SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Hier nog eentje:quote:Op zondag 7 september 2008 02:25 schreef Paxlie het volgende:
De reden waarom Lesnar vs Couture goed is voor de sport:
mega respect voor elkaar, weinig trashtalk maar ze laten wel zien dat ze beiden hun plek gaan verdedigen
Brock heeft wel duidelijk voordeel van zijn WWE tijd met betrekking tot dit soort interviews
quote:Op zondag 7 september 2008 09:50 schreef n00cL30n het volgende:
Wat een main event!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XWTquote:Op zondag 7 september 2008 12:00 schreef Fyodor het volgende:
UFC.88.Breakthrough.DSR.XviD-XWT![]()
Nog even wachten, sta hem nu binnen te halen
Waarom in crappy DSR kijken als er HDTV aaf is!
UFC.88.Liddell.vs.Evans.PPV.HDTV.XviD-aAF
[ Bericht 13% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 07-09-2008 18:21:45 ]
He, voordat je verder gaat met lachen... ik zat al te kijken voordat jij de aAF release uberhaupt binnen had.quote:Op zondag 7 september 2008 18:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
XWT
Waarom in crappy DSR kijken als er HDTV aaf is!
UFC.88.Liddell.vs.Evans.PPV.HDTV.XviD-aAF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Speciaal voor jou nog maar een post dan, de XWT rommel was er EERDER dan aAF (en ik lig dus niet tot 2 uur in bed). En inderdaad de kwaliteit is belabberd, dus niet voor herhaling vatbaar.quote:Op zondag 7 september 2008 19:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik werd pas om 2 uur wakker en toen stond .aaf gewoon klaar. En zelfs al stond hij er niet, dan wacht ik liever op aaf dan om dat afschuwelijke XWT te kijken
En nog een keer speciaal voor jou:quote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog maar een post dan, de XWT rommel was er EERDER dan aAF (en ik lig dus niet tot 2 uur in bed). En inderdaad de kwaliteit is belabberd, dus niet voor herhaling vatbaar.
Ik zal al te kijken toen jullie nog op jullie duim lagen te zuigen in bedjequote:Op zondag 7 september 2008 19:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik werd pas om 2 uur wakker en toen stond .aaf gewoon klaar. En zelfs al stond hij er niet, dan wacht ik liever op aaf dan om dat afschuwelijke XWT te kijken
Denk je aan spoilers?quote:Op maandag 8 september 2008 01:41 schreef king_of_the_night het volgende:
Het probleem met veel worstelaars is dat ze staand niets bijzonders zijn. Ik vind Franklin staand niet indrukwekkend, maar Hamill is dat helemaal niet. Ze kunnen beide worstelen, maar Fraanklin is staand beter, tja, dan weet je al hoe het zal gaan.
Blijft het ook mooi vinden om Jackson's imitatie te zien van Chuck Liddell.quote:Op maandag 8 september 2008 01:41 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Chuck moet inderdaad niet zomaar een opstoot geven, maar hij moet ook zn handen bij zn hofd houden.
quote:Op maandag 8 september 2008 10:13 schreef Dacide het volgende:
Handen bij het hoofd houden is nog niet eens perse nodig in dit geval.... Hij had gewoon 1 basislesje verder terug moeten gaan... en dat is dat je zulke stoten eerst dient in te leiden met een jab... simple as that.
Zou wat zijn als crocop zijn highkicks gaat geven zonder eerst in te leiden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Op maandag 8 september 2008 11:31 schreef n00cL30n het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |