GHB weet ik niet zoveel van, maar herione is geloof ik inderdaad niet schadelijk. Het probleem is vaak de hoge prijs, waardoor op een gegeven moment al het geld op gaat aan herione, zodanig dat je geen gezonde levensstijl meer kunt handhaven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoorde vandaag dat GHB en heroine 0,0 schadelijk is voor je lichaam. Dus misschien tijd om over te stappen, aangezien alcohol het meest schadelijk van allemaal is. Maar zo lief heb ik mijn lichaam nou ook weer niet dat ik daarom niet meer zou drinken. Trouwens, ik kan heus wel maat houden
quote:
Ben je sterk?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Slaan mag ook wel, maar dan kun je wel klappen terug verwachten en ik moet rielekst doen van mijn Deutsche fysio Mark
Nee schat. werk in een verslavingskliniek en had leuk gesprek met de verslavingsartsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:53 schreef Dickies het volgende:
[..]
En waar las je dat, in de Straatkrant?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Slaan mag ook wel, maar dan kun je wel klappen terug verwachten en ik moet rielekst doen van mijn Deutsche fysio Mark
Gewoon geen drugs, kan het ook niet slecht voor je zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee schat. werk in een verslavingskliniek en had leuk gesprek met de verslavingsarts
Klopt en het ondervoed raken omdat je nauwelijks eet en drinkt en het kapot spuiten van je aderen. Maar an sich is de stof niet schadelijk even als GHB want dat is ook lichaamseigenstof.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
GHB weet ik niet zoveel van, maar herione is geloof ik inderdaad niet schadelijk. Het probleem is vaak de hoge prijs, waardoor op een gegeven moment al het geld op gaat aan herione, zodanig dat je geen gezonde levensstijl meer kunt handhaven.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klopt en het ondervoed raken omdat je nauwelijks eet en drinkt en het kapot spuiten van je aderen. Maar an sich is de stof niet schadelijk even als GHB want dat is ook lichaamseigenstof.
Een overdosis heroïne bestaat dus niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:52 schreef heksehiel het volgende:
Hoorde vandaag dat GHB en heroine 0,0 schadelijk is voor je lichaam. Dus misschien tijd om over te stappen, aangezien alcohol het meest schadelijk van allemaal is. Maar zo lief heb ik mijn lichaam nou ook weer niet dat ik daarom niet meer zou drinken. Trouwens, ik kan heus wel maat houden
Dat komt niet daardoor, dat is doordat mensen af gaan kicken of afgekicked zijn en dan de normale hoeveelheid nemen met als gevolg een overdosis.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een overdosis heroïne bestaat dus niet?
Kun je niet overal een overdosis van krijgen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FOEI!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haha, dat had ik eerst al getypt maar weggehaald.![]()
Maar komt ie: Zijn oogkleur hangt af van het ligt. Het lijkt bruin maar van dichterbij is het groen/blauwish.
Maar dat wisselt dus nogal.
Ja water kan je ook dood aan gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kun je niet overal een overdosis van krijgen?
Tuurlijk wel. Het bestaat alleen uit een stof die je lichaam ook aan maakt. Alleen pomp je er met heroine wat meer van in. Dus teveel kan dodelijk zijn. Maar op zich is het niet schadelijk als je geen overdosis neemt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kan ik niet volgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat komt niet daardoor, dat is doordat mensen af gaan kicken of afgekicked zijn en dan de normale hoeveelheid nemen met als gevolg een overdosis.
Wat dacht je? Als ik een spuit 11 post doe dan doe ik het goed en pas uren later?quote:
Niet van tieten!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kun je niet overal een overdosis van krijgen?
Ik dacht min of meer hetzelfde...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat dacht je? Als ik een spuit 11 post doe dan doe ik het goed en pas uren later?
Jawel. Maar vaak gebruiken junks hun drugs op dezelfde plek. Het lichaam zet processen in werking die de uitwerking van drugs tegengaan, voordat je nog gebruikt. Als je dan op een andere plek gebruikt dan je normaal doet, 'weet' het lichaam dit niet en is het niet voorbereid, waardoor eenzelfde hoeveelheid op dat moment wel een overdosis kan veroorzaken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je er met je mond en neus lang genoeg tegenaan duw.quote:
Vraag me af hoe een OD daar er van uit zou moeten zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |