Hahah lol precies hetzelfde hier!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:51 schreef kidkash19 het volgende:
Ik heb in het superbowl jaar vd Bucs elke nacht naar (toen nog) gratis online radio uitzendingen geluisterd met een gameday pagina voor me....Ik geloof dat mn hele huis om 2 uur wakker schrok toen Barber de INT terugliep in de championship game tegen de Eagles
Ze hebben wel weer dat bestaalde voor buiten de us en nu ook een HD versie...quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:48 schreef vivelafete het volgende:
Dit is helaas alleen voor US Customers.
Kijk zelf meestal 1 wedstrijd om 19:00 en 1 om 22:15. Sunday Night Football skip ik meestal omdat ik soms op maandag weer vroeg op moet. Tijdens de play-offs en Superbowl neem ik altijd op maandag vrij.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:33 schreef Fugie het volgende:
wel ziek dat je ook zondagnacht nfl kan kijken
Ik heb ook wel hoge verwachtingen van de Texans. En de Steelers met Big Ben, Mendenhall en Polamlu is ook leuk natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 15:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Hawks@Bills gaat veel leuker worden heb ik het idee
Dit jaar hoeven de Dolphins in ieder geval niet zolang te wachten op een overwinningquote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef Guard het volgende:
Jets at Dolphins op NASN, geen slechte matchup, Favre in een ander groen, en Pennington die vast iets wil bewijzen tegen zijn oude team en coach.
Late afternoon game Cowboys at Browns, kan een offensive juggernaut worden..
http://nl.justin.tv/sportcenter3quote:Op zondag 7 september 2008 15:46 schreef ScienceFriction het volgende:
Als ik een stream kan vinden wil ik uiteraard de Pats zien... Anders denk ik de Texans tegen de Steelers.
Het zijn de Falcons maar hequote:Op zondag 7 september 2008 16:46 schreef popolon het volgende:
Ik verwacht wat van de Lions.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |