis een rotzooi bij TW, dus neem t heft maar in eigen hand! (nee, niet doordenken jackson...)
Hier kunt u em lezen:
http://forum.arminvanbuuren.com/index.php?showtopic=11256&st=100&start=100 of http://www.trance.nu/v4/forum/viewtopic.php?t=159580
met zo'n flyer kan ik geen nee zeggenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:07 schreef DreamAway het volgende:
wil er iemand mee naar Famous in de Odeon aankomende vrijdag? gratiz?![]()
hmz vind hem niet zo tof eigenlijk... zijn er remixen van?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:00 schreef Tomaz het volgende:
Sterk staaltje muziek, de nieuwe single van Don Diablo! Ben benieuwd naar z'n album!
zo.. dat is min of meer wel even een heel andere Don Diablo zeg, maar toch ook weer niet. Minder rauw. Niet geniaal, maar wel erg lekker dit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:00 schreef Tomaz het volgende:
Sterk staaltje muziek, de nieuwe single van Don Diablo! Ben benieuwd naar z'n album!
Linkjes?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:09 schreef Veersesmurf het volgende:
Gabriel & Dresden - The Essential Mix 09-03-03
wat een feest om weer is te horen zeg, subliem!
setje van Ignas (nooit eerder van gehoord) op Sensation White Lithuania klinkt ook lekker, alleen die gast die er alsmaar doorheen schreeuwt
ElSandro is wel tofjes... Die ruben de ronde nooit horen spinnen maar lijkt me niet veel bijzonders. Mass spinned hip-hopjes, da's zurig. Ben wel benieuwd naar de locatie dus hoor graag het verslagquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:52 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
met zo'n flyer kan ik geen nee zeggenmaar past niet geheeld in de planning eigenlijk, tenzij er een slaapplaats in a'dam geregeld is, gratiz?
ik vind er geen fck aan eerlijk gezegd... maar ben dan sowieso al geen groot liefhebber van Don. Alleen een beetje van zn uiterlijk misschien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:00 schreef Tomaz het volgende:
Sterk staaltje muziek, de nieuwe single van Don Diablo!
helaas geen gratis slaapplek in AMS nee! alhoewel, the streets are your friendsquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:52 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
met zo'n flyer kan ik geen nee zeggenmaar past niet geheeld in de planning eigenlijk, tenzij er een slaapplaats in a'dam geregeld is, gratiz?
Ben ook weinig te spreken over Don, en al helemaal over deze track. Echt zo'n: ik-ga-nog-wel-ff-bier-halen-plaatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:38 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ik vind er geen fck aan eerlijk gezegd... maar ben dan sowieso al geen groot liefhebber van Don. Alleen een beetje van zn uiterlijk misschien.![]()
[..]
helaas geen gratis slaapplek in AMS nee! alhoewel, the streets are your friends
toffe flyer wel he!!
geen PM, wel eenquote:
vreemde opmerking aangezien die plaat juist wel knalt op de feestjes hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:41 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Ben ook weinig te spreken over Don, en al helemaal over deze track. Echt zo'n: ik-ga-nog-wel-ff-bier-halen-plaat![]()
vreemde opmerking aangezien smaken verschillen hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:27 schreef Xantra het volgende:
[..]
vreemde opmerking aangezien die plaat juist wel knalt op de feestjes hoor
tsss...ga em eens in de winkel kopenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:31 schreef Messenga het volgende:
VA_-_Trance_World_Mixed_By_John_O_Callaghan-2CD-2008-
En dan de titel overtypen of zoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:41 schreef DreamAway het volgende:
[..]
tsss...ga em eens in de winkel kopen
Oei, die ga ik even opzoeken in het archief, geweldige plaatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:14 schreef Prosac het volgende:
net even zelf een setje gedraaid, wel wat fouten.. maar ja. Al doende leert men. Zoals niet "pitch reset" indrukken terwijl het nummer draait.![]()
Way Out West - Killa
Yvan & Daniel D - Enjoy the Silence (Jerome Isma-ae remix)
Jimpster - Dangly Panther (Audiomontage remix)
Ladytron - Destroy everthing you got (Sasha's Invol2ver remix)
Adam K & Soho - Long Distance
Markuz Schulz ft Departure - Cause you know
Martin Roth & DJ Eco - Tonight is Forever (Martin Roth edit)
Fei Fei - Never Forget (Klems remix)
Robert M - Muzak
Meck ft Dino - So strong (Inpetto remix)
Ik luister em zelf wel in de winkelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:41 schreef DreamAway het volgende:
[..]
tsss...ga em eens in de winkel kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |