euhm ... expand x:\explorer.ex_ c:\windows\explorer.exe was het toch ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, dat maakt dingen heel wat makkelijker.
Deze computer openen, naar je CD schijf navigeren en het bestand "explorer.ex_" in het mapje 'i386' kopieren naar je C:\ schijf. Hierna via uitvoeren "CMD" uitvoeren en in het zwarte scherm "expand c:\explorer.ex_ c:
windows\explorer.exe" intypen.
Ja maar waar vind ik dat bestand..als ik in de windows installer ben (dus dubbelklik op cd windows installer)??quote:
Hij kopieert eerst de bestand naar zijn C:\ schijf, dus de commando verandert mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:33 schreef moussie het volgende:
[..]
euhm ... expand x:\explorer.ex_ c:\windows\explorer.exe was het toch ?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:55 schreef MrTycho het volgende:
[..]
Ja maar waar vind ik dat bestand..als ik in de windows installer ben (dus dubbelklik op cd windows installer)??
sorry dat ik geen reet van computers af weet
oeps, die had ik gemist, die van het kopiëren naar je schijfquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij kopieert eerst de bestand naar zijn C:\ schijf, dus de commando verandert mee.
en dat kan toch juist niet, zo zonder explorer ? Dus dan is die code die je eerst gaf, expanden via x en dan direct in die windowsmap, toch veel logischer ?quote:
msconfig is iets anders .. systeemherstel is rstrui.exequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je zou eerst ook nog kunnen proberen of systeemherstel toevallig werkt.
Taakbeheer -> nieuwe taak: msconfig
Weet ik, maar in msconfig hoef je alleen op een knopje te klikken op het tabblad "Algemeen".quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:02 schreef moussie het volgende:
msconfig is iets anders .. systeemherstel is rstrui.exe
Ik kan het bestand niet vinden hoor, als ik rechtermuisknop>verkennen doe op XPSP1_PER_DUT (D:) krijg ik een schema met programma's waarmee ik 'm wil openen...quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Kleine samenvatting (hoop wel dat je engels kan):
[..]
Dat iemand ooit zo blij zou zijn met Explorerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:24 schreef MrTycho het volgende:
GELUUUHUUUUUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen niet al die dingen die jullie zeiden maar gewoon dubbeklik op explorer!!!
IEDDEREEEN BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |