we zullen morgen idd nog eens gaan informeren, aangezien wij 2 getuigen hebben(waarvan 1 mijn vrouw) en hij maar 1.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wanneer ik trouwens google op getuigenis bij een aanrijding etc dan kom ik alleen maar tegen dat getuigenis van familie/inzittenden etc ook gewoon meetelt (dus ik snap niet zo goed waarom jouw vrouw niet zou mogen getuigen, terwijl de vriend van dat snotjong ook een "belanghebbende" getuige is..). Ik zou daar in ieder geval nog eens naar vragen, of toch echt bij een jurist navraag doen of jouw vrouw werkelijk niet als getuige geldt? Bij het Waarbrogfonds mogen familieleden etc ook gewoon als getuige optreden. Een onpartijdige derde als getuige is wel makkelijker. Is er geen mogelijkheid dat er andere getuigen waren? Ik zou eens een briefje ophangen of aanbellen bij mensen die in de buurt wonen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:04 schreef erikkll het volgende:
gooi laat zijn ruiten in gooien en banden lek steken.
Jammer dat het zo moet lopen. Ik kan me voorstellen dat het recht in eigen hand nemen zo wel erg aanlokkelijk wordt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:40 schreef MaceNL het volgende:
we hebben nog eens wat heen en weer gebeld, maar helaas voor ons houd het hierbij op.
verzekering doet niks verder (kan niks verder doen) en juridisch is er geen poot om op te staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |