abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:32:40 #201
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_60633739
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze heeft de baan niet aangenomen geloof ik .
pi_60633932
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

een vriendin van me had een keer een sollicitatiegesprek in een of andere pauperwinkel en die vent had de hele tijd een stijve .
.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:42:35 #203
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_60633963
Even muziekje erbij

donderdag 7 augustus 2008 @ 18:43:06 #204
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_60633972
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:13 schreef TwistedDarling het volgende:
Vanavond trouwens lekker zondigen met drank en chips.
Of alleen drank, dat kan ook.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_60633978
Sommige mensen zijn echt te dik. Dit, helaas steeds minder zeldzame, exemplaar was zo dik dat ze alleen haar kassa kon openen als ze haar buik optilde. Voor de duidelijkheid: het gaat om een cassiere.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_60633993
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Of alleen drank, dat kan ook.
Ik heb chips en bier gehaald! En pizza voor nu.

Gezond ftl.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:44:40 #207
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_60634014
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef Dickies het volgende:
Sommige mensen zijn echt te dik. Dit, helaas steeds minder zeldzame, exemplaar was zo dik dat ze alleen haar kassa kon openen als ze haar buik optilde. Voor de duidelijkheid: het gaat om een cassiere.
Van die mensen bij wie ik me slank kan voelen. Love them.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_60634039
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:44 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Geweldig zijn ze idd.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:45:38 #209
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_60634040
quote:

[..]

Gaat voor mij niet op dan
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:46:29 #210
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_60634058
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef Dickies het volgende:

[..]

Ik heb chips en bier gehaald! En pizza voor nu.

Gezond ftl.
Net lekker quiche gegeten. Zit wel zo vol dat het heel goed mogelijk is dat ik die chips niet meer hoef.
Verder een fles cocoslikeur/drank/whatever gehaald. Nog even bedenken waar ik dat doorheen ga gooien.
pi_60634066
quote:

[..]

Walvissen.

Maar jij bent toch niet dik?
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_60634092
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:46 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Net lekker quiche gegeten. Zit wel zo vol dat het heel goed mogelijk is dat ik die chips niet meer hoef.
Verder een fles cocoslikeur/drank/whatever gehaald. Nog even bedenken waar ik dat doorheen ga gooien.
Door je slokdarm natuurlijk.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_60634102
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:46 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Chocomel!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:50:18 #214
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_60634149
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:46 schreef Dickies het volgende:

[..]

Walvissen.

Maar jij bent toch niet dik?
Ik ben toch wel een beetje voorbij mollig nu, ja. Zoals ik al zei, 4,5 jaar niet kunnen sporten door ziekte en dan wil het wel met dat overgewicht.
Maar ik zou mezelf nou ook weer niet walvis-dik noemen.

Maar me = not happy. Voor ik ziek werd had ik echt een prachtig figuur.
pi_60634150
Tietenn!!1

Zo, dat moest eruit na deze kut dag.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:51:13 #216
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_60634169
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:48 schreef Kluts het volgende:

[..]

Chocomel!
Dat is er idd lekker bij, maar dat hebben we niet in huis hier.
Misschien met cola ofzo.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:52:19 #217
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_60634190
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:50 schreef Dickies het volgende:
Tietenn!!1

Zo, dat moest eruit na deze kut dag.
Het is idd een kutdag.

Wat was er mis met de jouwe?
pi_60634207
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:51 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Dat is er idd lekker bij, maar dat hebben we niet in huis hier.
Misschien met cola ofzo.
Met cola kan ook, verder zou ik eigenlijk niks weten, want ben niet zo van de kokoslikeur. Heb hier al een half jaar een fles Malibu staan, maar vind het echt smerig.
pi_60634216
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:50 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Ik ben toch wel een beetje voorbij mollig nu, ja. Zoals ik al zei, 4,5 jaar niet kunnen sporten door ziekte en dan wil het wel met dat overgewicht.
Maar ik zou mezelf nou ook weer niet walvis-dik noemen.

Maar me = not happy. Voor ik ziek werd had ik echt een prachtig figuur.
Stiekem ben ik wel benieuwd dan. Veel vrouwen noemen zichzelf al snel dik. Zo hoorde ik pas weer een vriendin bloedserieus zeggen dat ze wilde afvallen. 60kg en iets van 1.80 lang.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_60634240
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:52 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Het is idd een kutdag.

Wat was er mis met de jouwe?
Werken. Moest zowaar wat doen. En pijn nog/weer.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:54:58 #221
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_60634254
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:53 schreef Dickies het volgende:

[..]

Stiekem ben ik wel benieuwd dan. Veel vrouwen noemen zichzelf al snel dik. Zo hoorde ik pas weer een vriendin bloedserieus zeggen dat ze wilde afvallen. 60kg en iets van 1.80 lang.

Te dun is ook weer niks.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:57:50 #222
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_60634317
quote:

[..]

Dat had ik vroeger ook, zo zijn meisjes/vrouwen. Maar als ik nu foto's van mezelf van toen zie dan kan ik niet anders zeggen dat ik echt een verdomd goed lijf had, gezond enzo ook.
Het is vooral zo frustrerend dat het niet m'n eigen schuld is en dat dit lijf echt hoort bij mij-toen-ik-ziek-was en niet bij hoe gezond ik me tegenwoordig voel.

Maar genoeg over mij en mijn onzekerheden en frustraties.

Next!
pi_60634344
quote:

[..]

Ik ben 1.63 en weeg hetzelfde, maar als je 1.80 bent moet kun je gewoonweg niet dik zijn met dat gewicht.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:58:53 #224
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_60634346
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:54 schreef Dickies het volgende:

[..]

Werken. Moest zowaar wat doen. En pijn nog/weer.
Maar de pijn is hopelijk niet weer erger geworden?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:59:48 #225
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_60634373
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:58 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben 1.63 en weeg hetzelfde, maar als je 1.80 bent moet kun je gewoonweg niet dik zijn met dat gewicht.
Dan ben je haske slank lijkt me.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:01:29 #226
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_60634415
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:58 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ben zelf 1.88 en 80Kg en dat vind ik al dun.
pi_60634429
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:59 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Dan ben je haske slank lijkt me.
Mwah, ben 10 kilo zwaarder geweest, en mag wel iets strakker in mijn vel zitten nu die 10 kilo eraf zijn.
Maar dat is een kwestie van sporten, vroeger was ik zodanig tenger dat mensen aan me vroegen of ik een eetziekte had oid, en iedereen die me een paar jaar niet gezien heeft zegt dat dit er een stuk beter uitziet.

Maar het gaat niet om het exacte gewicht, maar waar je je goed en gezond bij voelt, das het belangrijkste.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:03:22 #228
11102 knep
Mountainfreak
pi_60634456
Goedenavond .

Ik word erg vrolijk van dit nummer:

Alleen die clip .
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:03:51 #229
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_60634465
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:02 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mwah, ben 10 kilo zwaarder geweest, en mag wel iets strakker in mijn vel zitten nu die 10 kilo eraf zijn.
Maar dat is een kwestie van sporten, vroeger was ik zodanig tenger dat mensen aan me vroegen of ik een eetziekte had oid, en iedereen die me een paar jaar niet gezien heeft zegt dat dit er een stuk beter uitziet.

Maar het gaat niet om het exacte gewicht, maar waar je je goed en gezond bij voelt, das het belangrijkste.
Ik had het over 60 kilo bij 1.80 m, lijkt me zelfs aan de te dunne kant. Denk ik zo.
Maar met jouw lengte lijkt het me een prima gewicht.
pi_60634514
Hoi!

Mag ik even gigantisch zeiken? Zo niet, dan toch. Die vriendin van me was vergeten te vertellen aan dr nieuwe werkgever dat ze vrij moest krijgen voor LL. Ze heeft dus geen vrij op donderdag, vrijdag en maandag. De vraag is uberhaupt nog of ze zat en zon wel gaat, dat weet ik nog niet. Heb 2 opties, alleen gaan of niet gaan, waarvan ik optie 1 nog net iets beter vind aangezien ik me er al zolang op heb verheugd.

Hoe is het verder met Pheno en zijn kutnieuws? Heb geen zin om terug te lezen, maar ben wel benieuwd en hoe is het met jullie?
pi_60634517
Vanavond nog iets bijzonders op tv?

Zal wel niet, maar je weet nooit natuurlijk.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:07:39 #232
11102 knep
Mountainfreak
pi_60634552
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:06 schreef heksehiel het volgende:
Hoi!

Mag ik even gigantisch zeiken? Zo niet, dan toch. Die vriendin van me was vergeten te vertellen aan dr nieuwe werkgever dat ze vrij moest krijgen voor LL. Ze heeft dus geen vrij op donderdag, vrijdag en maandag. De vraag is uberhaupt nog of ze zat en zon wel gaat, dat weet ik nog niet. Heb 2 opties, alleen gaan of niet gaan, waarvan ik optie 1 nog net iets beter vind aangezien ik me er al zolang op heb verheugd.

Hoe is het verder met Pheno en zijn kutnieuws? Heb geen zin om terug te lezen, maar ben wel benieuwd en hoe is het met jullie?
Ach dat is mooi klote, dom dat ze dat vergeten is. Nogal essentieel lijkt me . Gewoon gaan, er gaan toch meer mensen uit dit topic .
pi_60634559
quote:
Hoi!

Meid toch! Dat is wel ontzettend kut zeg! Ik zou sowieso gaan als ik jou was, er zijn zat mensen hier die ook gaan, dus entertainment genoeg, zou ik zeggen! Maar wat een doos-actie van je vriendin zeg.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:08:11 #234
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_60634566
quote:
Hoi!

Optie 3: bij ons aansluiten?

Niemand hier heeft iets van Pheno gehoord volgens mij.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:11:22 #235
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_60634619
quote:
Hoi!

Handig

Nog niks van gehoord, hij heeft volgens mij ook niet gepost nog. (hier dan iig)
pi_60634638
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:57 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Dat had ik vroeger ook, zo zijn meisjes/vrouwen. Maar als ik nu foto's van mezelf van toen zie dan kan ik niet anders zeggen dat ik echt een verdomd goed lijf had, gezond enzo ook.
Het is vooral zo frustrerend dat het niet m'n eigen schuld is en dat dit lijf echt hoort bij mij-toen-ik-ziek-was en niet bij hoe gezond ik me tegenwoordig voel.

Next!
Vind ik ook altijd als ik je foto's zie.

Komt wel weer goed.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_60634680
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ben zelf 1.88 en 80Kg en dat vind ik al dun.
Ze is ook vel over been.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_60634704
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:07 schreef Kluts het volgende:

[..]

Meid toch! Dat is wel ontzettend kut zeg! Ik zou sowieso gaan als ik jou was, er zijn zat mensen hier die ook gaan, dus entertainment genoeg, zou ik zeggen! Maar wat een doos-actie van je vriendin zeg.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:08 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Optie 3: bij ons aansluiten?

Niemand hier heeft iets van Pheno gehoord volgens mij.
Dat is ook serieus het enige wat mij op de been houd, dat jullie ook gaan. Ik had het er gister al even met Air over en die stelde optie 3 ook al voor. Zou het heeeeel graag willen, maar wil wel dat iedereen het ok vindt. Dus jullie mogen groepsberaad houden en als ik lastig word dan ga ik Kluts gewoon lastig vallen of misschien ontmoet ik wel een LL-vriendje

Ik wil namelijk echt niet alleen gaan en alleen mijn tentje op een camping opzetten en alleen rondlopen en me heel erg alleen en eenzaam voelen. Ik baal echt zo van die vriendin en toch hoop ik wel dat ze in het weekend komt
pi_60634725
quote:
Hoi!

pi_60634743
Zal ik mijn tent opzetten?
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_60634758
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:11 schreef S95Sedan het volgende:

Nog niks van gehoord, hij heeft volgens mij ook niet gepost nog. (hier dan iig)
Dat klinkt dan wel echt serieus ernstig als hij niets meer laat horen
pi_60634828
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef heksehiel het volgende:

[..]

[..]

Dat is ook serieus het enige wat mij op de been houd, dat jullie ook gaan. Ik had het er gister al even met Air over en die stelde optie 3 ook al voor. Zou het heeeeel graag willen, maar wil wel dat iedereen het ok vindt. Dus jullie mogen groepsberaad houden en als ik lastig word dan ga ik Kluts gewoon lastig vallen of misschien ontmoet ik wel een LL-vriendje

Ik wil namelijk echt niet alleen gaan en alleen mijn tentje op een camping opzetten en alleen rondlopen en me heel erg alleen en eenzaam voelen. Ik baal echt zo van die vriendin en toch hoop ik wel dat ze in het weekend komt
Ik ga met een groepje, morgen ga ik naar mijn vriendin met wie ik dus oa ga. Ik kan wel ff in de groep gooien hoe of wat, want ik kan dat natuurlijk niet zo even voor ze beslissen. Maar ik kan me voorstellen dat in je eentje geen klap aan is, sowieso meeten we op LL zelf, maar ik zal even checken morgen voor je of het goed is als je met ons meekan. Dan hoef je iig niet remi te doen daar!

En zondag zie ik je toch, en als ik je dan alsnog een trut vind, dan trek ik het aanbod in uiteraard. Maar ik ga er niet vanuit dat dat het geval is.
pi_60634854
Je hebt je 'zusje' gewoon nog nooit gezien?
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:24:36 #244
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_60634891
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef heksehiel het volgende:

[..]

[..]

Lijkt me ook niet echt veel aan. Geen andere bekende die heen gaan?
pi_60634947
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:22 schreef Dickies het volgende:
Je hebt je 'zusje' gewoon nog nooit gezien?
Nope. Maar er zijn wel meer mensen die dat hebben, anders zou een programma als Spoorloos geen bestaansrecht hebben.
pi_60634979
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nope. Maar er zijn wel meer mensen die dat hebben, anders zou een programma als Spoorloos geen bestaansrecht hebben.
Dat is niet te vergelijken.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_60634988
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:57 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Next!
Er heeft hier een hele tijd een familiefoto aan de muur gehangen van tien ik 16 was, m'n anorexia-achtige tijd, en daar werd ik elke dag aan herinnerd terwijl ik ondertussen al 13 kilo zwaarder ben . Shit zeg, maatje 36 had ik, zelfs m'n zus was dikker dan ik (en die weegt 45 kilo bij 1m60).
Bij mij is het grotendeels m'n eigen schuld, ben gewoon een luie chocoladeverslaafde. Maar veel sporten kan ik niet doen dus dan blijft het bij zwemmen, wandelen en fietsen en pilates.
Tap tap tap
pi_60635021
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:28 schreef Dickies het volgende:

[..]

Dat is niet te vergelijken.
Oh.

Eh.. Tieten! Dan maar.

Beter?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:30:16 #249