Die willen graag een keeper die groter dan 1,70 isquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Of PSV. Die kunnen ook wel een keeper gebruiken.
Die hebben ze nu al, probleem is alleen dat die er helemaal niets van kan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die willen graag een keeper die groter dan 1,70 is
Kijk dat schot tegen WII en kom dan terugquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:58 schreef Catch22- het volgende:
Kenneth is 1m83 afaik en hij keept een stuk beter dan dat stuk van een grabbelaar wat er nu staat.
Een kennerquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die hebben ze nu al, probleem is alleen dat die er helemaal niets van kan.
Vermeer is een prima keeper, kan je lullen wat je wil.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kijk dat schot tegen WII en kom dan terug
En waar gaat Steek dan naartoe?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:10 schreef Catch22- het volgende:
Ik vraag me af of Steek blijft. Ik hoop het niet.
Want dan ben je Vermeer kwijt en loopt Steek gratis de deur uit, tenzij hij bijtekent. Maar dan nog moet je een goede keeper vinden voor weinig geld en dat is haast niet te doen
1 miljoen*quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:34 schreef Sunri5e het volgende:
Ajax heeft de verkeerde keeper laten gaan![]()
8 ton
Maakt niet uit want het fantastische Legioen steunt iedere Feyenoorder!!!!!!quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Vermecelli het volgende:
Zonder een Ajax keeper had Feyenoord nu in de middenmoot gestaan
Ik mis DAM.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij Willem II lukte het ook niet, waarom zou het nu wel lukken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |