Nee hoor, ik was ff bezig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:04 schreef mrbox het volgende:
Hebben we nu weer miss T weggejaagd ?
Daar gaat je studiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet het, hij zal nooit zo tof worden als ik ben.
Komt goed! Gewoon een rustig hoekje op de camping opzoeken, naast ons?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik word er nu al moe van.
Dat kliekjesgedrag van jullie ook altijdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:04 schreef mrbox het volgende:
Hebben we nu weer miss T weggejaagd ?
Ben jij er nu ook zo een die straks haar hoogleraar datequote:
Ik hoop dat die er alleen maar staat zodat hij gecast wordt voor een remake van The Shining. Voor de rest moet dat wel een geintje zijnquote:
Tuuliquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:08 schreef Tegan het volgende:
Ik zoek trouwens een goed hard meezingnummer?
Ja, echt welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben jij er nu ook zo een die straks haar hoogleraar date
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Komt goed! Gewoon een rustig hoekje op de camping opzoeken, naast ons?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kliekjesgedrag van jullie ook altijd.
Nee. Denk ik. Relatief onbekend bandje, maar ik vind het een heerlijk onpretentieus tegenwicht tussen al mijn meer verantwoorde muziekquote:
Prima, hoezo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor de rest gaat alles goed met je
Dan ken ik nog wel iets voor je.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Denk ik. Relatief onbekend bandje, maar ik vind het een heerlijk onpretentieus tegenwicht tussen al mijn meer verantwoorde muziek.
Ik heb muziek in mijn collectie waar Slipknot huilend van in een hoekje kruiptquote:
Zoals?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb muziek in mijn collectie waar Slipknot huilend van in een hoekje kruipt.
Ik volg gewoon die ouwe rakkers die mijn gezelschap vormen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Komt goed! Gewoon een rustig hoekje op de camping opzoeken, naast ons?
Vergeet je badpak niet met al die regenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik volg gewoon die ouwe rakkers die mijn gezelschap vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |