In de vaatwasser?!?! Gatvrdegoretering zeg!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jep, hij zit al in de vaatwasser
HOAX! vrouwen poepen niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef MissJ het volgende:
TS ik leef met je mee!
Ik moest nl ook een keer in een potje schijten voor een onderzoek...
Ik ga maar niet uitleggen hoe ik dat gedaan heb want dan word ik gelijk gebasht![]()
maarrr ff over je darmprobleem: als ik het zo lees heb je vermoed ik een spastische darm. Al eerder gezegd, dan naar Duspatal vragen, dat werkt best wel prima om eea een beetje in de hand te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
jottem.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Denkje dat dat al mijn poep is?Ik zal binnekort wel eens een foto posten als ik heb zitten kakken
Ik wist gewoon dat deze opmerking zou komenquote:
Wat Jos zeiquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef MissJ het volgende:
TS ik leef met je mee!
Ik moest nl ook een keer in een potje schijten voor een onderzoek...
Ik ga maar niet uitleggen hoe ik dat gedaan heb want dan word ik gelijk gebasht![]()
maarrr ff over je darmprobleem: als ik het zo lees heb je vermoed ik een spastische darm. Al eerder gezegd, dan naar Duspatal vragen, dat werkt best wel prima om eea een beetje in de hand te houden.
Hap hapquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
In de vaatwasser?!?! Gatvrdegoretering zeg!!!!
Raam open en bij de buren in de tuin mikken man
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
HOAX! vrouwen poepen niet.Je was me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Hoe hebben jullie t gedaan dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:03 schreef Rikketik het volgende:
Herkenbaar.Mijn volgescheten potje heb ik maar in een McDonalds zakje bewaard, ik kon het echt niet aanzien. Niet na wat ik allemaal had moeten doen om de poep erin te krijgen.
Ja, hierzo ook. Maar dat ding was klein! En om het nog erger te maken heb ik zo'n wc waar de poep meteen in het water plonst. Gatverdamme.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:18 schreef MissJ het volgende:
Ik kreeg trouwens een plastic lepeltje bij het potje, dus hoefde niet 1 van mijn prachtige theelepels te gebruiken
Prachtig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, hierzo ook. Maar dat ding was klein! En om het nog erger te maken heb ik zo'n wc waar de poep meteen in het water plonst. Gatverdamme.
Hahahaha ik heb dus ook zo'n plee en om die reden ben ik niet op de wc gaan schijten... had geen zin om te moeten gaan vissen in dat water...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, hierzo ook. Maar dat ding was klein! En om het nog erger te maken heb ik zo'n wc waar de poep meteen in het water plonst. Gatverdamme.
Je deed het...in een emmer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb dus ook zo'n plee en om die reden ben ik niet op de wc gaan schijten... had geen zin om te moeten gaan vissen in dat water...
Eerst ben ik gewoon netjes op de plee gaan plassen en toen daarna dik stuk keukenrolpapier op de grond gelegd en daar de rest afgemaakt zeg maarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je deed het...in een emmer?
Gewoon wat gevouwen WC-papier op het water leggen, stond in het boekje wat ik erbij kreeg. (ja, high-end medical care, jeweets)
Precies. En niet met je lepel op de drol drukken, want dan floept ie alsnog onder, maar naar de zijkant. Dan geeft de wc-pot ook nog wat tegenwicht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je deed het...in een emmer?
Gewoon wat gevouwen WC-papier op het water leggen, stond in het boekje wat ik erbij kreeg. (ja, high-end medical care, jeweets)
Moet ie per se zo vol dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
Eerst ben ik gewoon netjes op de plee gaan plassen en toen daarna dik stuk keukenrolpapier op de grond gelegd en daar de rest afgemaakt zeg maarToen daarna fijn gaan scheppen met het plastic lepeltje en in het potje gedaan. Wel veel meer dan TS trouwens, mijne zat 3/4 vol ofzo.
Maar goed, smerig verhaal, ik weet het
kinkyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
Eerst ben ik gewoon netjes op de plee gaan plassen en toen daarna dik stuk keukenrolpapier op de grond gelegd en daar de rest afgemaakt zeg maarToen daarna fijn gaan scheppen met het plastic lepeltje en in het potje gedaan. Wel veel meer dan TS trouwens, mijne zat 3/4 vol ofzo.
Maar goed, smerig verhaal, ik weet het
whehehehequote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Moet ie per se zo vol dan?Dan kak ik morgen er nog wat bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |