quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:52 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
heb je ooit go-tan chilisaus bij een tostie gegeten? Eerst proeven dan klaagbaken.
HOAX!!!!11!!11~quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:59 schreef TheYoung1 het volgende:
Maar hey...TS... Valt me nu pas op hè...
Je zegt in je OP "2 boterhammen". Maar op die foto zijn het er toch echt wel 3 hè!!!
yepquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Heb jij ze ooit met Hela-curry gegeten?
probeer nou maar die chilisausquote:
Doe ik normaal ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:05 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
probeer nou maar die chilisaus![]()
Ts, je moet de 4 tosti´s ook niet op elkaar leggen hè. Dan condenseren ze op elkaar.
Mwaaahhh fluks idd ja. Moest ff goed kijken, maar zijn er idd 4!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:01 schreef Impry het volgende:
Het zijn er zelfs vier!!!!
![]()
![]()
!!
Ik had het in m'n uitleg over een enkele tosti![]()
Niet zo vaak, maar anders gewoon schouderham ofzo, weinig spannends.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:17 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Mwaaahhh fluks idd ja. Moest ff goed kijken, maar zijn er idd 4!!!
Pleur je er ook een lapje vleesj tussen? En zo ja, wat voor?
Gerookte ham of kipfilet zijn mijn favo's![]()
Gewoon doen!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:06 schreef Impry het volgende:
[..]
Niet zo vaak, maar anders gewoon schouderham ofzo, weinig spannends.
Dat heet een broodrooster.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
Gebruik een houten plankje om te ze op te leggen, ik heb er nooit last van. En je moet natuurlijk wel zó'n ding gebruiken: [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |