Zag dat op UFC.com snel jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:27 schreef Paxlie het volgende:
kzit de weigh-ins te kijken
Luke Cummo vs Tamdan McCrory
Zijn ze klaar met wegen, Joe Rogan: "It's the battle of the nerds!!!!!"
04:00 als ik me niet vergis, ik kijk ook lekker morgenmiddagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik kijk het liever op me gemak dag later. Al blijf ik meestal wel tot 5 uur op maar goed.
Het begint zo rond 3 uur toch?
ah ok.. wist ik nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:18 schreef roepdeman het volgende:
Weer? Kerel ik ben meestal 's nachts van de partij ghehehe
Oplossing:quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:07 schreef Dacide het volgende:
fuck !!!
Zet ik per ongeluk mijn alarm op radio ipv zoemen/piepen.
Maar ik had geen zender ingesteld, dus toen het alarm af ging kwam er alleen een lichte ruis uit.
resultaat... niet wakker geworden ... en dus ook geen ufc 87 live..
en ik had nog wel bier, droge worst en snoepjes klaarliggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lesnar-HerringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Florian-HuertaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overall had deze card de potentie om een show van buitencategorie neer te zetten.. dat gebeurde helaas niet, maar het neemt niet weg dat dit een must see is.. al ontbrak het imo net ff aan dat laatste zetje dat de show nodig had om truly geweldig te zijn.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Jup, you're right...er mistte iets aan deze show.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets aan toe te voegen, Taz heeft het weer goed verwoord.
Over Brockkie en GSP: :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Geruchten na UFC 87:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Saunders vs. Ryan nogwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: