Je meldt je niet voor niets 'vrijwillig' aan om af te kicken. Alhoewel ze het niet slecht hebben. Eigen kamer, eten, drinken, beetje sporten, beetje therapie, ouwehoeren met elkaar, gewoon 's nachts feestjes bouwen met binnen gesmokkelde alcohol en drugs, de hele dag mogen klagen en zielig doen, medicatie op aanvraag krijgen, ondertussen de uitkering (ZW of bijstand) gewoon opsparen, etc...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een verhaal![]()
Volgens mij zijn die mensen ook wel flink verslaafd dan al.
Kun je dat niet samenvatten tot "Ik nam wat drugs, maar het werkte helemaal niet" ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar hebben ze een blunder-topic voor in UVT. Genoeg tripreports aldaar
Ga je daar hard van?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Je mag ook hierheen komen dawg, en m'n was strijken.
Jij verveelt je, ik bied je een nuttige bestrijding van die verveling.quote:
Goeie signature voor jou!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:18 schreef Dickies het volgende:
Live by the titties, die by the titties!
Goh, zou je denken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een verhaal![]()
Volgens mij zijn die mensen ook wel flink verslaafd dan al.
Wees blij dat je gevoel hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:23 schreef Kluts het volgende:
Anders word ik ff emo van een zielig stukje in Grey's Anatomy..
Ik jank vrijwel nooit, en pink al helemaal geen traantjes weg bij series of films.quote:
Ik denk het niet, twistje.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jij verveelt je, ik bied je een nuttige bestrijding van die verveling.
Hup, aan het werk.
Ik wilde eigenlijk nog dit doen:quote:
Kut!quote:
Maar ik vind 'm wel humor! Ben blij dat je 'm alsnog gepost hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:31 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog dit doen:
[ afbeelding ]
Maar t paste niet zo in de context vond ik
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ik vind 'm wel humor! Ben blij dat je 'm alsnog gepost hebt
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ik vind 'm wel humor! Ben blij dat je 'm alsnog gepost hebt
Kom jij hierheen, is vlakbij, mag je stofzuigen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:31 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dan kom je hierheen, is vlabij en dan mag je mn vloer dweilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |