Tja ik vond hem bij deze foto niet echt op zijn plaats....quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij mij had je zeker in de top 3 gestaan, moet er alweer om lachen
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:46 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat je kleinzusje punten geeft uit medelijden?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, Kleinzusje kreeg de punten omdat ik het Louis zo hoor zeggen
quote:-vrolijke-frits-
-De oude 'bananenschil-truc' werkt nog anno 2008-
quote:-Gordon_Shumway-
-Nummer 12: 'M'n horde, wat doen jullie?!'-
quote:-Breach-
-"Houdini-act Italië totaal mislukt"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-''Oei, daar komen de Goeren''-
Nu je het zegt... Maar wat heeft het met de foto te maken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef Beschouw het volgende:
Nooit van Oeigoeren gehoord?
Que ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef Beschouw het volgende:
Nooit van Oeigoeren gehoord?
Gelukkig kan jij het geen haar beterquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:51 schreef Beschouw het volgende:
Oeigoeren maken in West-China alles stuk, eufemistisch gesproken. Op de foto wordt toch ook gesloopt?
Laat maar. Gebrek aan niveau bij jury is algemeen bekend.
Krijg de kans niet meer om het tegendeel te bewijzenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij het geen haar beter
Ja hallo einsten, je zoekt het wel erg ver je kan toch wel begrijpen dat de meeste niet weten wat je bedoeld?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:51 schreef Beschouw het volgende:
Oeigoeren maken in West-China alles stuk, eufemistisch gesproken. Op de foto wordt toch ook gesloopt?
Morgen misschien, ik hoor altijd dat ik een zeer bekwame jury ben. Dus als je wat goeds instuurt dan zit het er dik in.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Krijg de kans niet meer om het tegendeel te bewijzen
nooit van gehoordquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:51 schreef Beschouw het volgende:
Ik volg het nieuws wel alleen ik had die naam gemist van die groep.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef Breach het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/169(...)inese_provincie.html
Gewoon het nieuws volgen
Ik ook, maar dat zei ik er ook niet bij hequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws wel alleen ik had die naam gemist van die groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |