quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft de baan niet aangenomen geloof ik.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een vriendin van me had een keer een sollicitatiegesprek in een of andere pauperwinkel en die vent had de hele tijd een stijve.
Of alleen drank, dat kan ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:13 schreef TwistedDarling het volgende:
Vanavond trouwens lekker zondigen met drank en chips.
Ik heb chips en bier gehaald! En pizza voor nu.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Of alleen drank, dat kan ook.
Van die mensen bij wie ik me slank kan voelen. Love them.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef Dickies het volgende:
Sommige mensen zijn echt te dik. Dit, helaas steeds minder zeldzame, exemplaar was zo dik dat ze alleen haar kassa kon openen als ze haar buik optilde. Voor de duidelijkheid: het gaat om een cassiere.
Geweldig zijn ze idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Van die mensen bij wie ik me slank kan voelen. Love them.
Gaat voor mij niet op danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Net lekker quiche gegeten. Zit wel zo vol dat het heel goed mogelijk is dat ik die chips niet meer hoef.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik heb chips en bier gehaald! En pizza voor nu.
Gezond ftl.
Walvissen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Door je slokdarm natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Net lekker quiche gegeten. Zit wel zo vol dat het heel goed mogelijk is dat ik die chips niet meer hoef.
Verder een fles cocoslikeur/drank/whatever gehaald. Nog even bedenken waar ik dat doorheen ga gooien.
Chocomel!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Net lekker quiche gegeten. Zit wel zo vol dat het heel goed mogelijk is dat ik die chips niet meer hoef.
Verder een fles cocoslikeur/drank/whatever gehaald. Nog even bedenken waar ik dat doorheen ga gooien.
Ik ben toch wel een beetje voorbij mollig nu, ja. Zoals ik al zei, 4,5 jaar niet kunnen sporten door ziekte en dan wil het wel met dat overgewicht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:46 schreef Dickies het volgende:
[..]
Walvissen.
Maar jij bent toch niet dik?
Dat is er idd lekker bij, maar dat hebben we niet in huis hier.quote:
Het is idd een kutdag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:50 schreef Dickies het volgende:
Tietenn!!1
Zo, dat moest eruit na deze kut dag.
Met cola kan ook, verder zou ik eigenlijk niks weten, want ben niet zo van de kokoslikeur. Heb hier al een half jaar een fles Malibu staan, maar vind het echt smerig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is er idd lekker bij, maar dat hebben we niet in huis hier.
Misschien met cola ofzo.
Stiekem ben ik wel benieuwd dan. Veel vrouwen noemen zichzelf al snel dik. Zo hoorde ik pas weer een vriendin bloedserieus zeggen dat ze wilde afvallen. 60kg en iets van 1.80 lang.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben toch wel een beetje voorbij mollig nu, ja. Zoals ik al zei, 4,5 jaar niet kunnen sporten door ziekte en dan wil het wel met dat overgewicht.![]()
Maar ik zou mezelf nou ook weer niet walvis-dik noemen.![]()
Maar me = not happy. Voor ik ziek werd had ik echt een prachtig figuur.![]()
Werken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:52 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is idd een kutdag.
Wat was er mis met de jouwe?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:53 schreef Dickies het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel benieuwd dan. Veel vrouwen noemen zichzelf al snel dik. Zo hoorde ik pas weer een vriendin bloedserieus zeggen dat ze wilde afvallen. 60kg en iets van 1.80 lang.
Dat had ik vroeger ook, zo zijn meisjes/vrouwen. Maar als ik nu foto's van mezelf van toen zie dan kan ik niet anders zeggen dat ik echt een verdomd goed lijf had, gezond enzo ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:53 schreef Dickies het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel benieuwd dan. Veel vrouwen noemen zichzelf al snel dik. Zo hoorde ik pas weer een vriendin bloedserieus zeggen dat ze wilde afvallen. 60kg en iets van 1.80 lang.
Ik ben 1.63 en weeg hetzelfde, maar als je 1.80 bent moet kun je gewoonweg niet dik zijn met dat gewicht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:53 schreef Dickies het volgende:
[..]
Maar de pijn is hopelijk niet weer erger geworden?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:54 schreef Dickies het volgende:
[..]
Werken.Moest zowaar wat doen. En pijn nog/weer.
Dan ben je haske slank lijkt me.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben 1.63 en weeg hetzelfde, maar als je 1.80 bent moet kun je gewoonweg niet dik zijn met dat gewicht.
Ben zelf 1.88 en 80Kg en dat vind ik al dun.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben 1.63 en weeg hetzelfde, maar als je 1.80 bent moet kun je gewoonweg niet dik zijn met dat gewicht.
Mwah, ben 10 kilo zwaarder geweest, en mag wel iets strakker in mijn vel zitten nu die 10 kilo eraf zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan ben je haske slank lijkt me.
Ik had het over 60 kilo bij 1.80 m, lijkt me zelfs aan de te dunne kant. Denk ik zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ben 10 kilo zwaarder geweest, en mag wel iets strakker in mijn vel zitten nu die 10 kilo eraf zijn.
Maar dat is een kwestie van sporten, vroeger was ik zodanig tenger dat mensen aan me vroegen of ik een eetziekte had oid, en iedereen die me een paar jaar niet gezien heeft zegt dat dit er een stuk beter uitziet.
Maar het gaat niet om het exacte gewicht, maar waar je je goed en gezond bij voelt, das het belangrijkste.
Ach dat is mooi klote, dom dat ze dat vergeten is. Nogal essentieel lijkt mequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:06 schreef heksehiel het volgende:
Hoi!
Mag ik even gigantisch zeiken? Zo niet, dan toch. Dievriendin van me was vergeten te vertellen aan dr nieuwe werkgever dat ze vrij moest krijgen voor LL. Ze heeft dus geen vrij op donderdag, vrijdag en maandag. De vraag is uberhaupt nog of ze zat en zon wel gaat, dat weet ik nog niet. Heb 2 opties, alleen gaan of niet gaan, waarvan ik optie 1 nog net iets beter vind aangezien ik me er al zolang op heb verheugd.
![]()
Hoe is het verder met Pheno en zijn kutnieuws? Heb geen zin om terug te lezen, maar ben wel benieuwd en hoe is het met jullie?
Meid toch! Dat is wel ontzettend kut zeg! Ik zou sowieso gaan als ik jou was, er zijn zat mensen hier die ook gaan, dus entertainment genoeg, zou ik zeggen! Maar wat een doos-actie van je vriendin zeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:06 schreef heksehiel het volgende:
Hoi!
Mag ik even gigantisch zeiken? Zo niet, dan toch. Dievriendin van me was vergeten te vertellen aan dr nieuwe werkgever dat ze vrij moest krijgen voor LL. Ze heeft dus geen vrij op donderdag, vrijdag en maandag. De vraag is uberhaupt nog of ze zat en zon wel gaat, dat weet ik nog niet. Heb 2 opties, alleen gaan of niet gaan, waarvan ik optie 1 nog net iets beter vind aangezien ik me er al zolang op heb verheugd.
![]()
Hoe is het verder met Pheno en zijn kutnieuws? Heb geen zin om terug te lezen, maar ben wel benieuwd en hoe is het met jullie?
Optie 3: bij ons aansluiten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:06 schreef heksehiel het volgende:
Hoi!
![]()
Handigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:06 schreef heksehiel het volgende:
Hoi!
![]()
Vind ik ook altijd als ik je foto's zie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, zo zijn meisjes/vrouwen. Maar als ik nu foto's van mezelf van toen zie dan kan ik niet anders zeggen dat ik echt een verdomd goed lijf had, gezond enzo ook.
Het is vooral zo frustrerend dat het niet m'n eigen schuld is en dat dit lijf echt hoort bij mij-toen-ik-ziek-was en niet bij hoe gezond ik me tegenwoordig voel.
Maar genoeg over mij en mijn onzekerheden en frustraties.![]()
Next!
