No pics plzz!!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef jordeeeh het volgende:
Anyway, het is volgens mij bijna bijvultijd. Ik heb echter geen losse camera dus ik denk dat t gevulde potjes foto wordt
Als je de rest van het topic nou door leest zijn dit slechts schepjesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef SEMTEX het volgende:
Teeering, lijken wel hondenkeutels. Je kunt niet eens een fatsoenlijke drol produceren, mien jong. Maar daar ligt je probleem ook, denk ik
Je hoeft niet in dit topic te kijken hoor.quote:
Jij wel naar je eigen poep dadelijk!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je de rest van het topic nou door leest zijn dit slechts schepjes
[..]
Je hoeft niet in dit topic te kijken hoor.
Een echte bolus, ik ben trots op je!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:13 schreef jordeeeh het volgende:
Nieuwe aanwinst:
Poep in een potje 1
Poep in een potje 2
Het was nog best wel hard dit keer
In feite is het dat ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:26 schreef Terpentin07 het volgende:
Lijkt hier net One boy two cups.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:21 schreef afcajos het volgende:
Heb je nu trouwens bij je oude poep bij in gepoept? zodat je nu een mengelmoes hebt van oude en verse poep?
Het was niet mijn idee om poep in een potje te moeten doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:45 schreef Sno0ze het volgende:![]()
Mensen doen echt van alles aan om een topic te kunnen openen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:13 schreef jordeeeh het volgende:
Nieuwe aanwinst:
Poep in een potje 1
Poep in een potje 2
Puik planquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het was niet mijn idee om poep in een potje te moeten doen
Maar oke, morgen t maar naar t ziekenhuis brengen
Nouja, dit keer ging t wat makkelijker. Ik zette de potjes op de wc bril neer, had van te voren wat deo op m'n mouw gespoten voor de frisse lucht. Toen ging k op m'n knietjes zitten. Vandaar diep adem halen achter me, en zo met een lepeltje in de ene hand en een stuk wc papier in de andere het stukje voor stukje in m'n bakjes gedaan. En tussendoor even snel adem halen. Vervolgens snel de dekseltjes erop gedaan, lepeltje in de vaatwasser en klaarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Wootism het volgende:
Toch dikke props voor je dat het je gelukt is, ik zou echt niet weten hoe ik dit aan zou pakken.
Geen idee, misschien ben ik wel door een hond verwekt ipv door mn vaderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef pisnicht het volgende:
Weet je zeker dat je geen honden-genen hebt?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee, misschien ben ik wel door een hond verwerkt ipv door mn vader
Of is je moeder een teefquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee, misschien ben ik wel door een hond verwekt ipv door mn vader
Het is verwekt. niet verwerktquote:
neequote:
Kijk nog maar eensquote:
Nee, bij de koffie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
WTF je gaat toch niet een theelepel waar je net stront mee hebt zitten scheppen in de vaatwasser doen om het vervolgens te hergebruiken bij de thee.
Een theelepel gebruiken voor bij de koffie, ook goed maar dit is te goor gewoonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens
[..]
Nee, bij de koffie. [ afbeelding ]
Hij gaat toch in de vaatwasser?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een theelepel gebruiken voor bij de koffie, ook goed maar dit is te goor gewoon.
Wat een keutelsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:13 schreef jordeeeh het volgende:
Nieuwe aanwinst:
Poep in een potje 1
Poep in een potje 2
Bono nog dikker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wat een keutels
Ik draai drollen ter dikte van een tennisbal. Die van jou komt amper in de buurt van een pingpongbal
Ja joh, ik ben blij dat ik ook eindelijk mijn verhaal kwijt kan!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:48 schreef afcajos het volgende:
Lol als er 1 schaap over de dam is...
Opeens biecht iedereen zijn poep-in-potje verhalen op![]()
Er is weer een taboe verbroken op fok
Kijk dat is beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:13 schreef jordeeeh het volgende:
Nieuwe aanwinst:
Poep in een potje 1
Poep in een potje 2
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:14 schreef Oldbie het volgende:
En bedankt!!!
Gisteravond dit topic gelezen en vannacht gedroomd dat ik mijn stront met een schaar in stukjes zat te knippen.
Toen ik wakker werd was ik het alweer vergeten.....tot ik daarnet de schaar even nodig had. Ik keek serieus in de vaatwasser om de schaar te pakken
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:14 schreef Oldbie het volgende:
En bedankt!!!
Gisteravond dit topic gelezen en vannacht gedroomd dat ik mijn stront met een schaar in stukjes zat te knippen.
Toen ik wakker werd was ik het alweer vergeten.....tot ik daarnet de schaar even nodig had. Ik keek serieus in de vaatwasser om de schaar te pakken
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben blij dat ik ook eindelijk mijn verhaal kwijt kan!![]()
Laten we een praatgroepje oprichten, wat zeg je ervan TS?
Tyquote:
Je kunt er lacherig over doen, maar het is niet gezond om te lang met dit soort verhalen te lopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben blij dat ik ook eindelijk mijn verhaal kwijt kan!![]()
Laten we een praatgroepje oprichten, wat zeg je ervan TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |