Chuck Liddell vs. Rashad EvansLijkt me duidelijk.. Liddell is on a mission en gaat zijn title reclaimen!! Evans heeft in het verleden veel laten zien maar aan de andere kant.. tegen wie nou helemaal? Zijn meest indrukwekkende resultaat de draw tegen Ortiz. 1st round(T)KO lijkt me
Rich Franklin vs. Matt HamillHamill is een ontzettend sterke 205 pounder en heeft erg goede wrestling skills en daardoor heeft ie een reele kans om te winnen. Maar vergeet niet dat Franklin ook wel een potje kan worstelen, daarnaast vind ik dat Ace een ontzettend goede sprawl heeft!! Ik denk dat Rich hem op een foutje kan betrappen en hem al in de 1e ronde KO kan meppen
Dan Henderson vs. Rousimar PalharesPalhares is een goeie additie voor het UFC roster denk ik, maar Henderson zal nog een maatje te groot zijn.. Rousimar zag er tijdens de weigh-ins erg compact en ripped uit maar ook Hendo heeft brute kracht.
Ook Henderson gaat er met een (T)KO zege vandoor. Laten we zeggen, 2nd round.. waarschijnlijk blaast Palhares zich na de 1e ronde al op.
Ryo Chonan vs. Roan CarneiroIk krijg niet echt hoogte van Carneiro.. op dit moment heb ik het gevoel dat hij nooit in de top van zijn UFC division kan komen.. Chonan heb ik eigenlijk veel te weinig gezien (ondanks zijn vele fights) om écht wat van te kunnen zeggen. Ookal wint ie volgens mij niet zo heel vaak met een (T)KO, dit zal er eentje worden
Dong Hyun Kim vs. Matt BrownMattie Brown.. tja.. wederom een 1st round (T)KO, maar dan wel voor Kim!
Thiago Tavares vs. Kurt PellegrinoTavares is het ook nog steeds net niet wat mij betreft.. heb bij hem een beetje hetzelfde gevoel als bij Carneiro.. Pellegrino for the win.. en hoe kan het ook anders.. een (T)KO in de 1e ronde
Martin Kampmann vs. Nate MarquardtDe langste match van de avond zal gaan tussen Kampmann en Marquardt.. in een mooi op en af gaande match waarin Kampmann sowieso al het lichte voordeel heeft weet ie laat in de 3e een submission te pullen
Tim Boetsch vs. Mike PattDunno.. boeit me ook niet zoveel eigenlijk.. ik vond Boetsch best goed bezig in zijn eerste UFC fight, maar toen kwam ie Matt Hamill tegen en had ie geen schijn van kans.. toch denk ik dat Tim weer op de winning track kan komen door een zakelijke KO victory te scoren.
Jason Lambert vs. Jason MacDonaldOok een makkelijke pick, Lambert is nou niet dat je zegt een superstar en MacDonald heeft waaaaay more skills dan 'The Punisher'. Een mooie 2nd round submission victory voor 'The Athlete'.
Waar blijven jullie voorspellingen voor deze mooie card!!!
[ Bericht 45% gewijzigd door Tazmaniac op 06-09-2008 14:37:21 ]