Ze is ook vel over been.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben zelf 1.88 en 80Kg en dat vind ik al dun.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meid toch! Dat is wel ontzettend kut zeg! Ik zou sowieso gaan als ik jou was, er zijn zat mensen hier die ook gaan, dus entertainment genoeg, zou ik zeggen! Maar wat een doos-actie van je vriendin zeg.
Dat is ook serieus het enige wat mij op de been houd, dat jullie ook gaan. Ik had het er gister al even met Air over en die stelde optie 3 ook al voor. Zou het heeeeel graag willen, maar wil wel dat iedereen het ok vindt. Dus jullie mogen groepsberaad houden en als ik lastig word dan ga ik Kluts gewoon lastig vallen of misschien ontmoet ik wel een LL-vriendjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Optie 3: bij ons aansluiten?
Niemand hier heeft iets van Pheno gehoord volgens mij.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:06 schreef heksehiel het volgende:
Hoi!
![]()
Dat klinkt dan wel echt serieus ernstig als hij niets meer laat horenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
Nog niks van gehoord, hij heeft volgens mij ook niet gepost nog. (hier dan iig)
Ik ga met een groepje, morgen ga ik naar mijn vriendin met wie ik dus oa ga. Ik kan wel ff in de groep gooien hoe of wat, want ik kan dat natuurlijk niet zo even voor ze beslissen. Maar ik kan me voorstellen dat in je eentje geen klap aan is, sowieso meeten we op LL zelf, maar ik zal even checken morgen voor je of het goed is als je met ons meekan. Dan hoef je iig niet remi te doen daar!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook serieus het enige wat mij op de been houd, dat jullie ook gaan. Ik had het er gister al even met Air over en die stelde optie 3 ook al voor. Zou het heeeeel graag willen, maar wil wel dat iedereen het ok vindt. Dus jullie mogen groepsberaad houden en als ik lastig word dan ga ik Kluts gewoon lastig vallen of misschien ontmoet ik wel een LL-vriendje![]()
Ik wil namelijk echt niet alleen gaan en alleen mijn tentje op een camping opzetten en alleen rondlopen en me heel erg alleen en eenzaam voelen. Ik baal echt zo van die vriendin en toch hoop ik wel dat ze in het weekend komt
Lijkt me ook niet echt veel aan. Geen andere bekende die heen gaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook serieus het enige wat mij op de been houd, dat jullie ook gaan. Ik had het er gister al even met Air over en die stelde optie 3 ook al voor. Zou het heeeeel graag willen, maar wil wel dat iedereen het ok vindt. Dus jullie mogen groepsberaad houden en als ik lastig word dan ga ik Kluts gewoon lastig vallen of misschien ontmoet ik wel een LL-vriendje![]()
Ik wil namelijk echt niet alleen gaan en alleen mijn tentje op een camping opzetten en alleen rondlopen en me heel erg alleen en eenzaam voelen. Ik baal echt zo van die vriendin en toch hoop ik wel dat ze in het weekend komt
Nope. Maar er zijn wel meer mensen die dat hebben, anders zou een programma als Spoorloos geen bestaansrecht hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:22 schreef Dickies het volgende:
Je hebt je 'zusje' gewoon nog nooit gezien?
Dat is niet te vergelijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nope. Maar er zijn wel meer mensen die dat hebben, anders zou een programma als Spoorloos geen bestaansrecht hebben.
Er heeft hier een hele tijd een familiefoto aan de muur gehangen van tien ik 16 was, m'n anorexia-achtige tijd, en daar werd ik elke dag aan herinnerd terwijl ik ondertussen al 13 kilo zwaarder benquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, zo zijn meisjes/vrouwen. Maar als ik nu foto's van mezelf van toen zie dan kan ik niet anders zeggen dat ik echt een verdomd goed lijf had, gezond enzo ook.
Het is vooral zo frustrerend dat het niet m'n eigen schuld is en dat dit lijf echt hoort bij mij-toen-ik-ziek-was en niet bij hoe gezond ik me tegenwoordig voel.
Maar genoeg over mij en mijn onzekerheden en frustraties.![]()
Next!
Oh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |